Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led scrog sweet zz sp queen

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Kokos overgepot 14l pot 4l water met ec1.26 ph5,5
    drain was ec 1.0 ph 5,6/5,7
    morgen met water gif wil ik het naar 1.2 brengen en dan langzaam gaan verhogen dit scheelt 3/4 punten op mijn vorige beurt hopelijk trek het allemaal mooi bij en snel weer groeien de andere 3 gaan morgen of overmorgen water krijgen heb ze wat laten uitdrogen kan nog wel 1/2 dagen IMG_0213.jpg

    Comment


      #32
      IMG_0275.jpg net even alles bijgeknipt en verbogen hopelijk komt van de week de tent binnen dan kan ik ze verplaatsten netje inhangen stekken maken voorbereiden IMG_0274.jpg Hier staan de eerste 2 de linker was het gemuteerde plantje en is zo goed bijgekomen en groeit sneller dan de rest dat ze boven haar zusjes is uitgekomen rechts is 3x getopt links 2x misschien dat ik de linker nog een keer top IMG_0272.jpg hier is de drain van me kokos ik heb 4l gegeven op ec 1.25 mijn drain was met de eerste 2l ec 0.80 en na de andere 2l ec 0,93 wil proberen dit nog iets omhoog te krijgen door morgen nog is 2l te geven of 4

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Hoeveel drain heb je als je 4L geeft?

      #33
      Mijn eerste stek is een fijt van plantje nummer 2 getrokken 1 stek gemaakt van plantje 1 hadde we er 2 eentje overleden en de andere zag ik nog geen wortels
      eigen gemaakte prob met een kwart luchtinlaat vanaf dag 1 ga er nog een aanschaffen alles zonder wortel gel of hormonen geen voeding
      bekertje plagron light mix
      afgezuurd water klein beetje om grond bevochtigen voor als er wortels zijn afgezuurd water in spray fles beide 6,5 ph ec 0,8 heel klein beetje wortel in water gedaan 10 druppeltjes op 1,5 l
      ondertussen is al het stel materiaal wel geleverd mooie uitkomst zo ik ben super blij dat het me toch gelukt is ik pas overal dat wel veel werk is maar dit valt echt mee IMG_0281.jpg IMG_0279.jpg IMG_0280.jpg
      Attached Files

      Comment


        #34
        IMG_0352.jpg Afgelopen dagen zijn erg drukke dagen geweest kokos niet kunnen wateren zo druk met werken 2 dagen niks kunnen geven gellukig is alles goed alles is echt kei hard ontploft ik heb alles laten uitdrogen daarna een shot voeding gegeven eitjes te veel hele kleine puntjes bijna niet tezien dus misschien toch ook weer net goed gedaan foto van kokos volgen nog IMG_0353.jpg IMG_0351.jpg de stekjes gaan ook super hard en gezond 2 dagen na potten gelijk al verschillen 1 de andere was met 1 dag al goed

        Comment


        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Zo die groeien hard zeg! Lekker hoor. Maar wat bedoel je met "eitjes te veel hele kleine puntjes", heb je ongedierte?

        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Dat moest iets te veel zijn

        #35
        Eindelijk is alles binnen gekomen na overleg dat al 10 dagen duurde een betere tent gekregen de eindpotten zijn onderweg ps zullen 38,8L zijn. Kokos plantje hebben we de das omgedaan ivm te weinig tijd erg jammer had graag ermee door gegaan lichtmis is binnen gekomen voor de overpot beurt er staan ondertussen 8 stekjes van plant 1/2 te wortelen van ieder 4 stekjes ik hou er van elk 1 maar stiekem weet ik denk ik al wel welke het moedertje gaat worden althans hopen we maar aankomende week gaan we even de mars hydro fc e 4800 bestellen hier gaan we mee bloeien hier de resterende dames IMG_0397.jpg Voorgroei gebeurt onder een mars hydro tsi 3000 300w hier gaat ik ook een nieuwe variant van halen de fc 300w van mars hydro IMG_0398.jpg

        Comment


        • stef273
          stef273 commented
          Editing a comment
          Mooie tent hoor. Jammer van het kokos plantje, maar soms moet je gewoon prioriteiten stellen.

        #36
        Ondertussen hebbe we 2 weken terug potten besteld helaas zijn ze niet binnen nog even bellen aanstaande week 38,8 l genomen toch iets groter gegaan
        ondertussen hebben we de mars hydro fc-e 4800 besteld
        zodra we ze gaan flippen zal ik moeders zetten in de grow room en ik zal een nieuw soortje gaan zetten tropical cookies we hebben 8 stekjes staan van elk nummer 1 voor mijzelf de rest gaat na een vriend toe kijken wat de beste smaak zal geven
        de eerste stekjes die ik gemaakt heb zit echt een topper bij ze groeien beide keihard maar eentje groeit toch op een manier waarvan ik toch hoop dat doe het moedertje gaat worden korte nodes op elkaar groeit iets langzamer als de andere de andere groeit sneller en de nodes iets meer verspreid uit elkaar en is ook kwa kleur iets lichter zal denk ik toch iets over zijn gebleven van dat ene zaadje wat zo raar dee in begin.

