Nieuwe Ronde eerste kweekverslag,
Setup - 1/1/2 meter tent
Mars Hydro Tsw 2000
Afzuiging van garden pro, wil graag een spider farmer 4inc gaan aanschaffen.
10 September, kiem
14 September kwamen de dames buiten kijken.
ik reken ongeveer 1,5/2 week kiem fase. dus zou nu in week twee vegetatie zitten.
Laat mij graag corrigeren in deze rekensom.
Living Soil gemaakt:
Ingrediënten:
- 80% Plagron Light Mix (50 liter)
- 20% Coco coir (ongeveer 10 liter)
- 1 eetlepel bloedmeel per liter bodemmix (200 gram)
- 1 eetlepel beendermeel per liter bodemmix (200 gram)
- 10-20% wormcompost (ongeveer 5-10 liter, naar eigen voorkeur) uit eigen wormenhotel
- 1 theelepel Epsomzout per liter bodemmix (50 gram)
- 1 theelepel vinassekali per liter bodemmix (50 gram)
- 1 eetlepel lavameel per liter bodemmix (200 gram)
- Volg de aanbevolen dosering op de verpakking voor Biotabs Bactrex en Biotabs Mycotrex
- Biotabs tabletten, pas als ze in de eind pot gaan.
Strain:
2x Royal Gorilla (Gorilla Glue?) RQS
2x Sour Diesel RQS
Wil alles bio kweken, dit gaat mijn tweede keer met biotabs worden, dit keer wil ik er in de bloei PK 5 8 van biotabs bij gebruiken, of de Compost thee van ze, daar ben ik nog niet over uit.
Beide lijkt mij zelf wat te veel van het goede.
Heb een auto pot systeem aangeschaft voor 4 planten, 15 liter. Dit gaat de eerste keer worden met dit systeem, dit omdat ik voor het werk vaak een paar dagen in het buitenland zit, en het overlaten aan mijn geliefde broeder of moeder heeft in het verleden wel eens wat grammen gekost.
Foto's komen eraan.
2 sours gepopt eerst nachtje in een glas water, 1 nachtje in een koffiefilter zip zakje hangend.
3 Gorilla's, waarvan er maar 1 een pen wortel kreeg. De andere 2 na 12 dagen uit het glas geplukt.
IMG_2877.jpg
Royal Queen gemaild, met het voorval, ja kan het altijd proberen is toch snel 30 tientjes.
Foto gestuurd van de zaden en een nieuw pakje van drie opgestuurd gekregen. Top service!
Comment