Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek Lowryder#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweek Lowryder#1

Ja dat mannetje krijgt een hoop werk, hij zal z'n best moeten gaan doen.

Greetzz Coen..

Comment

Vandaag weer even bij mn plantjes wezen kijken, ze zijn niet echt erg hard gegroeit.
      Helaas hebben de slakken ook enige schade aangericht, gelukkig niet onoverkomelijk.
      Het is nu wel overduidelijk dat het om 4 vrouwtjes gaat en 1 mannetje die keurig in het midden staat.
      Inmiddels zijn er slakkenkorrels rondom de bak gestooit en zal en minder vraag gaan plaats vinden.
      07-28A.jpg07-28D.jpg07-28E.jpg07-28F.jpg07-28B.jpg07-28C.jpg

Greetzz Coen..

Comment

Vandaag weer even een paar fototjes genomen van mijn plantjes, en wat schetst mijn verbazing, het zijn helemaal geen 4 vrouwtjes en 1 mannetje.
        Het zijn alle 5 vrouwtjes, zo'n beetje iedere kweker zal hier blij mee zijn maar ik wilde zaden hebben voor mijn geurilla voor volgend voorjaar.
        Ik heb nog 5 zaden liggen dus dan zal ik die binnenkort maar gaan planten, het nadeel is alleen dat dat dan binnen moet en dat was niet mijn bedoeling.
        De planten varieren wel veel in hoogte, de grootste is nu zo'n 20 cm en de kleinste is zo'n 10 cm de kleinere plantjes zijn echter wel voller waardoor ze netzo veel topjes vertonen als de grotere.

08-07B.jpg08-07C.jpgFoto1359.jpg

Greetzz Coen..
        Attached Files

Comment

Met dat guerilla-kweekje volgend jaar komt het wel goed Coen, pm je adres maar effe > die LR#2's heb ik inmiddels per pindakaaspot ongeveer.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Kijk eens aan, dat is nog eens een mooi gebaar.
            Natuurlijk onthou ik dit voor de toekomst.

Greetzz Coen..

Comment

Vandaag weer een paar fototjes genomen van mijn LR#1 kweekje.
              Toch wel heel duidelijk dat de plantjes niet allemaal even groot gaan worden, wel zitten ze al lekker vol en zijn ze plakkerig.
              Nog een weekje denk ik en dan zijn ze rijp haha.
              Foto1376.jpgFoto1377.jpgFoto1378.jpgFoto1379.jpg
              Natuurlijk wil ik ook meteen even van de gelegenheid gebruik maken om Moreweed te bedanken, de zaden zijn binnen Moreweed bedankt....

Comment

Wel raar dat ze klein blijven, ik heb de mijne getotp die als nog 95 cm geworden kijk http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...opt-experiment

Comment

Comment

Bezig...
                  X