Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's Farm: Tangerine Dream & G13 Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 29 bloei

Nog een kleine 30-32 dagen te gaan, de ontvochtiger draait sinds deze week 24/7 en deze blijft ook gewoon draaien tot oogsttijd. Ik wou ook nog wat bladeren wegknippen maar heb schrik dat de toppen dan teveel op elkaar komen te liggen dus ga er nog een week mee wachten.. Voor de rest niet veel spannends te melden. 1 plant vertoont tekort van P maar kan niet meer P geven zonder dat mn ph waarde onder de 6 keldert dus ik zing het maar uit. Ben sowieso geen fan van een aangepast dieet, watergeven kost me nu al meer tijd dan me lief is. 2024 wordt het jaar dat ik iets ga fixen voor automatisch water te kunnen geven

20231231_174059.jpg 20231231_174215.jpg 20231231_174113.jpg 20231231_174123.jpg Untitled.png

En dan nog een foto van de homebox. Deze is ondertussen gevuld met 5 stekken van de TD en 5 watermelon candy's van zamnesia die iets langer dan een week op 12/12 staan.

20231231_174013.jpg

Binnen een paar maand kan ik mijn pers ten volle benutten zonder schrik te hebben dat ik zonder wiet ga vallen
    Hier al paar probeersels die ik nog ff laat curen tot mn dab rig toegekomen is want in een joint gooien is teveel verlies imo. Ook blokje hasj geperst (geel potje) die ik eens gekregen had, het was mn ding niet maar met de pers heb ik er toch nog iets rookbaars van kunnen maken

De 2 witte potjes was beide van 6-7g wiet

20231231_185826.jpg

Iedereen goeie feesten en vooral een gezond 2024

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Wat voor soortjes heb je eigenlijk in de pers gelegd?

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment
      Hork Thx, denk dat ik in totaal €600 kwijt was maar had er nog paar andere dingen bij zoals die grovebags en een bottletech mal (die niet nodig is achteraf bekeken)
      In principe kan je voor minder dan €500 beginnen met hetzelfde model als dat ik heb. Staat op de vorige pagina

Bo$wachter amnesia lemon en die strawberry van deze zomer. En dan blokje hasj dat ik eens gekregen had van een maat wat mn smaak niet was.

• DerpiE
      DerpiE commented
      Editing a comment

Dit was vd amnesia lemon

Dag 33, hopen dat ik de 60 haal🤞

Volgende keer pak meer wegsnoeien want dit wordt nog spannend denk ik. Had het liever nog wat groener gehad 😅
    20240104191613_IMG_1215.jpg 20240104191827_IMG_1218.jpg 20240104191516_IMG_1214.jpg 20240104191739_IMG_1216.jpg 20240104191810_IMG_1217.jpg

Comment

Dag 41
      Mijn voeding is sinds vandaag op, dus spoelen zal geen probleem zijn deze ronde
      Was al de hele ronde rustig aan het doen qua voeding en gebruikte alleen de all-in-one en topbooster. De Pboost ging er ipv elke waterbeurt slechts 1 op de 2 in dus heb besloten van deze nog maar een week bij te geven ter vervanging. Ben sinds deze week ook begonnen met extra K toe te voegen ondanks ik denk dat de gele bladeren links in de kast voornamelijk door lichtstress komen.

Voor volgende ronde ga ik het (weeral) helemaal anders aanpakken en deze keer wil ik alles op punt hebben voor de ronde start ipv halverwege de ronde te lopen kloten zoals gewoonlijk. De kast zal waarschijnlijk een tijdje leeg komen te staan dus het is echt hopen dat ik deze mooi kan afbloeien zodat de potten voor een hele tijd gevuld zijn. Ben zelfs al aan het twijfelen geweest van die buiten te gooien en terug voor een tent te gaan.

edit: vergeten vermelden dat ik de lamp van van 400 naar 300w terug gebracht heb in de hoop rot te vermijden deze ronde. Zie genoeg tekenen van lichtstress ook en wil mn toppen niet te veel gaan bleachen
      Attached Files
      Last edited by DerpiE; 12 January 2024, 18:58.

Comment

Linkse top van foto nr5 gisteren nog ruim weggeknipt, bleek al rot te zijn ipv lichtstress. Ik ga de trichomen in de gaten houden en zodra er genoeg milky tussen zit gaat de boel gewoon neer.

Comment

• kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Zo doen we dat helaas soms.

Dag 62 op 12/12

​​​​​​De ontvochtiger draait al een week 24/7, hopelijk is dit genoeg voor rot te vermijden.

