Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kannabia big band
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: kannabia big band
voor je gaat toppen
heeft je plant minimaal 3 internodes of meer nodig dus zodra ze die heeft of meer dan top je die
dan laat je het onder je netje door groeien
als je gaat toppen
doe dat met een heel scherp en schoon scalple mesje
of je kan het weg pitsen via je duim en wijsvinger
persoonlijk vind ik pitsen wat beter want het heeft een schonere wond dan
als je dat hebt gedaan schrik dan niet als he getopte internode helemaal zwart word , dat is normaal, en ze heeft even een stopje van 2-3 dagen vanwege de stress en dan zie je vanzellf wel je 2e hoofdtop
Comment
-
is goed hoor dan moet je wel een goeie foto maken want soms is het wel eens moeilijk te zien...
dat weet ik niet... ik neem aan dat dat gewoon kan hoor je kan ze eventueel nu al in de bloei zetten en als nog gaan toppen
maar dat moet je doen voordat je ook egt toppen krijgt
Comment
-
Hallo
Plantjes zijn getopt en staan al een weekje in bloei, heb er 2 gewoon getopt en 1tje ga ik fimmen!
Nu mijn vraag is als de lampen uit zijn heb ik een temp van 16graden en met de lampen aan 21 graden, nu mijn vraag is zou ik als de lampen uit zijn moeten beginnen bijverwarmen?
Omdat ik dacht dat het in de natuur ook niet veel warmer is snachts dan 16 graden of soms kouder.
wat is jullie mening kan de oogst verkleind worden omdat het in de donkere 12/12 periode te koud is of is die temp normaal?
greeeetzzzz
ps: pics soon on-line
Comment
-
update
Hallo
Na 2 weken terug tijd voor een pica update
Plantjes staan nu anderhalve week in bloei, geef nu ook canna boost mee in het water die ik langzaam opbouw.
Heb nu ook 2 sour jack erbij gezet (freebees alien) die ik ga proberen te dwarfen 12/12, zal ze straks dichter bij de lamp plaatsen tegen het stretchen.
Nu ik heb hier een picje genomen van de kannabia big band met een blad van 11 vingers is dit normaal? Die gele schijn die je wat kan zien is van de lampen
Veel kijkgenot! Tips en trics,commentaar zijn altijd welkom!
Feel free
greetzAttached Files
Comment
-
Yow bobo, ben ook zeer benieuwd naar die sour jack.
Heb een vraagje aan de medekwekers, mag ik de ventilater ook laten draaien terwijl het 12uur donker is ?
grtzz
Last edited by westport; 12 October 2008, 16:53.
Comment
Comment