Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb je verslagje bekeken ziet er mooi uit zeg ik zie dat je plagron voeding gebruik mijn vraag is waarom je de enzymen niet gebruik maar wel de sugar royal ik heb zelf ook de terra lijn met wortel zym cal mag en suger tot nu toe geef ik alleen water met cal mag zijn die zym enzo allemaal nodig kreeg over de wortel al afraadingen dus heb ook niet geven maar die zym en sugar geef je die sugar ook in de groei wat er bij aangegeven word op plagron site of dit niet zit zelf met twijfels om te gebruiken of Maby op 1 plant kijken wat verschil is
Als het repelsteeltjam was die je die cal/mag aanbevolen heeft negeer je dat maar. 50% van zijn berichten raadt hij cal/mag aan, of je nu op hydro, aarde of cocos kweekt. Ofwel neemt hij de memes op Reddit te serieus of heeft hij aandelen bij cal/Mg producenten 😅
Comment