Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweekverslag 5 x A.M.S Greenhouse en 4 x Lemon Skunk Greenhouse

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mijn eerste kweekverslag 5 x A.M.S Greenhouse en 4 x Lemon Skunk Greenhouse

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ik ben een beginner, dus alle hulp zijn welkom.

DSC00987.JPGDSC00988.JPGDSC00989.JPG

Ik had ze eergisterennacht ontkiemd en vandaag in 0,7 liter gestopt, en beetje water gegeven.

Verder zijn lamp ongeveer 70 cm afstand..

alleen t is nogal erg warm, moet ik nu al die koolfilter etc aan doen?

Het is nu 37,6 graden en 40 % LV..

En ik zie sommige kwekers doen folie op pot, zodat plant krijg meer LV..

Zal ik deze ook doen of?

Groetenn

Re: Mijn eerste kweekverslag 5 x A.M.S Greenhouse en 4 x Lemon Skunk Greenhouse

hey pitta, meteen afzuigen... probeer rond de 22 C te blijven! zaadjes worden drooggekookt nu
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Bedankt, ik heb gisteren al afzuiger en ventilator aangedaan, en in nacht werd ze 26/25 graden..

En rond 12 uur middag moest ze weer aan, en helaas kwam weer op 32 graden.

Dus heb tegelijk lamp 90 cm afstand gedaan, en weer beetje water gegeven. ( ph 6.0 )

Ik heb van andere iemand een informatie gekregen over zelfgemaakt slakkenhuis i.p.v met gewone ventilator.

Straks ga ik gewoon ventilator 20 cm halen, en over een paar dagen komt hij voor mij maken.

Dus wat ik nu doe, ik moet ervoor zorgen om alles te voorkomen..

Ze zijn nog steeds in grond, nog niet eruit.. dus hopelijk komt goed..

Comment

lokes ,

alvast veel geluk met de verdere verloop van je growtje

kga je zekers volgen

groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Bedankt..

Het gaat nu beter dankzij een grondventilator die heb ik naast tent een luchgat neergezet.