Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Speeltuin is niet veranderd behalve dat de filter weer vervangen wordt.. liever 1keer te veel als te weinig. We blazen immers naar buiten af dus ik vindt het wel goed, voor 80€ blijft me hopelijk een hoop trammelant bespaard😯.
Er komt wel wss nog een Active inlaat maar dat melden we dan wel wanneer het zo ver is.
Naar enkele 50/50 of sativa dominante Strains te hebben gehad gaan we nu eens op de indi tour..
De deelnemers zijn:
Fat Kids Cake - Amsterdam Genetics
Indica/Sativa 60/40
LSD - Barneys Farm
Indica/Sativa 70/30
Panty Punch - Seedstockers
Indica/Sativa 90/10
Start datum: 2-1-2024
Alle zaden in het water, ik was weg dus in dit geval lagen ze er 48 uur in.
4-1
Alle zaden zijn ontkiemd behalve 1 fat kid, dikke kinderen presteren over het algemeen ook minder dus sta er niet eens van te kijken. 🤷🏼♂️
Alle zaden direct in de pot met knijp natte grond.
7-1
2x lsd boven de grond
1x fkc boven de grond
3x panty punch boven de grond.
Kleine 40W licht Upgrade voor de dames mede mogelijk gemaakt door de snelle service van roy van No Mercy bedankt nogmaals 🙏🏽
In totaal 60W voor de kleintjes en tot nu toe vermaken ze zich er prima onder.
IMG_3607.jpg IMG_3606.jpg IMG_3605.jpg
Speeltuin is niet veranderd behalve dat de filter weer vervangen wordt.. liever 1keer te veel als te weinig. We blazen immers naar buiten af dus ik vindt het wel goed, voor 80€ blijft me hopelijk een hoop trammelant bespaard😯.
Er komt wel wss nog een Active inlaat maar dat melden we dan wel wanneer het zo ver is.
Naar enkele 50/50 of sativa dominante Strains te hebben gehad gaan we nu eens op de indi tour..
De deelnemers zijn:
Fat Kids Cake - Amsterdam Genetics
Indica/Sativa 60/40
LSD - Barneys Farm
Indica/Sativa 70/30
Panty Punch - Seedstockers
Indica/Sativa 90/10
Start datum: 2-1-2024
Alle zaden in het water, ik was weg dus in dit geval lagen ze er 48 uur in.
4-1
Alle zaden zijn ontkiemd behalve 1 fat kid, dikke kinderen presteren over het algemeen ook minder dus sta er niet eens van te kijken. 🤷🏼♂️
Alle zaden direct in de pot met knijp natte grond.
7-1
2x lsd boven de grond
1x fkc boven de grond
3x panty punch boven de grond.
Kleine 40W licht Upgrade voor de dames mede mogelijk gemaakt door de snelle service van roy van No Mercy bedankt nogmaals 🙏🏽
In totaal 60W voor de kleintjes en tot nu toe vermaken ze zich er prima onder.
IMG_3607.jpg IMG_3606.jpg IMG_3605.jpg
Comment