Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapmiddel op zolder, deel zoveel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    om te voorkomen dat ik het vergeet: 1,5 liter water verdeeld vandaag en verder niks.

    --edit
    omdat ik me verrekend heb en we dus al 7 weken achter de rug hebben, wilde ik maar eens op trichomenjacht. dit is de runtz:

    IMG_2629.jpg we zijn er nog niet maar hier en daar begint het er al een beetje op te lijken?
    Attached Files
    Last edited by Alzheimer; 3 weken geleden.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      #77
      Howdy Stoners, zijn we weer. LV 42 en tensios tegen de 500 dus vandaag doen we een keer gek. 2 liter voedingwater en 1 liter aangezuurd water. had geen grotere emmer en ook geen zin om 2 x alle flessen af te gaan om voedingswater te maken

      ik zat natuurlijk alweer te kwispelen voor de kast terwijl de lamp nog aan moest gaan dus eerst even een plaatje met de lamp uit:
      IMG_7578.jpg
      lamp aan: de runtz linksvoor en de crititcal rechtsvoor lijken het meest ver te zijn.
      IMG_7583.jpg
      de strawberry cheesecake linksachter. de grootste drinker. de meeste en langste armen. maar die moet echt nog wel even.
      IMG_7582.jpg
      de weddingcake zit mooi verstopt rechtsachterin. paar dikke knotsen en verder geen nieuws van haar.
      IMG_7579.jpg

      Bij de biobizzlijn zit ook een flesje topmax. in de bloei geef je daar maar een druppie van en tegen het einde ineens een flinke plons. zo veel weken gaan de auto's niet staan verwacht ik dus die plons heb ik nu maar vast gegeven. de voorste dames hoeven nog maar een paar weken schat ik en ik wil ook niet tot het einde volle bak voeding geven. liever dus in deze week en daarna zien we wel verder.

      de runtz:
      IMG_7581.jpg
      de critical van dichtbij. die moet nog wel even..
      IMG_2632.jpg
      Hierna weer een aantal dagen aangezuurd water want ik zie her en der nog wat verbrande bladpuntjes..


      Attached Files
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


        #78
        Howdy Stoners, zijn we weer.

        vandaag helemaal niks op het menu. gister een enorme plos gegeven waarbij de de tensios onder de 100 belanden. nu dus een rustdagje

        Wat oud blad verwijderd en een kwartiertje zitten relaxen voor mn kastje. rustgevende bezigheid na een ontzettende kutdag. zit in mn 2e ziektejaar met alle trammelant van dien. wat kost dat een negatieve energie zeg.

        toppen vooraan dikken mooi aan. zeker de runtz links.
        IMG_7589 2.jpg

        de weddingcake krijg ik iedere keer maar niet mooi op de foto. reclameplaatje van de zaadboer met een enorme knots lijkt niet overdreven. weinig toppen maar ze liegen er niet om
        IMG_7586 2.jpg
        wilde nog een paar toppen herverdelen naar een ander vakje, maar die hoop kon ik snel opgeven.. alles zit vast . niks meer aan doen
        IMG_7592 2.jpg
        verder geen nieuws



        Attached Files
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Jack Spliff
          Jack Spliff commented
          Editing a comment
          Na regen komt zonneschijn, na een kutperiode wordt het terug beter 😉 Mooie buds 👍

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          thnx. ik hoop het man. het is een klotetraject met veel onzekerheid. mn werkgever doet niks om die weg te nemen en zit er helaas heel vijandig in. complete HR afdeling en advocaten aan de ene kant en ik aan de andere.. vulling extra in de mighty om in slaap te komen de laatste tijd

        #79
        Howdy Stoners, even de administratie bijwerken.

        gele puntjes bij de wedding cake en bij de critical (rechtsachter en rechtsvoor) dus alleen water aan die kant.
        wel voeding voor de strawberry cheesecake linksachter die nog lang niet klaar lijkt en voor de runtz vooraan die niet lang meer hoeft en dus 1 van de laatste keren voeding krijgt.

        toch nog even ingezoomd op de runtz en die moet helaas echt nog wel even zo te zien..
        we blijven dus ouwe meuk paffen om in slaap te komen
        IMG_2643.jpg



        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Alzheimer op de foto aan de bovenkant midden in de top even controleren of daar geen banaantje zit, het lijkt erop maar kan het mis hebben.

