Ga je je aarde hergebruiken na deze kweek? Ik zie dat je ook bodemleven stimulant gebruikt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Leds Go! MH 8bar
Collapse
X
-
Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
-
IMG_1073.jpg IMG_1092.jpg Helaas kan je een oude aap geen nieuwe trucjes meer leren. Trichome test doe ik dus niet, ik tel gewoon de weken af net als vele volksstammen.
De winst van die tijd aanhouden is een draai extra in het jaar. Die grammen ga ik niet extra halen met jullie telraam.
En er is me ook nooit medegedeeld dat me product te vroeg is geoogst , integendeel.
Ik heb eergisteren in twee dikke toppen wat rot aangetroffen en heb eerst alle dikke toppen geoogst en op de Amnees na vandaag ,na het goed overwogen te hebben alsnog alles omgehaald.
Ik ben deze dagen niet op locatie en neem geen enkel risico.
Foto van wat onder topjes en zonder hoofd toppen IMG_1090.jpg IMG_1091.jpg IMG_1088.jpg
Attached Files
- Likes 4
Comment
-
Ik heb alleen de lamp vervangen niet mijn air
flow Rietslang . Onder HPS kon ik ze zonder rot probleem loos afbloeien. Dit is trouwens de eerste keer dat ik met rot te maken krijg sinds ik hier draai…
Misschien een LED dingetje?
Die bazooka is de Amnees Ketelhuis . Het is vergeleken de Amnees die ik in de beginjaren draaide een vuurpijltje.
HPS laten draaien buiten de ruimte?
Geen slimme zet voor de buren naast me in de bananen boom.
-
-
IMG_1106.jpg
De rot heeft zicht niet verder getoond, ook niet tijdens het droog proces.
Volgende week zal de weegschaal spreken over de 11 Don’s
Ik heb met wat Led kwekers gesproken die ook met de Don’s werken en die hebben me aangeraden om de volgende draai de licht intensiteit te verlagen om rot te voorkomen met de Don’s +-week 6 naar 60%
Ook waren ze er van overtuigd dat Led wat meer rot risico bracht tov HPS.
Comment
-
Ik heb veel buiten geweekt en dat de ene soort eerder rot dan de andere behoeft geen pleidooi, maar ik ben slechts van mening dat dat niet de oorzaak is van schimmel maar het gevolg. Want verduister je een soort die goed wil rotten zoals SSK buiten dan kun je die vóór september zonder rot oogsten maar verduister je dezelfde plant niet dan hoef je 'm niet eens te zetten.
Hoe ik er over denk is dat de genetica en de (led)lamp gevolgen zijn van een andere oorzaak namelijk dauwpunt. Doordat er zich vocht ophoopt in de toppen en de (led)lamp er op brandt, zal dat rot te gevolg hebben. Maar veel van wat ik hier schrijf heb ik volgens mij van jou en Cityboxer. Heb het zelf niet bedacht althans maar profiteer er wel van!
-
Citrus terpen hebben de eigenschap schimmel resistentie te versterken. Old school soortjes als Viking , Citral en Bombay waren gewoon half oktober af gebloeid én schimmel vrij klaar! Ik heb dat ervaren en Elmanito de wiet encyclopedie heeft me er op gewezen met documenten over terpen.
Trouwens de Amnees bezit ook over die terpen en kan heel goed buiten
-
De aromatische verbindingen in de trichomen van cannabis ondersteunen dus het immuunsysteem van de plant, ze beschermen haar tegen stressoren en ziektekiemen.
Bron :
De aromatische verbindingen die bloemen en kruiden van hun unieke geuren voorzien noemen we terpenen. Cannabisterpenen, Wat doen ze?
Andere site : Terpenen zijn vaak sterk geurend en bieden een beschermende functie voor de plant. Zo kunnen ze met de geur bacteriën, schimmels, herbivoren (planteneters) en andere natuurlijke vijanden afschrikken of juist nuttige insecten aantrekken voor bestuiving.
-
-
Terug dimmen naar 60% ? Wat zijn dat voor ledkwekers...... Juist vanaf week 6 komt het top-bouwen op gang en wordt het gewicht gevormd.
Waarschijnlijk is die Don een zwak soortje. Ander soortje pakken.
Comment
-
Volgens mij leef je nog in de jaren 90 met je ander soortje pakken en als je wil weten wat dat voor led kwekers zijn Martin1970 ?
Pro’s uit Thailand …
Last edited by PH donner; 10 September 2023, 11:50.
Comment
-
The king of cannabis met zijn kutzaden heeft ook project in Thailand lopen zag ik laatst ergens. Ik heb ook fam. In Thailand wonen, heb eraan zitten te denken om daar wat te beginnen, shop waar je stroopwafels en frikandel speciaal verkopen en peeders natuurlijk Als die gekke Aussies daar op vakantie een Neerlands-achtige shop zien, zit je gegarandeerd gebakken. Maja droommmmmm
-
Daar maak je op mij geen indruk mee met pro's in Thailand.......
Terug dimmen naar 60% is absoluut not done
Geheimpje: ik heb nog nooit, werkelijk nog nooit rot in m'n toppen gehad. O ja 1x 3 topjes
Maar goed ik hobby pas een paar maandjes.
Ik blijf erbij dat je "huishouding" niet in orde is....en mogelijk dat soortje Don uit een zwak geslacht komt
Comment
-
Ruikt lekker , smaakt goed en ziet er mooi uit,
IMG_1150.jpg
Er staan weer 11Don’s 1 Amnees
Lamp op 45cm tov de plant en op 75%
Drie planten van de laatste ronde hebben me verteld dat ik het anders moet doen ….
Attached Files
- Likes 6
Comment
Comment