Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's Farm: Tangerine Dream & G13 Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Barney's Farm: Tangerine Dream & G13 Haze

Korting op 420shop
    Welkom iedereen, ben er dit keer terug van in het begin bij voor een volledig verslag.

Deze keer gekozen voor 2 cupwinnaars van Barney's Farm, de Tangerine dream en G13 haze.
    G13 HAZE™ Cannabis Zaden , BARNEYS FARM® Cup winnende Gefeminiseerde, Autoflowering, reguliere en CBD volle Cannabis Zaden van wereld's Nr. 1 zaad teler. Kosteloos bij elke bestelling!

TANGERINE DREAM™ Cannabis Zaden , BARNEYS FARM® Cup winnende Gefeminiseerde, Autoflowering, reguliere en CBD volle Cannabis Zaden van wereld's Nr. 1 zaad teler. Kosteloos bij elke bestelling!

De setup:

Tijdens de groei:
    ​​​​​​
    -Voorgroeitent 80x60x80h
    2x20w secret jardin cosmorow
    5w monkeyfan
    -120x90 tent
    DIYled 240w, fluxstrips van crescience

Tijdens de bloei:

-Gtools kast 170x70x170h
    DIYled 480w, fluxstrips van crescience
    550m³/h afzuiger met 600m³/h can-lite filter
    ​​​​100W ventilator

Voeding gebruik ik het meeste van aptus: all in one liquid, p-boost, k-boost, topbooster, cal/mg, enzym+

Meeste is organisch behalve die all in one die mineraal is.

Grond van Compo Sana zaai en stekgrond, ingewaterd met ph6

De zaadjes heb ik 11/10 in het water gelegd, dit wasop vrijdag: 24u later. Alle 6 open dus 100% ontkieming. Alvast goed begonnen
    20231012_145515.jpg 20231012_145832.jpg

20231013_161833.jpg

Ik heb 4liter potten gebruikt zodat ik wat luier kan zijn binnen paar weken en niet te snel opnieuw moet verpotten.

Vandaag 15/10 stonden ze allemaal fier met het kopje boven

20231015_120846.jpg

Als er vragen zijn of opmerkingen hoor ik ze wel hieronder
    ​​​​​
    Attached Files
    Last edited by DerpiE; 15 October 2023, 19:26.

Leuk ik ga volgen!

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Welkom, zet er u bij

Ze hebben duidelijk een shot Calmag nodig 🤔🤣

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Kom overeen e boys
      Joking aside.. ik geef vanaf begin bloei meestal 1x per week preventief cal/mag mee voor troubles te vermijden.

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bij de een mij afzeiken en dan stiekum toch zelf preventief gebruiken hè.

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Ik zeik je nergens af? Heb hier en daar ondertussen wel al is laten vallen dat je cal/mag advies (wat bijna altijd je oplossing is voor elk probleem😅) met een korrel zout mag genomen worden.. Dat is niet afzeiken toch? Twas trouwens al lachen gezegd dus neem het aub niet te serieus 🙏

Voor de rest maak ik er nergens een geheim van dat ik het zelf 1x per week preventief gebruik, daar is niets stiekem aan. Ik vergeet het trouwens regelmatig te geven want het zorgt voor schilfers in m'n water als ik het meng met die Pboost. Vandaar dus dat ik weet dat het in principe zonder kan..

Allright, G13 haze, daar wordt je behoorlijk stoned van! 😋

Comment

• luchtfietser
      luchtfietser commented
      Editing a comment
      Nou idd G13 is mijzelf iets te heftig… en gevoel blijft lang aanwezig

• Greyvol
      Greyvol commented
      Editing a comment
      Lekker man!

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Heb 2 jaar niets anders gerookt voor ik zelf begon te kweken.

DerpiE, uw ph-meter moet gekalibreerd worden
    als ie goed gekalibreerd is komt er een "v'tje" naast ph te staan

Comment

Leuke soortjes, staan hier ook op de lijst. Heb je die direct bij barneys besteld?

Comment

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Ik dacht van bij 420shop of zamnesia, alleszins niet rechtstreeks nee. Ik hoop dat de genetica even stabiel is als de amn lemon

20231018_125347.jpg ​​​​​​
    De 2 linkse waren eerst boven en hebben iets meer strek, dit heb ik daarstraks opgelost door wat extra aarde rond het stammetje te doen. De lamp had ik gisteren al paar CM lager gehangen tot 23cm en zo te zien vinden ze het beter nu.

Ben aan het wachten op m'n nieuwe led strips. 12 stuks en 2 voedingen die in totaal 480w zouden moeten opleveren.

De aluminium ligt ook al klaar, moet nog juist afmetingen van m'n frame uitrekenen voor de optimale belichting.
    En zo wordt het hier nog een beetje een bouwtopic ook binnenkort

20231018_130353.jpg

Comment

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Cool ! 👍

• giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Welke strips heb je?