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja kut goed gespot. zie wat je bedoelt. ik ga even checken. thnx!

        #80
        Corleone1933 ik heb een tijdje zitten zoeken naar bananen maar volgens mij is het vals alarm. die foto waar ik trichomen in beeld probeer te krijgen is met tussenringen tussen lens en camera gemaakt. dat maakt dat je een erg dun vlak hebt dat scherp is. hier een foto van dezelfde top met mn mobieltje gemaakt:

        ik hoop / denk dat het gewoon een bloeihaartje is. maar dankje voor het spotten!. heb zelf totaal geen oog voor detail dus zou echt iets voor mij zijn om zoiets te missen
        IMG_7599.jpg
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Gewoon een heleboel van deze fotos maken en dan 3x takketoelli taggen want die heeft er ervaring mee.

          Hoe dik is dat gaas? 2cm?

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment

        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Dan zal het waarschijnlijk wel een bloeihaartje zijn geweest, beter dan een banaan, ziet er goed uit.

        #81
        Howdy Stoners, het begint flink te ruiken naar wiet in huis. met het oog op de visite die zo langkomt is dat niet echt relaxt. als iemand een tip heeft om de geur te maskeren houd ik me aanbevolen ..


        dit zijn de boosdoeners net voor ze wakker werden:
        IMG_7604.jpg

        snel een kleine 2 ltr water op ph6.2 erbij en de deurtjes nu helemaal dicht in de hoop dat dit de geur iets minder maakt.
        IMG_7605.jpg

        LV was de afgelopen 24 uur tussen de 42 en 50 dus op zich heel netjes. benieuwd hoe dit nu gaat oplopen met de deurtjes dicht..

        reminder-wekkertje gezet in de hoop dat ik de deurtjes voor het slapen gaan nog weer even op een kier kan zetten.

        nu eerst een avondje aan het bier. mn hersens en carriere zijn toch al naar de kloten
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Heb er een gehad, ben gestopt met kweken maar vind het nog wel leuk om te volgen hier op de forums

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ah vandaar, kon al geen verslag vinden. top, ik zal na deze ronde het filter eruit halen en kijken of er originele can filters zijn met dezelfde afmetingen

        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Dat zal wel goedkomen!

        #82
        Howdy Stoners, zijn we weer.

        Gisteren veel mensen over de vloer. niemand die iets rook of vragen stelde. het hele huis rook naar lenor . Inmiddels ruikt het iets subtieler naar lenor en vanaf morgen wordt het een mix met koffiegeur. bedankt voor alle tips. Net een half uurtje met de kastdeurtjes verwijderd de planten bekeken en nog ruik ik beneden niks. perfect opgelost zo. kastdeurtjes staan nu weer op een kier en de LV schommelt dan tussen de 45 en 50. dat lijkt me voldoende laag.


        van de ene op de andere dag valt het me wel ineens op hoe de twee dames voorin aan het vergelen zijn. was van plan om water te geven en morgen weer voeding, maar heb totch een flinke plons voedingwater gegeven.


        IMG_7607.jpg

        Na vandaag zitten er 8 weken op. de runtz zou volgens zamnesia klaar kunnen zijn na 8 a 9 weken.. bloeiharen zijn nog lang niet bruin dus ze kan nog wel even denk ik. zometeen een trichomenfoto proberen en dan beslissen of ze hierna nog wel voeding moet krijgen of dat ze beter kan beginnen met spoelen(?)
        IMG_7609.jpg
        achter de runtz staat links de strawberry cheesecake. die is het grootste en is er nog lang niet dus flink voeding voor haar. nog totaal niet besuikerd helaas.

        IMG_7610.jpg
        rechts naast de strawberry staat de weddingcake verstopt in een hoekje. de roze toppen zijn van haar, de toppen linksonder op de foto zijn van de strawberry . de weddingcake is nog mooi diepgroen. hoever ze is kan ik niet beoordelen. kan er ook niet bij om trichomen te checken..
        IMG_7611.jpg

        rechtsvoor de critical, die lijkt na de runtz het meest vergevorderd: ook hier zo eens een trichomen foto van proberen te maken..
        IMG_7612.jpg
        poging gedaan om in te zoomen op de runtz: hier en daar wat beginnend amber maar ook nog veel helder, dus die mag volgens mij nog wel even voordat het slaapwiet is.
        IMG_2644.jpg
        Attached Files
        Last edited by Alzheimer; 2 weken geleden.
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ik heb een waterontharder. die vergeet ik regelmatig uit te zetten voor ik water pak. dus ik moet vaker dan normaal wat calmag meegeven. ben ik vaak vergeten laatste weken. dus ik denk dat rreppell daar op doelt. maar ik las een opmerking van lr2 dat je calmag niet wil gebruiken in de laatste weken want suikers wil je niet verbranden bij roken/vapen

