Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Rob zou zeggen: daar worden we nou niet vrolijk van.
Ben nu wel benieuwd wat het probleem is. Heb je andere grond gebruikt als voorheen? Want anders heb je volgende x weer het zelfde feestje. Fluox zou ook moeten helpen, volgens een geleerde hier van het forum. 🤷🏼♂️
Vandaag niks. 20240123_103021.jpg Overal wel groei, ook bij de 3 linkse dames die het niet zo fijn hebben momenteel. 20240123_103025.jpg Afwachten. Veel anders kunnen we niet doen.
Elk een 250ml langs boven. 20240124_094104.jpg Mijn favoriete Ripper soortje de Chempie in het midden achter is het grootst. 20240124_094101.jpg
De drie Radical Juice (ook lekker) trekken een beetje bij. Blijft een triestig zich wel. 20240124_094050.jpg
Vooral omdat rechts alles wel mooi staat. 20240124_094058.jpg
Ach, wiet zal er wel zijn. Genoeg liggen ook om een kweekje of anderhalf niet te moeten, geruststellend wel.
Takketoelli vermoedelijk heb je dan je automatische druppelaars niet ver genoeg open te staan en drinken ze meer dan ze krijgen. Dat gebeurt echt snel bij sativa's, ik heb het deze huidige ronde ook alweer met een paar gehad dat ze meer wilden drinken dan ik aanbood met als resultaat dat die planten beduidend minder dikke toppen produceren en veel eerder klaar zijn.
Ik zou toch als test
1plant met name de slechtste een voedingsbeurt met bionova n27% mee geven of te wel stikstof
Dat geeft een snellere celdeling en maakt meer bladgroen aan
dit mag je niet meer geven na de 3e week bloei
Want dan groeien je toppen uit elkaar
Ik gebruik het eigenlijk alleen
Als kickstarter bij een slechte start
1 voedingsbeurt 1 ml per liter
En het heeft hier altijd gewerkt
maar echt niet vaker gebruiken
Maak je een ton aan
En geeft je het 1 week
Dan groeien ze je met 3 weken door het dak heen zonder gekkigheid
het heeft mij ooit een beste duit GEKOST
Terwijl ik er voor gewaarschuwd had!!!
Ik doe maar wat. Deze keer weet ik denk ik wat fout ging. Teveel kompost. Potgrond was iets van 10% zand, 50% Coco, 40% kompost. Leek me te doen. Blijkbaar niet zo top.
Ik vermoed dat de oorzaak van je problemen is dat je veel te droog kweekt. Steek je vingers eens wat vaker in de pot en als dat niet aanvoelt als een gewillige dame lusten ze altijd wel een slok. Maar let wel, een paar keer te droog en het is einde oefening. Dan nemen ze ook niks meer op als je dan nog gaat wateren en lijkt het alsof ze verzopen zijn.
Ja nou, ik heb 2 jack herrers gehad wat niets werd, kreeg ik niets eens afgebloeid. Ook van sensi trouwens...
Amnesia lemonator en santa maria krijg ik wel een oogst, maar beduidend minder in alles vgl met mijn indica's. Ze stoppen er rond week 6 gewoon mee, ik vermoed overvoeding. Deze ronde heb ik een silver haze die ik flink wat minder geef dan de indiva"s, de helft ongeveer
5 liter vandaag, langs alle kanten.
20240127_141648.jpgDe wat triestige planten links groeien wel nog en gaan ook in bloei. Meer water eens proberen. Het kan dat ik wat te voorzichtig water geef. 20240127_142146.jpg
leuk te zien , maar ff for the record, ik wil niet bashen , maar fok ripper seeds.
Niet anders als miserie ermee gehad , met dezelfde fenomenen als jij , alles gaat altijd vlekkenloos , behalve bij hun genen , zelfs banana's en hermie gehad.
voor mij nooit meer , ze zijn goedkoop - dure koop.
Comment