Hallo zal me even voorstellen
ik ben ricotico 26 jaar
Dit zal mijn eerste kweek van dit jaar worden naar een aantal jaren tezijn gestop begon het toch weer op te komen het is en blijf toch een prachtige hobby
mars hydro tsw 2000 300w grow
mars hydro fce 4800. 480w bloei nieuwe model 2023
deze kweek zal 8 weken voorgroeien zijn we beginnen
in een bekertje vervolgens gaan we over naar air pots 2,8l 14l en voor de bloei gaan we over op 28l
ik heb 3x sweet zz geplant van rqs 2 zijn er boven de 3e is niet uitgekomen nog even wachten misschien is er nog geluk
1x gratis zaadje sp queen ook uitgekomen nog niet boven de grond
Ik kweek met de lijn van plagron en gebruik hier de terra en Coco
plagron Growmix
plagron Coco premium
ik wil een test met Coco uitvoeren op de sweet ss dit soortje al vaker gekweekt
hoe het verschil is dit zal mij Eerste plantje op Coco worden
heb me goed ingelezen overal en op het forum ook
vervolgens aan het eind van de groei fase zal ik van ieder plantje 5 stekken trekken om hier moeder van te kunnen maken zodra de oogst gedroog en gecure is kan ik ze gaan testen de beste smaak en goede high daar zullen we de klonen van houden om moeder van te maken en dan kunne we voortaan op stekken gaan kweken de moeder zullen zeer kieskeurig worden uitgezocht
Voor de bloei zal ik een 120x120x200 tentje gebruiken
550m3 softbox met dimmer en voor trillingen gebruiken trilling iso
600m3 filter
480w led
28l air pot
hier de kleine plantjes wat gaat het toch snel
voor nu geef ik water waneer nodig is zet 1 dag van te voren ph 6,5/6.8 ec 0.6
graden 24/27
lv 50/70
Voor Coco zal de ph 5,5/5,9 liggen over 1week a 10 dagen zal ik gaan overpotten en dan zal de Coco gebruikt gaan worden
ik ben ricotico 26 jaar
Dit zal mijn eerste kweek van dit jaar worden naar een aantal jaren tezijn gestop begon het toch weer op te komen het is en blijf toch een prachtige hobby
mars hydro tsw 2000 300w grow
mars hydro fce 4800. 480w bloei nieuwe model 2023
deze kweek zal 8 weken voorgroeien zijn we beginnen
in een bekertje vervolgens gaan we over naar air pots 2,8l 14l en voor de bloei gaan we over op 28l
ik heb 3x sweet zz geplant van rqs 2 zijn er boven de 3e is niet uitgekomen nog even wachten misschien is er nog geluk
1x gratis zaadje sp queen ook uitgekomen nog niet boven de grond
Ik kweek met de lijn van plagron en gebruik hier de terra en Coco
plagron Growmix
plagron Coco premium
ik wil een test met Coco uitvoeren op de sweet ss dit soortje al vaker gekweekt
hoe het verschil is dit zal mij Eerste plantje op Coco worden
heb me goed ingelezen overal en op het forum ook
vervolgens aan het eind van de groei fase zal ik van ieder plantje 5 stekken trekken om hier moeder van te kunnen maken zodra de oogst gedroog en gecure is kan ik ze gaan testen de beste smaak en goede high daar zullen we de klonen van houden om moeder van te maken en dan kunne we voortaan op stekken gaan kweken de moeder zullen zeer kieskeurig worden uitgezocht
Voor de bloei zal ik een 120x120x200 tentje gebruiken
550m3 softbox met dimmer en voor trillingen gebruiken trilling iso
600m3 filter
480w led
28l air pot
hier de kleine plantjes wat gaat het toch snel
voor nu geef ik water waneer nodig is zet 1 dag van te voren ph 6,5/6.8 ec 0.6
graden 24/27
lv 50/70
Voor Coco zal de ph 5,5/5,9 liggen over 1week a 10 dagen zal ik gaan overpotten en dan zal de Coco gebruikt gaan worden
Comment