Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led scrog sweet zz sp queen

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Heb nog geen echte voeding gegeven op enzymen en wortel na dan en het plantje op kokos heb ik een ec 0,8 gegeven eerst gespiekt tot mijn ec en ph goed waren morgen ga ik calmag met voeding geven aan de kokos en als de andere plantjes dors hebben krijgen ze water

    Comment


      #17
      Update begin week 4 voor de grote dames
      alles gaat goed ik heb de bevochtiger uit staan
      afgelopen dagen wel water vergeten te geven denk dat dit het geweest is geen nieuwe beschadigingen gellukig
      na water beurt ziet het er al weer beter uit
      plantje 3 begint aan week 2 bijna voorbij plant 4 week 2 begin vandaag
      geaden rond de 24 hele week en de lv rond de 50/70
      laat de bevochtiger nu uit en dan zal de lv rond de 50/60
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Ga je zonder tent kweken?

        Comment


        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Lees me verslag dan weet je het antwoord

        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Grow room is zonder tent hier is verse lucht en afbuiging allemaal beschikbaar de andere kamer is een floret room met een 120x120x200 tent dus nee ik kweet idd O der tent voor groei en bloei met tent

        #19
        Het gaat hard het gaat lekker ze groeien allemaal
        ik moet toch toegeven ondanks dat dit mijn eerste keer is met kokos ben ik nu al verassend over de groei had dit echt niet verwacht het gaat razend snel misschien gaat het een overweging worden nu eerst nog afdraaien
        plantjes zijn alle mooi groen lekker bossig
        2 zijn er naar een 15l pot verplaats hier gaat ik binnekort rustig voeding aan mee geven ik zal dit zeer gecontroleerd gaan toevoegen of het ook echt nodig is tot nu toe geef ik
        cal mag 0.1ml per liter ik ga dit langzaam ophogen per keer aan mijn growmix kraantjes water ph 6,5

        voor kokos cal mag opbouwen 0,1ml per liter
        a en b ec 0,9 ik denk dat ik dit wel kan ophogen naar 1.0/1.2 zal dit per 0.1 ec gaan toevoegen of zou ik zoals het schema 1,6 kunnen gaan geven vanaf 2 scheuten

        en ik heb tevens een vraagje hoe posten jullie meerdere foto in je Texst dit luk mij niet maar 1 per keer

        Comment


          #20
          Oeps foto vergeten ben ik al weer zo high 😝🤣
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #21
            Foto's uploaden met de Upload attachments knop onder het tekstvak, de foto's komen dan onder het tekstvak te staan als kleine afbeeldingen, naast de foto's kun je kiezen voor verschillende formaten, je typt je tekst en zet dan de cursor op de volgende regel, de foto die je onder de tekst wil plaatsen plaats je door op het formaat naast de foto te klikken, suc6, hoop dat het zo lukt.
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


            • Ricotico97
              Ricotico97 commented
              Editing a comment
              Thanxs

            #22
            fetch.jpgfetch.jpgfetch.jpgfetch.jpg​hier de dames met wat betere foto bedank voor de uitleg
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


            #23
            IMG_0107.jpg IMG_0109.jpg Hier even alles wat bijgewerkt voor de 2 grote dames het 3e plantje ondertussen gestop en verder voor de rest schaar doorheen ​​

            Comment


              #24
              Ik ga volgen!

              Comment


                #25
                Dames zien er goed uit. Ik volg je ook!

                Comment


                  #26
                  Heb je het idee dat het plantje in de kokos lekkerder gaat dan de plantjes in de aarde?

                  Comment


                  • stef273
                    stef273 commented
                    Editing a comment
                    BTW, dat plantje in de kokos, had je die, na het ontkiemen meteen in de kokos gezet (of eerst in de zaai en stek grond)?