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik zou de nu achterwege laten, tus bijna klaar

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja denk het eigenlijk ook. de runtz is het geelste maar ook het meest ver. de dames achterin die nog ff moeten zijn redelijk groen 👍🏻

        #83
        ruim 2 liter water erbij. LV 50-55 en dat is gezien het weer beter dan ik had verwacht.verder geen nieuws. ontzettende kutdag
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


          #84
          Howdy Stoners, vandaag 2 liter afgezuurd water voor de dames.

          niet teveel, dan kan er morgen een extra grote plons voedingswater bij.

          De geur is door alle tips van jullie volledig onder controle, zelfs met de deurtjes op een kier. LV is 48 dus ik ben tevreden. nog een paar plaatjes:
          IMG_7617.jpg

          de critical rechtsvoor:
          IMG_7619.jpg

          de wedding cake rechtsachter :
          IMG_7620.jpg
          de strawberry cheesecake: die moet nog een maand zo te zien..
          IMG_7621.jpg
          en de runtz linksvoor, bijna klaar zo lijkt het
          IMG_7618.jpg
          tegen het weekend weer eens op trichomenjacht.eerst nog even vetmesten die handel
          Attached Files
          mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

          Comment


          • Corleone1933
            Corleone1933 commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit, dadelijk heerlijk slapen met je nieuwe wiet.

          • Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja echt he, ik ben zo benieuwd. heb nog een paar mooie topjes voor het laatste bewaard maar zit verder al een tijdje oud apenhaar te paffen om in slaap te komen. moeilijk doseren die ouwe meuk. de ene avond 3 vullingen en daarna lig ik nog een paar uur wakker, de andere keer ben ik na twee vullingen zo de weg kwijt dat ik de hele ochtend erna zo duf ben als een konijn

          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Ziet er goed uit hoor

          #85
          voedingswater gegeven. 2,5 ltr. morgen even uitzoeken hoe en wat. ben dronken 😅👋🏼.
          mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

          Comment


            #86
            Howdy Stoners, zijn we weer. Gister ruim 2 liter voedingswater bij de dames gemikt.

            vanmorgen met een klein katertje van het feestvieren een poging tot trichomencheck.
            dit is de critical (rechtsvoor)
            IMG_2664.jpg
            en dit is de runtz(linksvoor)
            IMG_2659_runtz.jpg

            Mijn plan is tegen het weekeinde nog 1x voeding en daarna een weekje spoelen, misschien wel 2. dan kunnen de voorste twee daarna wel ongeveer om (?)

            iemand een beter idee?
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment


            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              ja misschien hebben jullie wel gelijk. zaadboer zegt 8 a 9 weken. die 9 zitten er na deze week op. dus dan is oogsten na 10 weken misschien iets te enthoussiast omdat ik slaapwiet moet hebben. maar het zijn wel auto's he. ik meen me te herinneren dat die minder amber worden, maar dat kan ook een lulerhaal zijn. ik merk dat ik ongeduldig begin te worden en eigenlijk is dat nergens voor nodig. ik ruik alleen maar lenor en een vleugje koffiebonen dus moet gewoon even afwachten

            • giinnoo
              giinnoo commented
              Editing a comment
              Zaadboeren kun je niet echt op uit gaan, kan 1/2 weken langer duren!

