Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led scrog sweet zz sp queen

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    12/12 dag 3 ze zijn al aardig aan tokkelen hier binnen begint goed vol te raken ik heb een tracé gekregen van dpd pakket uit duitseland gok de lamp 9,5 kg en dat weeg de lamp ook heb geen bevestiging van winkel gehad maar kan bijna raden denk maandag of dinsdag dat die binnen komt wat zullen ze gaan genieten onder een nieuwe lamp IMG_0705.jpg

    Comment


      #47
      Hier wat foto met lamp uit IMG_0704.jpg IMG_0698.jpg IMG_0697.jpg IMG_0699.jpg

      Comment


      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Snap dr geen klote van hoe dat zo lang kan duren bij jou😂 ik heb die zaden van me 12 oktober nat gemaakt en ik heb nu net 1e week 12/12 achter de rug.


        Hoe hoog zijn jou planten vanuit pot?

      • Ricotico97
        Ricotico97 commented
        Editing a comment
        Lang duuren ze waren een tijdje terug al goed om te flippen ma ik wilde op de lamp wachten geen idee maar zijn beste planeten nu haha

      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Sativa dominante plantjes? Mooi groen hoor.

      #48
      Indica maar achterin is het toch wel sativa aan het na doen over pa dagen alles 1x weg tokkelen klein beetje blad weg halen

      Comment


        #49
        We staan nu aan eind van dag 4 en de eerste haartjes vallen hier en der tezien dan is toch Officieel aan het beginnen krijg alleen de lv niet verder naar benden met lamp aan blijf dit rond de 55 en uit precies 60
        nou lees ik alles boven de 60 is niet goed maar wil dit toch iets na beneden krijgen heb toevallig een pa vochtvreters geplaatst maar dit werk vgm ook niet echt iemand tips ik zet nu ook de ramen verder open maar zo word het juist weer beetje te koud iemand tips anders word het denk ik echt een ontvluchtingen kopen IMG_0720.jpg IMG_0721.jpg IMG_0719.jpg

        Comment


        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Raam sta op een kier en blaas daar na buiten inlaat komt van buiten de kamer en daar heb ik nu een raam open staan voor koele lucht hopelijk kan dit het wat terug halen anders gaan we een luchtontvocjtiger kopen wil niet te veel stroom aan gooie nu draait er 1 300 lamp met benodigdheden denk kleine 425 w totaal nu en vandaag kom ook andere lamp 480w
          Wil niet dat stroom gaat opvallen is al redelijk verdubbelt tegen over andere maanden afgelopen tijd

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Valt allemaal wel mee, want jij bent net begonnen aan je nieuwe hobby en dat is een aquarium 🤷🏼‍♂️ beetje aquarium zit je ook al aan een aardig gebruik wat overeen komt met kleine hennepteelt. Als ik hoor wat de buurman verbruikt met z’n kooi karpers die die binnen in z’n garage heeft dan kan ik bijna m’n hele kiet vol zetten met wiet😂🙃

        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Ik had al bedacht stel er zou wat gebueren boswachter dan heb ik een waterbed aangeschaft en idd koi karpers vreten ook een hele hoop stroom

        #50
        Nieuwe lamp de mars hydro fc-e4800 480w vandaag opgehangen wat zullen ze die180w exstra waarderen en de moeders hebben de 300w gekregen

        Comment


        • DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Als je dan toch niet wilt opvallen qua stroomgebruik kan je die lamp voor de moederplanten direct voor de helft dimmen.

