Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led scrog sweet zz sp queen

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    We hebben net aaltjes voor de varenrauw mug besteld het was weg maar schijnbaar niet de eitjes….. nu zag ik er wel iets meer als de eerste keer meteen aaltjes besteld zal ik ook nog roofmijten nodig hebben

    Comment


      #62
      Week 6 dag 1 zwelling is bij 3 planten al wel bezig alle dames gaan mooi op eentje na ik gok een p probleem vanwege lichte kleur en roestvlekken pk boost tekort of overschot ? Wie kan mij helpen deze muts heeft er last van als enigste IMG_1007.jpg
      mee rest gaat lekker mooie toppen beginnen te komen IMG_1003.jpg plant nummer 2 erg mooie dikkere toppen al
      stek 2 gaat nog iets harder vind ik dat is de dochter van dit planIMG_1002.jpg plant 1 en stek 1 gaan minder hard ik gok wat langer bloeien IMG_1004.jpg IMG_1006.jpg
      Attached Files

      Comment


        #63
        IMG_1036.jpg een snelle flits in het donker week 6 loop bijna ten einde nog 2/3 weken

        Comment


        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Jaa op het ene plantje na ik had even me buitelandse vrienden bericht en zijn er ondertussen uit
          Een ander plantje begin ook licht aan te geven het is een overschot van p en de k ik had beter 1:2 kunnen toevoegen van green sensation even kijken hoe en wat nu minder geven of een paar keer zonder iets te enthousiast ik dacht vanwege de grote het wel kon geef nu even pa keer water met alleen enzymen en daarna weer met pk nog 1 weekje in week 7 1:2 mee geven en dan ga ik beginnen met flushen als week 7 klaar is

        • Ricotico97
          Ricotico97 commented
          Editing a comment
          Mijn 2 voorste hebben nergens last van merk wel dat ze echt mooi donker zijn dus ben bij die germd met voeden het kleine plante in de leine pot niet te donker maar goed groen kan de ec waarden en hoop dat die 2 voorste iets lichter worden de normale kleur niet te donker

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Hoelang spoel jij?

        #64
        Hier nog een aantal foto’s van de dames IMG_1050.jpg IMG_1043.jpg IMG_1040.jpg IMG_1044.jpg IMG_1045.jpg IMG_1039.jpg
        Attached Files

        Comment


          #65
          Week 7 dag 43 eerste dag van de week afgelopen week hebben we afgesloten de komende 2 weken zal de achterstij gespoeld worden voorste rij krij nog een 2tal 3 tal keer voeding aangezien ze toch iets achter lopen het plantje links achterin heeft wel wat stootjes gehad iets mindere opbrengst zal deze geven in vergelijken tot de rest ph 6,4/6,6 ec 1.4 voor plant 3 en 1,5 voor de voorste 2 en 1,6 voor rechts achteren en in het midde kleine stek ervan verder is de temp overdag rond de 23/27 en lv 30/45 en waneer uit is dit 18/21 graden en 35/45 lv
          nog even wachten wat heerlijk als het weer bijna in zicht is en meteen de eerste van het nieuwe jaar
          IMG_1095.jpg IMG_1090.jpg IMG_1091.jpg IMG_1092.jpg IMG_1094.jpg IMG_1093.jpg IMG_1082.jpg IMG_1083.jpg IMG_1089.jpg IMG_1087.jpg IMG_1086.jpg IMG_1085.jpg IMG_1088.jpg IMG_1084.jpg

          Comment


          • Babz
            Babz commented
            Editing a comment
            Dat gaat een mooi begin van het nieuwe jaar worden. 😊

          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Verwacht nu deze week wel dat ze wat meer gaan zwellen en volgende week uitklappen.

          #66
          Week 7 is bijna ten einde de meeste planten beginnen echt wel mooi te worden nu sommige beginnen zelf kleur te veranderen hoort bij dit soortje beetje paarsachtig toppen gaan lekker toch het ene plant hou wel achterstelling de rest gaat mooi door heb ondertussen met een loop gekeken alles nog kaars helder plant nummer 2 is echt mooi kwa toppen aan het worden en het stekke ervan ook lv is sins gisteren iets hoger 50 /55 uit kom denk door het weer overdag is alles prima zie nergens nog iets gellukig is een echt mooi veldje geworden rauwmuggen zijn ondertussen al weg IMG_1149.jpg IMG_1151.jpg IMG_1147.jpg IMG_1154.jpg IMG_1152.jpg IMG_1153.jpg IMG_1155.jpg IMG_1156.jpg IMG_1157.jpg

          Comment


          • hetismij
            hetismij commented
            Editing a comment
            Erg mooie kweek. Hoeveel weken nog denk je?

          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Kleine gok maar meestal toch met deze wel 8/9 weken dus nog zo een 9/14 dagen al denk ik dat de achterste rij binne een weekje goed is misschien alles is nog helder waneer het meeste melkachtig is en enkel wat Amber knip ik

          #67
          3deac3be-3c3c-48f0-bf4a-748e09ac811a.jpg Nog ff weekje Ofzo ca9d101e-ac7b-4a12-a19d-01ff271c56c1.jpg 70505b36-1bb7-4eb5-b301-bc127d2f9d49.jpg 73b13ec0-1dd4-4c90-9ab7-cc82bc3d028c.jpg 1434dcbe-c525-44a8-96ad-78e1c2139a7f.jpg b37f3d02-2197-4213-99bc-64f630c8671b.jpg 3782f989-dba8-415f-9cfb-301ad1b6ddb6.jpg b9a6a5ec-519f-448d-94c5-8a46d4bf4913.jpg 70d67283-0965-464a-b193-2e10f51c1332.jpg d70b5dff-d77b-4ce5-828c-ac1d48eeb124.jpg 68e089e4-3c83-46b9-ba74-dfccd809f0d0.jpg

          Comment


          #68
          Ik zou ze nog even laten staan. Ze kunnen wel 10 weken bloei hebben zo te zien.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment


          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Was beetje vroeg met spoelen in week 7 begonnen ergens kan dat zo lang zonder voeding spoelen ?

          • Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Je kan de volgende waterbeurt gewoon weer voeding meegeven.

          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Week 8 is nu nog 4 dagen dus dan zou ik deze dagen nog voeding kunnen geven en dan gaan spoelen 2 weken

          #69
          Ik had geen voeding meer gegeven
          je hebt 14 liter potten
          Daar zit nog voeding genoeg in
          Anders waren je dames al geel geweest namelijk
          Ik zou water afgezuurd met enzym geven
          Dat zorgd dat de laatste voedingstoffen en plantmateriaal heropneembaar word
          en de laatste week alleen afgezuurd water
          maar je hebt wel gelijk
          ik was ook een weekje later begonnen met spoelen
          met slabs is een week spoelen voldoende
          Dan zijn ze al knettergeel
          Dan staan 4 planten op 11 liter
          jij hebt 1 op 14 liter
          Dan is min 2 weken spoelen beter

          Comment


          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Je bent vergeten dat ik een overpot van 4 planten naar 30l heb gedaan en 1 plant in 15 l staat en alles is zo geel zal vandaag foto posten

          #70
          IMG_1241.jpg hork wat vind je IMG_1247.jpg IMG_1243.jpg IMG_1245.jpg IMG_1246.jpg IMG_1242.jpg IMG_1244.jpg
          Attached Files

          Comment


          • Bobledsgrow
            Bobledsgrow commented
            Editing a comment
            Ja inderdaad ze zijn in 5dagen al goed geel geworden
            Je kunt ze nog voeding geven

            Maar met zo groen als je vorige foto's hadden ze het wel 2 weken uitgehouden

          • Ricotico97
            Ricotico97 commented
            Editing a comment
            Zo groen als ze waren ben ik gestop haha die ene links voor kan wel hebben denk de rest ff wat bij geven morgen

          #71
          Zo week 8 is afgerond op aanranding van sommige toch week 8 de voeding gedaan en idd merk het verschil wel de toppen beginnen nu wel echt uit te klappen en te harden ze waren nog niet goed ondertussen is dit wel verander ze worden beter en beter nog eventjes zie hier de dames in volle glorie ben benieuwd wat er af ga komen IMG_1312.jpg IMG_1314.jpg IMG_1316.jpg IMG_1315.jpg IMG_1311.jpg IMG_1313.jpg IMG_1317.jpg IMG_1318.jpg
          Attached Files

          Comment


            #72
            Op na de volgende ronde nu alles aan het spoelen is
            Nu de zweet zz bijna klaar zijn heb ik ondertussen het een en ander geregeld nieuwe gelato strain barneys farm potten 16 stuks 11l plagron light mix bewaarvloeistof onderweg er komt ook nog een thermo hygro meter die ik met een app kan inzien en Om water te geven een drukspuit nu ik met 16 potten ga doen kan ik dit wel

            Comment


              #73
              Vandaag weer gespoeld alles gaat goed er begint Amber te komen bij trichinen en hoop Milky nog heel effies vandaag ook ijs erin gegooid keertje proberen IMG_1347.jpg IMG_1348.jpg IMG_1339.jpg IMG_1340.jpg IMG_1342.jpg IMG_1341.jpg

              Comment


              • Jack Spliff
                Jack Spliff commented
                Editing a comment
                Ladies on ice Je kan ze mss een nachtje buiten zetten
                ijswater en dergelijk heb ik nooit geprobeerd. Ik denk dat ze hiermee gewoon wat sneller afrijpt. Het zal wel een mooie oogst worden.

              • Kunichika
                Kunichika commented
                Editing a comment
                Je bent de staak door de stam vergeten!!

              #74
              lekker onderste boven gezet eindelijk heb eerder een topje gepikt en ondertussen gerookt niet helemaal goed droog maar zeer zeker prima wietje nog even wachten op de eind resultaten 561A1EEB-7DFF-4B0A-ABA5-3D0EC08E564F.jpg

              Comment


                #75
                Niet gedag het überhaupt te halen maar dat bewijs toch een 1,1 g de watt gedraaid 480watt en 534 gram

                alles is goed droog had zelf 1/2 dagen eerder kunnen knippen
                meer dan een halve kilo mijn doel was eerst om dit te halen en ben later op 350 gram gaan hopen aangezien het er ma 5 waren maar dit overtref me toch wel kleinste plantje kwam 67 vanaf en de rest super geur en smaak high heerlijk wietje om van te genieten ondertussen gaan we curen in potten

                3 zakken van 3liter kunnen vullen onwijs toch zo weer die eerste kweek man wat heb ik dit gemist zo lang niet meer gedaan hier doe je het voor
                IMG_1450.jpgIMG_1446.jpg IMG_1442.jpg

                Comment


                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Das led, lekker compact en verrassend.

                  Vroeger hadden we dat met hydro, dat compacte.

                • Ricotico97
                  Ricotico97 commented
                  Editing a comment
                  Jaa compact is wel echt met led zijn voordelen het ruik in de pot al na 2 dagen na szkittels snoepjes heerlijk hijg is wel minder sterk ben haze gewend

                • stef273
                  stef273 commented
                  Editing a comment
                  Gefeliciteerd Rico, ziet er goed uit!
              Bezig...
              X