Ik heb deze week ook nog wat blad verwijderd en wat stokken geplaatst voor de boel recht te trekken want alles begon om te vallen van het gewicht. Sinds eergisteren ook enkel nog water met een PH van 6.2-6.5

​​​​​
        Attached Files

Comment

• Hork
          Hork commented
          Editing a comment
          Wateren is enorm lastig, het gaat bij in mijn hok waar ik dat handmatig doe altijd fout bij een of twee planten. Indien ik daar nog lang zou kweken zou ik er een eb en vloedtafel inzetten want dat optimaliseert het wateren. Niks voor jou?

• DerpiE
          DerpiE commented
          Editing a comment
          Hork zo een eb & vloed tafel ben ik al even over aan het twijfelen. Heb ook alles al qua materialen voor er zelf eentje te maken maar denk dat ik mij eerst een nieuwe tent ga aanschaffen. In dat kastje wordt zo een vloedtafel sowieso niets vanwege de beperkte hoogte (1.7m) en de bodem die waarschijnlijk doorschijt door het extra gewicht. Heb mij die kast al dik beklaagd want tenzij je paar dwergjes wilt kweken, zal je dikwijls gekloot zitten door de beperkte hoogte.

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Silas , derpie denkt dat ik zit te trollen, can joe fiks det?

DerpiE verstandig want je hebt wel een beetje hoogte nodig.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

In de kast nog steeds geen rot gevonden, hopelijk blijft dit zo. Heb gisteren de trichomen nog eens bekeken en heb besloten ze dit weekend neer te leggen.
          ​​​​​​Dan hebben ze 68d op 12/12 gestaan en is het welletjes geweest.

Ondertussen kan ik deze dwergjes dan misschien nog proberen redden want die hebben het veel te koud op dit moment. Heb overlaatst ook een plant weggegooid omdat ik dacht banaantjes gespot te hebben. Liever safe dan nadien janken 😅

20240125_190008.jpg

Comment

20240201_172008.jpg

Alles is om, had geen zin in 2x werk.. de linkse plant heb ik wel tak per tak afgeknipt en beetje laten staan zodat we een poging tot reveg kunnen ondernemen en hopelijk binnen maand of 2 stekken van snijden
            Denk dat het eindresultaat zal tegenvallen maar dat weten we pas zeker binnen 2w natuurlijk. Ik ga enkel de mooiste toppen in potten steken, rest vliegt in de diepvriezer samen met de rest van het trimafval voor ice o lator v te maken en daarna rosin.

Heb de dwergjes in de kast gezet ondertussen. Ik vermoed dat deze nog meer gaan tegenvallen als ik de topjes bekijk en dat alles rechtstreeks het wasmachine zal invliegen zodra het droog is. Wil toch wat experimenteren met die pers, anders was ik direct opnieuw begonnen denk ik..

20240201_171836.jpg 20240201_171831.jpg

Comment

• DerpiE
              DerpiE commented
              Editing a comment
              Zabuza ja zeker, ze hadden ook allemaal wortels aangemaakt maar heb ze in de vuilbak gesmeten nadat ik van de wiet geproefd had. Enkel die linkse G13 heb ik de wiet van gehouden en in potten gestoken, de rest heb ik allemaal ice o lator van gemaakt omdat er 99% zekerheid was dat ik die wiet toch niet ging oproken.

Edit: ik zie nu pas wat je bedoelde met stekken kunnen snijden lol, ging die inderdaad reveggen maar is er niet van gekomen. Was ff in de war omdat ik van alle 6 planten al stekken had genomen voor ze in bloei gingen. Die 6 moeders had ik uiteindelijk opnieuw stekken van genomen maar na een maand dan alles in de vuilbak gegooid. Dat reveggen was meer als test maar is er uiteindelijk niet van gekomen
              Last edited by DerpiE; 30 March 2024, 19:10.

• Bo$wachter
              Bo$wachter commented
              Editing a comment
              Zoveel smaak verschillen tussen de verschillende phenos? Ik wilde die eigenlijk ook gaan halen maar je tempert m’n enthousiasme een beetje als ik dat zo lees..😮‍💨

• DerpiE
              DerpiE commented
              Editing a comment
              Vond er niet veel speciaal aan, al zeker niet aan die tangie. Ben wel echt heel kieskeurig natuurlijk als grower en enkel bij 1 plant van die G13 vond ik dat de smaak en geur was zoals ik mij hem herinner van vroeger. Heb uiteindelijk geen zin om hier met een halve kilo (of meer) wiet te liggen die ik toch niet ga oproken dus kon er even goed ice o lator van maken zodat ik beetje kon experimenteren met mn pers

Atm ligt alles hier stil en het doet eigenlijk wel eens deugd om gewoon paar dagen van huis te kunnen zonder zorgen, was al ff geleden
          Bezig...
          X