Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WW fem 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

WW fem 1e keer

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik heb een feminised White widow zaadje gekocht om een beetje te kijken hoe het werkt en of ik misschien wat opbrengst kan krijgen.
    Ik heb zondag 10 juli het zaadje geplant in een klein potje met speciale wietgrond.
    Donderdag 14 juli is het zaadje bovengekomen.
    plantje dag 1 boven.jpg

Als jullie verbeter punten hebben of iets hoor ik het graag

Gr,
    Jointj

Re: WW fem 1e keer

Het is op de foto mooi te zien hoe je tuin er uit ziet, vooral de achter reflector van de fiets maakt het plaatje compleet...
    van het mini plantje is weinig te zien op deze foto, probeer macro foto op de plant te zoomen of iets

wiet grond ? hihi , speciale wiet gekocht, dat door je aarde vermalen , -> wietgrond

waar staat je plantje? buiten? onder afdak? , zo ja, zet hem dan tot ie 2 paar bladeren heeft lekker binnen op de vensterbank met veel buitenlicht

met dit weer spoelt ie zo weg

succes!
    __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

@HR83
      Je hebt gelijk over dat plaatje, maar het was met mijn telefoon en dat is iets van 2 megapixel.
      Ik heb speciale grond voor wiet gekocht
      Mijn plantje staat nu binnen, maar ik ga doen wat jij zegt met lekker veel buitenlicht voor het raam.
      Daarna ga ik hem in een kas zetten.

gr,
      Jointj

Comment

van de laatste dagen een paar foto's:

plantje dag 1 boven.jpgWhite Widow dag 1 en een half.jpgplantje dag 2.jpgplantje dag 2 bove.jpgplantje dag 3.jpg

Ik weet het de foto's zijn slegt, ze zijn met mijn mobiel gemaakt, maar ben van plan om elke dag met mijn fotocamera even foto's te maken.

Hier nog een foto met mijn fotocamera van Donderdag 14 juli(de dag dat ze boven kwamen)

dag 1 boven met camera.jpg

Heb haar vandaag voor het eerst een klein beetje water gegeven zoals op de 5e foto te zien is.

gr,
        Jointj
        Last edited by jointj; 16 July 2011, 18:09.

Comment

leuk plantje me wwtje is nu ook bove
          alleen de AF wil nog niet denk ik (zeker schuw)

en de aarde wat je hebt lijkt idd aarde wat ik gebruik voor de grote plante
          sigpic

Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
          Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

Comment

sorry ben beginner, maar heb wel veel op forum gelezen maar nog nooit iets over AF gehoord..:$
            over ongeveer een uurtje komt er nog een update maar heb het nu even druk en heb de foto's nog niet geupload.

gr,
            Jointj

Comment

Zou haar niet te droog laten staan binnen.
              Suc6.

Comment

Hey,

Hier weer foto's zoals ik gezegd had.

Foto van 17 Juli(4e dag boven)
                dag 4 boven met camera.jpgdag 4 boven met camera II.jpg

Foto van 18 Juli(5e dag boven)
                dag 5 boven met camera II.jpgdag 5 boven met camera.jpg

Ik heb de plantjes vanaf ongeveer om half 10 onder de lamp gezet, maar aangezien de lamp op me kamer staat en nog geen hokje heb gebouwd voor de voorgroei(hij gaat daarna de kas in) ik tog graag wat slaap heb kan hij maar 16 uur per dag aan.
                Ik denk dat ik binne 2 dage een hokje heb gebouwd zodat hij lekker warm daarin kan staan.

@ buitencana:
                Ik weet het het is een beetje droog, maar ik dacht ik doe het nadat ik de lamp erop heb gehad en kan hij lekker in de nacht drinken.

gr,
                Jointj

Wat vergete:
                De lamp is een 23 watt Philips Tornado Cool White en heb hem ongv. 10cm bove de plant hange.
                In de loop van de week wil ik de andere 2 Tornado's erbij hange(als ik me hokje heb gemaakt)
                Heb ook nog een 250 watt hps lamp maar weet niet of dit wel zo slim is?
                Last edited by jointj; 19 July 2011, 00:12. Reden: iets vergeten

Comment

hey jointj.

Ziet er leuk uit goed bezig voor de eerste keer.
                  De 23watt tornado's zijn voldoende hoor als je ze tog gaat verplaatsen naar een kas.
                  hps zal ook wel werken maar denk dat het niet optimaal is om van hps naar kas te verhuizen.
                  Is ie net lkkr gewent aan de hps gaat ie de kas in
                  Dus zou lekker bij de tornado's blijven (mijn mening).