        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Kan hem niet dimmen oude versie de nieuwe kan ik wel dimmen neem het voor wat het is haha we gaan meemaken

        #51
        We zijn aan dag 6 heb vandaag ec 1,4 18l water totaal alle grote vrouwtjes 4l en 2 kleine 3l 9ml cal mag en 36ml grow gegeven aankomende week gaan we de groei afbouwen en langzaam bloei mee geven Alles even wat luchtiger gemaakt wel vergeten achteraf een foto te nemen 🤓 grotere bladeren vooral weg gehaald komende water gift gaan we een ec van 1.0 grow mee geven en 0,4 bloei en zorg ervoor dat ik met eind week 2 over kan stappen op alleen nog bloei voeding mee geven IMG_0729.jpg

        Comment


          #52
          Even wezen spieken 25graden lv 46 met lamp aan en 50 met lamp aan hopelijk krijg ik het nog wat verder na beneden schijnbaar werk het zeer goed als ik mijn kamer deur dicht heb en het douche raam open heb dit gisteren gedaan en zo gelaten en werk prima maar wel een ontvluchtingen besteld gewoon voor erbij komt vandaag binnen hier staat de dames er wat gesnoeid bij IMG_0731.jpg
          Attached Files

          Comment


            #53
            IMG_0768.jpg Tentje is toch wel goed aan het vullen vandaag hebben ze weer dorst de grote 5l gegeven de kleintjes hebben nog genoeg ec 1,6 ph 6,3
            de bloei is ondertussen goed zichtbaar aan het worden tot zover alles vrouwtjes ondertussen even goed neem olie gespoten doe dit nog 2x tot dag 7 week 2 en dan stoppen we met spuiten en de lamp even op 25 power even half uurtje zodat het kan intrekken IMG_0764.jpg IMG_0766.jpg IMG_0765.jpg hier is de bloei mooi zichtbaar aan het worden hier wachten we toch allen altijd weer op het moment van ontstaan van toppen nog een pa weekjes januari zal een leuke maand worden IMG_0767.jpg
            Attached Files

            Comment


              #54
              Hier staan de dames voor de volgende ronde 1 stek van de ronde die we nu draaie en 2 tropical cookies volgende ronde zulle we tropical cookies gaan draaien van elk plantje gaan we stekke draaien IMG_0769.jpg de sweet zz stek hebben we eergisteren in een 12l gezet en ook getopt dit zal voor de komende tijd haar eind verblijf blijfen en voor de andere 2 cookies zijn ook verpot na een 5l en een 3,8l AirPort voor minimaal 2/3 weken

              ik zit erg te denken om toch voor het eerst. 11l potten te gebruiken een 16x11l potten te gaan draaie de volgende ronde met lightmix en 2 weken of korten groeien en dan 12/12
              Attached Files

              Comment


                #55
                IMG_0790.jpg Om de dag water wat zuipen ze zeg de ene wat meer als de andere witte haren en stinkie beginnen goed zichtbaar en ruikbaar zodra de tent opent IMG_0781.jpg hier wat close ups van de dames dit is nummer 1 IMG_0784.jpg Tevens is er een klein ongelukje gebeurd ik viel na voren en hierdoor is er een stam van plant 3 deels afgebroken we hebben dit terug geplakt hopelijk gaat deze tak het redden waren wel aantal mooie takken zo lang niet helemaal is afgebroken zou het goed horen te komen IMG_0801.jpg hier hebben we plantje nummer 3 IMG_0802.jpg Mooie korte nodes achter elkaar nog even stretchen ik ben van 1 en 3 weg hoe ze de bloei in groeien met de nodes lekker kort en beetje stretch daarentegen tot plant 2 die wat meer stretch en de nodes wat meer uit elkaar laat gaan IMG_0786.jpg IMG_0785.jpg Plantje nummer 2 een rijk bos van toppen zal het worden hopelijk zoals jullie zien wat meer stretch nodes wat meer uit elkaar dit plantje heeft vandaag ook meer voeding als de rest gekregen heeft ze echt nodig 0,1meer misschien dat ik er nog wel een 0,1 bij kan zetten even afwachten IMG_0804.jpg
                Attached Files

                Comment


                • Rietslang
                  Rietslang commented
                  Editing a comment
                  Misleidende titel, effe voorbereid op een ranke en strakke scrogtechniek, al dan niet all the way met lst en al maar dit is gwn een netje, geen screen Marcheert hier verder wel goed, keep it green