        Comment


          #37
          IMG_0503.jpg IMG_0502.jpg Dag 9 en we hebben alweer wat wortels bij de stekjes wat gaat dit flotjes geen een uitvaller
          ondertussen even stekjes 1/2 getop voor het eerst
          schaar door alle andere plantjes supercrop bij 2 gedaan
          netje goed gezet eff op de potten wachten en de lamp dan kunnen we de Flip beginnen

          Comment


            #38
            Krijg helaas al sins vrijdag de winkel niet te pakken gaat over en steets word ik er af gegooid voor eerst dat ik nu zoveel problemen hier heb nog nooit gehad
            van het weekend gebruik gemaakt om potten te kopen ze hadden alleen 30 liters deze genomen 4x
            alles overgepot in light mix nog 1 weekje groeien en da hoop ik dat deze week of begin volgende week de lamp kom dan kunnen we gaan schakelen
            ondertussen 2 nieuwe stekken gezet 1 van plant 1 en van plant 2 deze houden we om te kijken van hoe en wat als we gerookt hebben deze 2 stekjes gaan als de lamp er is na de groei ruimte ook staan er 2 tropical cookies klar om in bekertje te gaan deze zulle we ook roken later en van elk plante 1 moeder bewaren ik zoek van de cookies niet de fruitige ma meer de cookie variant die ik nu ook rook dit gaat nog wat worden hebben 7 zaadjes dus hopelijk zit er een goeie bij

            Comment


            • Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Af en toe een . Of een , gebruiken is geen overbodige luxe tijdens het lezen. Of ben jij het tijnie?

            • Martin1970
              Martin1970 commented
              Editing a comment
              welke winkel is dat?

            • Ricotico97
              Ricotico97 commented
              Editing a comment
              Heb ze vandaag gesproken mijn order is helemaal binnen en ga spoedig een tracé krijgen ben benieuwd
              Winkel waar ik vaker vertel nog nooot iets gehad verder dus komt wel goed

            #39
            Groeit al vol even op de lamp wachten nog IMG_0538.jpg
            Attached Files

            Comment


              #40
              IMG_0540.jpg Lamp uit alles groen en gezond

              Comment


              • Ricotico97
                Ricotico97 commented
                Editing a comment
                Alhoewel heb ik al tijdje geen cal mag meer gegeven heb is misschien dat plantje rechts die wat feller is wel iets kan gebruiken gok ik zo morgen even mee geven gisteren alles 5l op geven op de kleintjes na en ze lusten nu alweer helaas geen tijd dus vandaag water zetten en morgen geven we wat exstra

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Zie geen tekort op oud blad, zie geen visgraat patroon, nieuw blad is altijd wat lichter.

                Maar calmag kan je altijd meegeven, of groei.

              #41
              Naar mijn bescheiden mening .....
              Geef ze eens wat eten 😉

              Comment


              • Ricotico97
                Ricotico97 commented
                Editing a comment
                Ja ik was er al achter gekomen na me eerste beetje voeding ze staan nog wel op lightmix ma ik denk wel dat ze na vandaag gaan bijtrekken heb een ec van 1 gegeven en voorheen 08 en anders gaan we na de 1.2

              #42
              Vandaag even gesnoeid en water hopelijk komt de lamp en filter aanstaande week binnen wil ze zo graag gaan flippen na 12/12 vandaag ec van 1 gegeven ondertussen is dag 1 voor tropical cookies en stekjes begonnen dit gaan allemaal moeders worden IMG_0594.jpg IMG_0596.jpg

              Comment


              • Bo$wachter
                Bo$wachter commented
                Editing a comment
                Voortaan alles zelf gewoon halen, contant betalen. Heb je alles wat je wilt optijd in huis en minder risico om digitaal genaaid te worden.

              • Ricotico97
                Ricotico97 commented
                Editing a comment
                Bestel het met een reden ingepakt en wel niks aan gezien zeer veel camera’s hebben de buuren allemaal en maak nie uit waar je loop je sta erop anders dee ik wel halen allemaal maar krijg sws niet alles gevonden en de lamp en filter kreeg geen winkel. In de buurt gevonden filet is 2 week geleden neem aan dat deze week kom de lamp 1 week hoop het ook deze week of volgende week

              #43
              Filter is onderweg heb de tracé deze dinsdag of woensdag zal die binnen komen alleen de lamp nog heb wel bericht gehad het was wat drukker nog even op antwoord wachten als waren kunne we al gaan flippen

              Comment


                #44
                Zo die hangt 800m3 filter Max 1100m3
                nu de keuze gaan we flippen of wachten op de lamp ik denk dat ik
                vandaag even een pa kleine lampjes ophang in de andere ruimte om toch de groei voor de moeders erin te houden al is maar met een pa cfl lampjes en dan toch vandaag de Flip ga maken langer wachten is eigenlijk geen optie
                Attached Files

                Comment


                • Corleone1933
                  Corleone1933 commented
                  Editing a comment
                  Of die verlengsnoer buiten de tent, goedkoper

                • Bo$wachter
                  Bo$wachter commented
                  Editing a comment
                  😂🤷🏼‍♂️ ja da ken ook nog idd.

                • Ricotico97
                  Ricotico97 commented
                  Editing a comment
                  Zal ze met volgende ronde eruit hangen gaat nu helaas niet tent sta tegen een muur aan die kant idd dom geweest komt goed

                #45
                IMG_0677.jpg IMG_0676.jpg 12/12 van start alles nog even verwend

                Comment

                Bezig...
                X