Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
yow thx smokey , dus als ik het nu goed versta, meer licht tegen de plant zorgt er dus voor dat de internodes korter op elkaar groeien en dat de bloemetjes later meer licht ontvangen?
grtzz
Thx smokey.
Heb een vraagje ik geef nu canna boost accelerator +-2a3 ml op 10 liter dat ik afwissel, 1x op de week geef ik die mee in het water en 1x op de week op het blad. Zou ik dat binnen enkele weken mogen combineren met pk 13-14, of denken jullie dat ik ze zo zou overvoeden?
greetz
normaal geef je pk 13/14 in de voorlaatste week of de week er voor mee dat is toch wat een maat van mij altyd doet en da geef toch een mooi resultaat dus
My only fear of death is reincarnation and have to come back to this f*** up nation
Hoi thx smokey je kan die blad bekijken bij de eerste foto , als je goed telt kom je op 13 maar er zit nog ene onder die langste vinger als je goed kijkt zie je vinger 14.
grtzzz
Hallo hier zijn we voor een foto update!!!
De plantjes hebben nu goed de bloei aangevat veranderen dagelijk en krijgen op de topjes een donsje van pistils.Vanaf volgende week krijgen ze pk13-14.
greetz
Comment