20231026_195300.jpg Ik vind dat er al best veel verschil op zit voor plantjes die nog geen 14d boven de grond zijn 😅 tot nu toe enkel wat aangezuurd water gegeven zonder voeding of andere druppels. Daar begin ik binnen een week (of 2) ten vroegste mee.

Ik ga ze normaal gezien dit weekend van wat meer licht voorzien, enkel nog even bedenken hoe precies. Zal moeilijk worden omdat de vorige ronde nog te drogen hangt in m'n voorgroeitent en er ook nog 3 stekken Amnesia lemon in m'n bloeikastje staan. Anders kon ik ze direct naar daar verhuizen :/

fototje vd amn lem
    20231026_200730.jpg

​​​​​

Comment

20231027_142434.jpg Ik heb ze gisteren onder een oude COBS lamp gehangen die ik tot 90w kan dimmen.
      Sommige stonden ook iets te droog, heb zowel gisteren als vandaag 1.5l verdeeld.

Temp 24-26 en Lv tussen de 60-75

Dit is het resultaat +- 24u later:

20231028_134648.jpg

Comment

• Silas
        Silas commented
        Editing a comment
        G13 is the bom. Ik haak aan

• DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Zet er u bij
        Ja G13 is idd een lekker soortje, heb het jaren gerookt voor ik zelf begon met kweken. Die Tangerine Dream zit er trouwens ook wat van die g13 genetica in dus verwacht daar ook wel veel van tbh.

Succes maar weer!

En Calmag mag elke dag, maar mogen is geen moeten!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Thx! Ja ik spreek me niet meer uit over calmag, wat een drama hier altijd 😅

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Laat je niet muilkorven makker, spreken over Calmag mag en is goud en zwijgen erover zilver!

Calmag is ook gewoon maar N, P en K in een bepaalde samenstelling. Geen wondermiddeltje hoor.

Calmag is npk? Wietkwekerts zijn clowns

Comment

• DerpiE
        DerpiE commented
        Editing a comment
        Probeer ff constructief je mening te vormen waarom persoon x fout zou zijn. Op die manier komt er misschien nog eens een interessante discussie op gang? Ik leer graag bij dus ben benieuwd hoe jij er over denkt

Wat zou jij aanraden qua calmag? Dagelijks?
        1x per week preventief?
        Enkel als de je denkt dat de plant het nodig heeft? Of geef je het totaal niet mee en denk je dat er in je basisvoeding voldoende zit?

Interessant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ZenC View Post
        Calmag is npk? Wietkwekerts zijn clowns
        Ach daar hebben we weer een kutkwekertje dat zich aanmeldt omdat ie op z'n kleine pikkie getrapt is. Kom maar langs dan zal ik je Calmag laten drinken tot je NPK 15.5-0-0 zeikt.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• Silas
          Silas commented
          Editing a comment
          Ik wil het K woord niet horen op dit forum. Ik hoop dat anderen er ook zo over denken....

Als je je zo gedraagt op ons forum dan vlieg je er zo uit

DerpiE Als je deze euh discussie weg wilt hebben uit je verslag dan kan ik dat doen. Zeg het maar...

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Typisch nl.. tegenwoordig zelfs normaal onder de jeugd 👍🏻 Jaa t gaat er alleen maar op vooruit in de lage landen

• DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Silas boeit me niet zoveel, bespaar je het werk maar. Van mij mag iedereen kritisch zijn trouwens, liever zo zelfs want dan leer je mss nog is iets bij. Maar tmoet dan wel op een deftige manier gebeuren zonder schelden 😅

Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke View Post
        Interessant
        Ja zeg niks over de heilige Calmag want dan blijf je je negeerlijst updaten!
        Horks Fototopic 2.0

Comment

• sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Ik ben hier voor de drama ,niet meer,niet minder 🤣🤣

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Tja elk zijn voorkeuren hé! 🤣🤣🤣🤣

• sprinterke
          sprinterke commented
          Editing a comment
          Jammer dat ik geen pop-corn lust 🙄🤣

Geweldig dit, ergens wist ik dat het er zat aan te komen

Comment

• DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Ik heb die 3 amn lemon stekken op rfx in totaal 1ml cal/mag gegeven op heel hun levensduur tot nu toe terwijl ik overal lees dat het op mapito/rfx/steenwol wel aan te raden is bij elke waterbeurt. Ik weet het soms zelf ook niet meer hoor 😅
          Sinds eergisteren wel gemerkt dat er hier en daar een plekje verschenen is dus vandaag heb ik paar druppels cal/mag toegevoegd bij die planten.

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Foei!

• luchtfietser
          luchtfietser commented
          Editing a comment
          Verstandig om deze enorme droeftoeter te negeren. En waarschijnlijk idd een jaar of 20.

Negeren is key!
      Bezig...
      X