Tipje nog: je had bij het ontkiemen het zaadhulsje eraf kunnen halen.

Suc6 met je kweekje

grtz Cho3y

Comment

Goede avond,

Hier weer een twee foto'tjes van de White Widow.
                    Dit was haar zesde dag en 2de dag onder een lamp, de dagen ervoor stond ze voor het raam.
                    dag 6 boven.jpgdag 6 boven II.jpg

Ik ben vandaag begonnen aan een hokje voor haar maar is nog niet helemaal klaar.
                    Het hokje word 80x40x80.
                    Hierin wil ik later misschien ook als deze er een maandje heeft ingestaan(en dan gaat bloeien in een kas) vanilla kush in laten groeien en bloeien, gewoon de hele kweek dus maar dat komt pas over een maand aan de orde.

@Cho3y:
                    Ok, ik zal het gewoon houden bij die 3 Tornado's van 23 watt.
                    En inderdaad, dacht ik zelf ook maar de gedachte om haar blaadjes kapot te maken vond ik niet zo leuk..
                    Bedankt voor je reactie!!

gr, Jointje

Comment

Nog een tipje: plantje is aardig gestrekt (lang) hoe ver hangen de lampen boven je plantjes?
                      Beste is zo dicht mogelijk erop (Mits de tempratuur dit toelaat).

Ook als je het plantje gaat overpotten tot aan de ronde blaadjes in de aarde stoppen en de lange stam zal ondergronds wortels aanmaken.
                      Dus eigenlijk ook wel een voordell van iets laten strekken en optijd overpotten.
                      Ik zou haar nu al overpotten durf je dit nog niet aan wat ik kan begrijpen zou ik het doen als de afstand tussen je ronde en de eerste vingerige bladeren +- 2-3cm is,
                      Daarvan is wel het risico dat ze om gaat vallen.

Suc7!

Grtz Cho3y

Comment

Hey,

Hier weer een update van de laatste 2 dagen.
                        De grond is nog een klein beetje vochtig van 3 dagen geleden dat ik water gaf, misschien iets te veel maar merk er niks van aan het plantje.
                        Hier wat foto's:
                        Foto's van 20 Juli(dag 7 vanaf bovenkomen)
                        dag 7 boven.jpgdag 7 boven II.jpg

foto's van 21 juli(dag 8 vanaf bovengekomen)
                        dag 8 boven.jpgdag 8 boven II.jpgdag 8 boven III.jpg

zoals te zien is op de 4e foto komt er al afstand tussen lobblaadjes en typische wietblaadjes.

@Cho3y
                        Ik ben van plan om het plantje dinsdag in de kas te doen,
                        dus daarvoor ga ik hem niet meer overpotten.
                        Zoals te zien is op de foto heb ik mijn lamp nu dichter erop gehangen, maar hij zat er eerst niet veel verder vanaf.
                        Bedankt voor je reacties!

gr,
                        Jointj

ps: mijn plantje staat nu in een zelfgebouwd kastje van 80x40x80
                        Last edited by jointj; 24 July 2011, 00:00.

Comment

Hey,

Weer een update van deze dag.
                          Het was de 9de dag dat ze boven was.
                          Foto's(22 Juli dag 9 boven)
                          dag 9 boven II.jpgdag 9 boven III.jpgdag 9 boven.jpgdag 8 boven III.jpg

De 4e is nog even een fotoo'tje van gister, je kan aanzienlijk de groei zien(alleen staat hij andersom vergeleken met gister)
                          Heb vandaag in mijn kastje radiatorfolie op de muren gedaan

gr,
                          Jointj
                          Last edited by jointj; 24 July 2011, 00:00.

Comment

Hallo lange dunne spriet hihi

als je weer gaat overpotten indd zoals al genoemd was eerder, lekker tot de blaadjes in de aarde duwen

verder ziet het er allemaal gezond uit!

succes
                            __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Hey,

allereerst bedankt voor je reactie HR83!
                              dat van tot de lobblaadjes was inderdaad al eerder genoemd en ga ik ook zeker doen.

vandaag is ze een beetje scheef gegroeid, terwijl de lamp er toch gewoon recht boven staat...
                              hier foto's(23 juli dag 10 boven)
                              dag 10 boven.jpgdag 10 boven II.jpg

ik denk dat ik haar morgen een klein beetje water ga geven met daarbij een klein beetje wortelstimulator(ik denk de helft van aangegeven dosis)

gr,
                              Jointj

Comment

Bezig...
                              X