                  • Ricotico97
                    Ricotico97 commented
                    Editing a comment
                    Plantje word dan langzaam licht groen gelig
                    Ik heb toen de wortel 2/3cm was meteen in mijn kokos dat ingewaterd was gedaan toen de eerste dagen tot die boven kwam geen water geven daarna steet kleine beetje dat ik wel me drain had

                  • stef273
                    stef273 commented
                    Editing a comment
                    ok thanks, dus als ik het goed begrijp heb je, na het ontkiemen, het hele zaadje ingegraven (hoe diep)? Ik lees ook wel eens dat je alleen de wortel kan ingraven en het kopje boven de aarde te laten?
                    Werkt dat, inwateren van kokos? Omdat het zo snel water weer los laat en aan de onderkant er uit komt.
                    Die gast van de growshop adviseerde me om na het ontkiemen eerst in zaai en stekgrond te doen in een potje van 0.5L (en water te geven met een plantenspuit indien nodig), afdekken met plastic folie. En als je de wortels aan de onderkant zien te verpotten in de kokos. Ik twijfel of ik de zaai en stekgrond ga gebruiken of meteen kokos in het kleine potje. Het voordeel van zaai en stekgrond is wel dat het water beter vasthoudt ten op zicht vn kokos, dat sneller droog valt (in zo'n klein potje). Heb jij daar ideeen over?

                  #27
                  Ik heb dit gedaan 2/3 cm wortel na ontkiemen die in de pot met kokos ongeveer 1cm diep kokos goed ingewaterd eerst de eerste dagen kan je voorzichtig doen ik heb dat zonder drain gedaan tot ik dagelijks ben gaan geven met een pa dagen kan je dagelijks gaan geven als je het goed doet

                  Comment


                    #28
                    IMG_0168.jpg IMG_0169.jpgVandaag weer even controle gedaan alles nagekeken alles is weer goed gegroeid na het toppen vandaag is echt het herstel tezien van de planten lekker gegroeid weer
                    Geef alleen water met wat cal mag voor de 3 zz en het kokos plantje​ was iets lig van kleur die heb ik verhoog na 1,6 ph 5,8 ook vandaag is dit al wat bijgetrokken in​ kleur



                    Comment


                      #29
                      Na de schaar ✂️ alles ook even verbogen weer voor lst scrog de lichtval alles na gekeken ook geknipt blad alles zag er goed uit geen beestje tezien
                      tevens ook me bak binnen en wat ander spul stekblokken en benodig heden heb osomse water en ph plus wil hier ook mee gaan testen zelf alles toevoegen aan het water
                      tentje is besteld voor de flower room alleen nog een filter en slangen
                      fetch.jpg
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                      • Bo$wachter
                        Bo$wachter commented
                        Editing a comment
                        Als je gaat experimenteren met osmose water zou ik dat bij 1 plant doen. Gaat het fout heb je tenminste nog 1 die je wat wiet geeft🙃 ik wilde op begin ook experimenteren maar ik ben kei hard op m’n vingers getikt waardoor ik 2 maanden achter liep😯 scheelt dat ik de ronde daarvoor goed gedraaid had dus had een wiet buffer maar was dat niet het geval waren het dure rook maanden geworden voor me🙃

                        Succes iig en vooral.. veeel plezier!

                      • Ricotico97
                        Ricotico97 commented
                        Editing a comment
                        Was ik ook zeker van plan wil de kokos gebruiken heb gelezen dat het Handig is om een ec van 0,4 cal mag als eerst te maken en dan aanvullen met a en b tot gewenste ec alleen weet ik niet of ik de cal mag rustig moet opbouwen lijk me wel zit nu in week 3/4 met kokos geef 0,5ml calmag per liter op moment
                        Kan ook zijn dat ik deze ronde afwacht en dan daarna een plantje vanaf begin ga testen ermee

                      #30
                      Het kokos plante heeft de afgelopen dagen wel wat stootjes gehad ondervoed naar overdosering iets te enthousiast gellukig zag ik het snel meteen goede ec ph plantje is al wat groener aan worden geef nu 2min calmag op 4 liter plus a en b Hier een foto misschien vinden jullie iets anders 25 g lv tusse de 55/63 overdag nacht is 20g lv 60/70
                      b fetch.jpg
                      Attached Files

                      Comment

                      Bezig...
                      X