kastje dan
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Leds Go! MH 8bar
Collapse
X
-
Dag 21 12/12
Ik heb een groen hoofdlampje dus kan ik met lamp uit als het daglicht verdwenen is de planten checken en een foto schieten
Met lamp uit kan je goed zien of er het nog echt wel groen en gezond is. Het geeft een realistischer beeld van het geheel
Foto van het midden van het veld. Daar waar de meeste licht is
Er staat ook een uitschieter bij die dus in de “gevaren” zone staat
Zegt u het maar….Attached Files
- Likes 3
Comment
-
mooie ruimte, ik volg!Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
- Likes 1
Comment
-
Dag 29. 12/12
Ze zijn wat te groen naar mijn mening dus staan ze op voeding rantsoen. Laatste 2x alleen af gezuurd water gegeven. Volgende gift zal een halve dosis TA worden.
Ala ze minder groen worden gaan we de dosis weer wat verhogen.
Ik heb het liefst een mooie herfst.
Voor de rest gaan ze steeds meer op hortensia lijken, dit worden bollen
- Likes 4
Comment
-
Ze staan nog op rantsoen.
Ik geef twee x een schone gift en één x met een halve dosis TA
Ik zei al eerder dat ik een mooie herfst wil en niet alleen maar om het chlorofyl
Planten die te hoog in de voeding staan geven minder grammen.
Ik heb het voor het eerst ervaren toen ik de 12x Amnees de eerste x had staan.
In de allmix en een hoge EC donkere groene planten en had ik 4 ons onder een wing lumatec Evsa
Meteen de draai daarna met Bac aarde en een lage EC goed nat gekweekt 12x Amnees 900gram …
Nu kan ik je met de Don’s iets gelijks laten zien.
Twee Don’s allebei 8 weken 12/12
De een donker groen en is zoals ze op WF altijd zeiden, vervet
De andere met een mooie herfst van onderuit.
Kijk en vergelijk ( hebben we hier geen eigen foto album?)
Last edited by PH donner; 15 August 2023, 01:04.
- Likes 2
Comment
-
Je hebt hier een bibliotheek, gaat via het "fototoestelletje"
-
Genetica is alles bepalend om de K aan te tikken @Ketelhuis.
Helaas zal dat met de Don’s niet gebeuren, ze mist het vlezige bloei eigenschap waar ik naar op zoek ben en moet.
Amnees uit die jaren waren niet alleen knokken hard maar ook vuist dik. Nu is ze te treurig om het hok vol te zetten. De smaak en buzz ^^ is nog steeds heerlijk.
-
Verder ze gangetje dag 32 12/12.
Nog steeds geen echte verlichting in het blad groen te zien.
Er zit natuurlijk ook nog 1/4 deel Allmix bij.
- Likes 3
Comment
-
Het was een toevalstreffer dat ik de sweetspot bij het schakelen had maar die kon ik daarna niet meer vinden. Volgens mij was het mijn eerste kweek onder led met Amnees en mijn tweede onder led in totaal. Heb er een uitgebreid verslag van. Eerst een kweek onder hps en daarna onder led, zelfde genetica en zelfde setting. Zo lang kweek ik ook nog niet met led, nog geen drie jaar. Zie hier het verslag.
-
- Likes 1
Comment
Comment