                #56
                Keep it green dag 21 bloei
                IMG_0813.jpg Ergens aan het eind van deze week laatste keer defolieren
                vandaag green sensation besteld gaan we volgende week ook mee beginnen
                Overdag is het 26/27 graden lv 45/55
                nacht is het tusse de 17/19 graden lv 35/45
                alles groeit netjes door zuipen als een gek ze laten ook teken van de Max voeding zien voor deze week blijf ik voor alle planten op ec van 1,6 alleen plantje 2 lust 1,7 van hier boven begint alles minimaal verschijningen te geven volgende week gaan we 0.1 omhoog IMG_0814.jpg IMG_0818.jpg IMG_0817.jpg 1 ventilator heb ik anders gezet zodat er nu aan elke kant een richting op gaat dan kan het mooi ronddraaien overal langsheen ventilators hangen boven het gewas niet direct erop IMG_0816.jpg ik had echt een stek van plant nummer 3 moeten nemen helaas niet gedaan deze geeft echt een mooie groei met topontwikkelingeb lekker kort op elkaar langer en groter als de rest helaas niet gedaan denk dat dit onze producer gaat worden ondanks het ongelukje waarbij er een hoofdtop is afgevallen vandaar ook het lege hoekje het heef niet bijgetrokken slap gaan hangen en dood gegaan erg snel gegaan goed boven op gekomen IMG_0815.jpg IMG_0819.jpg

                Comment


                • Babz
                  Babz commented
                  Editing a comment
                  Het valt me op dat vele plantjes die wat schade hebben opgelopen, het veelal juist heel goed doen.
                  Op naar een mooie oogst!

                • Ricotico97
                  Ricotico97 commented
                  Editing a comment
                  Jaa ze hebben wat mee gemaakt een wat meer als de ander haha foutje bedankt
                  Ben benieuwd wat er af gaat komen

                #57
                Vandaag week 3 dag 3 water met exstra cal mag mee gegeven dit geven we 1x per week mee
                we hebbe de ec 1 punt verlaagd alle plantjes ec 1,5 en plantje 2 is het vrouwtje rechts achterin 1,6. Ze is erg mooi weer aan het bij kleuren word weer wat donker gellukig stond er nogal licht bij toppen beginnen ook steets meer en meer te worden stretchen begin langzaam minder te worden IMG_0822.jpg IMG_0823.jpg IMG_0825.jpg IMG_0824.jpg IMG_0826.jpg IMG_0827.jpg IMG_0828.jpg

                Comment


                  #58
                  Sins 12/12 zitte we al bijna aan einde van week 3 dag 19 we hebben vandaag beetje water gegeven en alles voor de laatste keer een goeie defoliatie gegeven na dag 21 gaan we ook green sensation mee geven IMG_0853.jpg IMG_0854.jpg IMG_0855.jpg IMG_0856.jpg IMG_0857.jpg IMG_0859.jpg IMG_0858.jpg
                  Attached Files

                  Comment


                  • Rietslang
                    Rietslang commented
                    Editing a comment
                    Ontbladering .. Zelfs niet 1 keer ..

                  #59
                  Ondertussen zijn we weer een aantal dagen week 4 dag 26 verder
                  het staat er allemaal goed voor we geven green sensation mee IMG_0928.jpg IMG_0930.jpg IMG_0929.jpg IMG_0927.jpg IMG_0925.jpg IMG_0931.jpg IMG_0924.jpg
                  Attached Files

                  Comment


                    #60
                    dit is het enigste plantje die er last van heeft ik denk te hoge ec al denk ik niet dat dit het is wand die is verlaagd en niet meer verhoogd of misschien de lamp stond er te dicht erop of zeggen jullie iets anders Temp is keertje 28 geweest en verder is het allemaal onder de 26 gebleven overdag en de luchtvochtigheid is prima dag 40/45 nacht is ook goed kwa tent en lv rond de 18/21 en lv rond de 45/552f099dc4-339c-45ea-9904-a661e09e2d98.jpg Hier nog een paar mooie close ups van plantje 2 b9658d69-3986-4f73-81a3-6719b0475b5c.jpg 53ccec86-c9f5-4787-b54b-733616d907dd.jpg
                    Attached Files

                    Comment

                    Bezig...
                    X