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Daar kan ik mij ook jets van herinneren, dat afjes niet amber worden. Geen idee eigenlijk of dat broodje aap is. Denk het wel
              Ze zijn groen zat, dus je kunt ook wel eerder beginnen met spoelen en gewoon doorspoelen tot evt amber. Misschien wel het beste, de middenweg 😀

            #87
            toch nog even een update, anders vergeet ik of ik water gegeven heb..

            ruim twee liter verdeeld. net nadat ze wakker waren. IMG_7629.jpg
            Het meeste is nog redelijk mooi groen, maar het wordt flink herfstiger, vooral voor in de kast. hier de runtz. ziet er potent uit. IMG_7630.jpg

            de critical rechts, hetzelfde verhaal
            IMG_7631.jpg
            de strawberry cheesecake. nooit echt diepgroen geweest, moet nog een flink aantal weken ben ik bang.
            IMG_7634.jpg

            en de wedding cake. rechtsachter. kan er niet bij om te checken op voortgang trichomen. zie haar amper. hopelijk gaat dat goed tot de critical er voor geoogst is.
            omdat ze zo donkergroen was heb ik haar altijd veel minder voeding gegeven dan de anderen, maar toch nog altijd verbrande bladpunten. hopelijk geen rot door mn onkunde
            IMG_7632.jpg

            morgen nog een keer water, dan weer voeding. dan kom ik op 3x voeding in een week. dat zou de herfst in ieder geval wat moeten vertragen hoop ik. meer durf ik niet te geven.

            Attached Files
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment


            • Bobledsgrow
              Bobledsgrow commented
              Editing a comment
              Ziet er heel goed uit👌🏽

            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              thnx!. leuk om te lezen.

            • Silas
              Silas commented
              Editing a comment
              Ik sluit me erbij aan

            #88
            even een reminder voor mezelf. kleine 2 liter water erbij gemikt. morgen weer voedingswater. Plantjes ruiken sterk deze ronde, erg blij met de lenor korrels in de luchtuitlaat
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment


            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              ja klopt helaas. als ik flink water geef en dan de deurtjes dicht doe zit ik zomaar boven de 70 en dan werkt mn filter niet of nauwelijks meer

            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Je lijkt net een waswijf

            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              ja echt erg. maar ik had die korrels even aan de kant gemikt om te testen of het wel nodig was en ik rook mn planten de volgende ochtend gelijk door het hele huis. zondag weer een mooie test want dan komen vrienden hier voetbal kijken

            #89
            Howdy Stoners, zijn we weer.

            week 9 zit er bijna op. ik denk ik doe eens gek en gooi er 3 liter voedingswater bij. de boel een keer kletsnat en morgen niks want morgen is het huis vol en kom ik er niet aan toe/vergeet ik het toch

            kletsnatte grond: vooraf de tensios op 450 en 300. straks even kijken wat het naderhand wordt maar ik verwacht dat ze voor het eerst sinds de bloei weer onder de 100 duiken.
            IMG_7643.jpg
            het staat er op zich best mooi bij volgens mij, de voorste twee lijken langzaam echt het einde te naderen. wil niet ondankbaar overkomen maar ze mogen nog wel wat aandikken. vandaar een flinke plons voeding en daarna zien we wel verder.

            IMG_7637.jpg

            de runtz:
            IMG_7638.jpg
            de critical:
            IMG_7639.jpg
            de wedding cake:
            IMG_7642.jpg
            de strawberry cheesecake:
            IMG_7640.jpg
            morgen niks, in week 10 eerst wat water en daarna toch maar weer op trichomenjacht om te kijken of de voorsten al kunnen spoelen, maar ik ben bang dat ik gewoon meer geduld moet hebben

            dat was hem weer, tot overmorgen
            mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

            Comment


            • Bobledsgrow
              Bobledsgrow commented
              Editing a comment
              Mocht je die ene eerder moeten knippen
              En je hebt geen extra droogruimte
              Dan kan je ook een kartonnen doos pakken
              En zorgen dat je inblaas via de doos gaat
              Alleen zorgen dat de luchtstroom niet door je wiet word getrokken
              Dus ik zou een wat grotere doos gebruiken
              En boven in de doos wel aan de zijkanten
              Een invoerbuis en een uitvoerbuis maken
              Gat iets kleiner malen dan de luchtslang
              Dan draai je hem er zo in

            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              oh thnx. dat is wel een goeie. ik heb zo’n wedryer. droognet met kleine fan erboven maar die ruik je wel helaas. ik ga eens puzzelen 👍🏻

            #90
            Ter herinnering voor je Alzheimer​​​​​​, die Northern light autoflower van Dutch Headshop is een heerlijk slaapwietje. 😊

            Comment


            • Alzheimer
              Alzheimer commented
              Editing a comment
              haha thnx babz. ik hoop dat ik nog ga zoeken op ‘slaapwie’ wanneer ik een volgende ronde start. doe er maar 1 per jaar dus onthouden is helaas geen optie 😅
          Bezig...
          X