Daar ben ik weer met een nieuwe ronde = nieuwe kansen.
Het soortje dat ik dit keer gekozen heb is Glueberry OG. Een indica-dominante hybrid met een gemiddelde bloeitijd van 8 weken. Ik ga er twee kweken in een scrog-net. Het is voor mij de eerste keer dat ik kweek in een scrog-setup.
De setup
De setup is vergelijkbaar met mijn vorige ronde Auto Orange Bud.
Het plan
20231017_193127.jpg
LATER MEER!
--- EDIT---
Het plan is gewijzigd. Ik heb nog even goed gelezen op de site van Dutch Passion. Ze geven aan dat HiFi 4G vanwege haar dikke takken niet zo geschikt is voor SCROG. Vandaar dat ik heb besloten dat het Glueberry OG wordt. Dat zit nog wel in dezelfde hoek aangezien HiFi 4G een kruising is van Glueberry OG en HiFi OG. Glueberry OG doet het volgens Dutch Passion wel goed in een SCROG setup. Ook ga ik starten met 3 zaadjes in plaats van 5.
Het soortje dat ik dit keer gekozen heb is Glueberry OG. Een indica-dominante hybrid met een gemiddelde bloeitijd van 8 weken. Ik ga er twee kweken in een scrog-net. Het is voor mij de eerste keer dat ik kweek in een scrog-setup.
De setup
De setup is vergelijkbaar met mijn vorige ronde Auto Orange Bud.
- Tent van 180x120x60
- 2x 150W LED
- 1x buisventilator + koolstoffilter 160mm
- 1x buisverwarming 135W
- Romberg Hortiswitch 2.0 (voor instellen dag/nacht temperatuur en schakelen verlichting)
- 2x 4-gallon smart pot
- 70L waterreservoir
- 4x XL Blumat Tropf
- 1x zelfgemaakt SCROG-rek
Het plan
- Ik prime en sluit de Blumats vast aan
- Ik laat de potgrond lekker tot leven komen
- Ik ga een weekje op vakantie
- Na terugkomst zaai ik 5 zaadjes
- De 2 sterkste, bij voorkeur gelijk uitziende plantjes gaan door wanneer het tijd voor verpotten is
20231017_193127.jpg
LATER MEER!
--- EDIT---
Het plan is gewijzigd. Ik heb nog even goed gelezen op de site van Dutch Passion. Ze geven aan dat HiFi 4G vanwege haar dikke takken niet zo geschikt is voor SCROG. Vandaar dat ik heb besloten dat het Glueberry OG wordt. Dat zit nog wel in dezelfde hoek aangezien HiFi 4G een kruising is van Glueberry OG en HiFi OG. Glueberry OG doet het volgens Dutch Passion wel goed in een SCROG setup. Ook ga ik starten met 3 zaadjes in plaats van 5.
Comment