Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Had ooit ergens gelezen of gehoord pas vanaf de 3e noden… maar wat daarvan de reden moet zijn mag Joost weten.. ken geen Joost dus kan het ook niet na vragen🤷🏼♂️🙃
Dat begrijp ik maar de eerste internode lijkt wel 5cm. Dat is voor grotere planten wel normaal. Maar ik denk dat meerdere dit onder noemer gestrekt zullen zetten.
Niks vandaag. 20231218_080137.jpg Volgende week de G-bars aanzetten die hoger in de kast hangen, dan kunnen ze al wat wennen aan de SP3000 die er kort voor nieuwjaar boven komt.
Geen water enkel bemoedigend toegesproken en verteld over hun toekomstige pot, tent en betere verlichting. En het obligatoire dansje natuurlijk. 20231221_080245.jpg
Weer niks vandaag, enkel het dansje. 20231222_075454.jpg20231222_075503.jpg
Worden ze blij van. Zwaaien zelfs terug, al kan dat ook van de ventilator komen.
Hmmz ik ben alleen aan het zingen tegen m'n dames, misschien moet ik er ook maar een dansje bij gaan doen want ze zien er erg gezellig uit bij jou.. 🤔💃
Met alle respect he, waarom heb je ze uberhaubt nu al getopt. De eerste zijtakken bij de lobblaadjes haal je meestal zowiezo al eraf, komt niet veel aan. Nu heb je alleen de eerste zijtakken van de 2de node. Dan had je beter de hoofdtop kunnen laten zitten. Een dikke top p/p. Of heb ik over het doel heen zitten lezen.
Dat heb ik inderdaad gelezen. Werkmannen bla bla bla, ik vind het zonde. Beter een paar nodes extra. Ik begrijp de keuze, maar vind het wel een vreemde. KK heeft altijd aardige kweekjes. Vandaar dat ik dacht dat hij k er zwaar overheen had gelezen. Derp thanks voor het euvel duidelijk te maken. rReepels bedankt voor het azijnzeiken🤠
Nog een plens water langs onder, halve liter ongeveer. Ventilator gedraaid. 20231224_125121.jpg
Nog een weekje en ze krijgen nieuwe schoenen, meer plaats en meer licht. Wat nieuwe grondverbeteraars liggen, moet de grond ook nog gaan halen.
Comment