Op advies van Ketelhuis de potten aangevuld met aarde. 1 heeft voorzichtig de planten omhoog gehouden en de ander heeft er aarde bijgegooid. Ook nog een beetje water gegeven. Hopen dat de dames ermee ok zijn. 🙏
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HappyHigh's eerste binnenkweek
Collapse
X
-
Het lijkt niet zo goed te gaan met het plantje en nu vertoont de andere Blue Dream ook beginnende lichte vlekken op het blad. 20230906_111304.jpg 20230906_111304.jpg 20230906_111252.jpgAttached Files
Comment
-
Niet zoveel te melden. Ik heb hier nog een topic geplaatst over het blad, maar het is niet erger geworden, dus ik denk maar afwachten?
Gaat er iets niet goed? - Cannabis Forum (jointjedraaien.nl)
Verder heb ik de dames vandaag totaal 1 litertje water gegeven met 0,1 ml Calmag.
De Orions geven geen enkel probleem.
Comment
-
Vandaag 2 liter water verdeeld met 0,2 ml Calmag en 0,2 ml alga Grow over de 4 dames.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 5 photos.
Comment
-
Heeft de orion verbrande puntjes op de bladeren?
De orion was hier snel overbevoed
Ondanks dat groeide ze enorm hard door
Ze eindigden bij mij rond de 110cm
Mooie harde compacte wiet
Niet appart qua smaak maar zeker een hele leuke dame je gaat versteld staan hoe hard ze gaan groeien vanaf dag 31 je kunt haar groei zien bij mijn halve kweek verslag
1e x biologische kweken met greenhouse biolijn
Staat bij voeding wietplanten inplaats bij de biologische voeding topic
-
-
Dit is de stand van zaken nu. Ligt het aan mij of schiet de Orion al in de bloeifase? Dat zou veel te snel zinn, volgens mij.
Ze zijn wel droog, dus ik geeft ze weer 1 liter water met 0,1 ml calmag en 0,1 ml Alga Grow.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Inmiddels zijn we weer een weekje verder en is de Orion al in bloei. Ik heb nu een week geen voeding gegeven, maar de Blue Dream geeft nu gele puntjes. Kan dit ook met te weinig voeding te maken hebben? De afgelopen week hebben ze alleen water gekregen, maar misschien toch weer voeding toevoegen?You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 2 photos.
- Likes 1
Comment
-
Gele puntjes is verbranding door te hoge voeding
je hèbt water gegeven,
maar er zit nog voeding in je substraat van de vorige waterbeurten
Ik geef mijn schoonwaterbeurten met enzym
Dat de oude voedingsresten en plantmaterialen her opneembaar laat worden
en als je denkt dat de voedingswaarden te hoog waren
Dan spoel je gewoon nog een x
en ga daarna weer verder met voeding
- Likes 1
Comment
-
Ik heb echt maar hele kleine hoeveelheden voeding gebruikt. Zouden ze dan echt overvoed kunnen zijn? Kan ik wel Calmag geven?
We hebben natuurlijk wel de potten aangevuld met lightmix. Daar zit natuurlijk ook voeding in. Zou het ook daarmee te maken kunnen hebben?
-
Calmag tekort kan je aanvullen en vergelend blad door dat tekort word dan weer groen.
Als je de rest verkloot gebeurt dat niet.
Autos zijn gevoelig, altijd beetje geven of gewoon wat grond erbij doen ja.
-
De Orion staat nu al enkele weken in bloei, maar de Blue Dream nog niet. Hebben jullie tips qua lichtschema?
Volgens de fabrikant van Spider Farm moet het lichtschema in de groei op 18/6 en in de bloei op 12/12. Wat lijkt jullie het beste?
Volgens het schema zou de Blue Dream is de periode waarin deze zou gaan bloeien 9-11 weken. Dit is over 1,5 week. Moeten we nu toch al wat aanpassen qua lichtschema?
Comment
Comment