Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapmiddel op zolder, deel zoveel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voor ik het vergeet: kleine 2 liter water erbij vandaag.verder geen nieuws
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Ik denk dat het een leuk oogtje wordt.. mooi gedaan!

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      dank je. ja hopelijk weer slaapmiddel voor een jaar. altijd weer afwachten of slapen er op lukt. het einde nadert

    gister door een boel gedoe de planten vergeten. vanmorgen nog liter water verdeeld. niet teveel voor de nacht. de rechterkant drinkt bijna niks meer en moet zondag om.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      Howdy Stoners, zijn we weer.

      kleine 2 liter water verdeeld. morgen weer voeding voor de strawberry cheesecake. de rest gaat zondag om denk ik. tenzij het proetopje van de critical dat nu ligt te drogen tegenvalt.
      Maar of het zin heeft om de andere drie nog langer te betwijfel ik. ..

      IMG_7692.jpg
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Babz
        Babz commented
        Editing a comment
        Lekker man, is je gegund. 👍

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Zien er wel echt rijp uit! Laat het je smaken 😁

      • Corleone1933
        Corleone1933 commented
        Editing a comment
        Die zien er inderdaad rijp uit, op naar de knip✂️

      vandaag 2 liter water verdeeld. voeding voor de achterste vergeten. morgen nieuwe kans.
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


        Howdy Stoners, zijn we weer

        Vandaag 2 liter water verdeeld en de voeding voor de achterblijver weer vergeten. misschien wacht ik wel tot na de knip. kan ik dan eerst beoordelen hoe lang ze nog ongeveer moet. Als ze verder dan gedacht is, heeft ze per ongeluk al een halve week spoelen achter de rug. teveel aan mn hoofd deze week. ziekenhuis in en uit.

        de runtz van dichtbij:
        R2731.jpg
        de critical van dichtbij:
        C_2729.jpg

        de critical heb ik vrij vers(2dgn drogen) in de mighty gehad. net of je nat gras in je bek hebt gadverdamme. maar ik sliep er wel best op. dus ik ben tevreden.



        morgen krijgen ze niks. zondag knip en dan staat alleen de strawberry er nog. tenzij de plannen weer wijzigen. ben ten slotte ook een stoner ondertussen
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ziet er goed rijp uit!
          Welke camera gebruik jij Alzheimer

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja kelderkastje ik geloof dat je gelijk hebt. waren we toch ongever tegelijk klaar.
          thnx babz. komt goed ben nu even helemaal uit de running dus hoop wat tot rust te komen
          ik heb een oude canon 5D met een simpel 50mm lensje. dat is de goedkoopste lens die ze hebben, maar ik heb er 3 tussenringen tussen. die zorgen dat je enorm kan vergroten, maar het gebied dat scherp is, in de diepte gezien, is flinterdun. het is de even mikken giinnoo

        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ziet er zalig uit zo op die scherpe fotos!

        Howdy Stoners, zijn we weer.

        Vandaag 3 van de 4 geknipt.
        vooraf:
        IMG_7700.jpg

        De lamp was net een uur uit, ze stonden deze ronde op 20-4 en midden op de dag ging ivm eventuele hitte de lamp uit. Nu wilde ik 13:00 juist beginnen met knippen dus vanaf nu staat de lamp gewoon continu aan.
        Als de straberry die achter blijft daar nu nog ballen van krijgt kan dat geen kwaad denk ik. paar takjes van de weddingcake laten staan omdat dat echt nog flulf was. de rest ligt in het droognet en zal ik iedere dag even omdraaien om ellende te voorkomen.

        de kast na de knip
        IMG_7701.jpg

        Morgen dus de toppen in het droognet voorzichtig vrij van elkaar leggen want het is nu nogal een bende. Dan ook even goed de strawberry cheesecake op trichomen checken en kijken of ze nog voeding moet hebben of dat ze binnenkort al om kan.

        3 totaal verschillende planten geknipt. de runtz plakte enorm en was makkelijk te knippen. de critical is superkut met enorm veel blad in de toppen, je blijft aan de gang. De wedding cake had maar een paar toppen maar die waren wel vuistdik en zwaar. heel benieuwd of ik er op kan slapen. qua hoeveelheid gewicht heb ik geen flauw idee maar als ik er op slapen kan is het vast genoeg voor een jaar.

        and now we wait...
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Lekker genieten dadelijk en heerlijk slapen

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Truste

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja dank jullie wel. dat hoop ik zo. heel benieuwd naar de smaak/effecten want slapen is belangrijk, maar als ik er wat vrolijk van word is dat de laatste tijd ook best welkom

        Zo goedemorgen, de vingers eindelijk weer schoon. wat een gekloot is dat knippen ook. Vanwege de geur ook niet echt relaxt, krom zittend op zolder zo snel als ik kan knippen zodat niemand iets ruikt
        godzijdank nog nergens rot gevonden. was ik wel bang voor omdat ik de weddingcake eigenlijk maar amper in de gaten kon houden.

        Vanmorgen de toppen wat vrij gelegd in de wedryer. ik ruik niet veel naast dat droognet met ventilatie dus de kast kan ik blijven gebruiken voor de laatste plant en ik hoef er geen droogkast van te maken.


        Vandaag de Strawberry Cheesecake eens goed van dichtbij bekeken. op het groen zijn de trichjes al amber, maar daar is het altijd eerder klaar volgens mij. de rest mag nog wel even. de plant ziet er ook gewoon nog niet 'klaar' uit. omdat ze mooi groen is begin ik toch maar niet meer met voeding en blijf haar water geven tot er meer amber zichtbaar is of tot ze compleet vergeeld is en niks meer doet.

        IMG_2734.jpg

        op de eerste al best wat amber maar op deze bijv. nog niet:
        IMG_2735.jpg
        ik blijf dus nog een paar dagen spammen
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Heb met plezier je verslag gevolgd Alzheimer, dus spam away!

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Mooie foto's met dat veramberiseren der trichomen!

        Howdy stonders, zijn we weer.

        rare week, continu ziekenhuis in en uit dus weinig tijd voor de laatste plant die nog staat af te bloeien.. morgen eens rustig kijken hoever het is met de trichomen maar ze kan nog wel een weekje denk ik
        IMG_7710.jpg

        De rest lag sinds zondagmorgen in het droognet en ben ik compleet vergeten. net even gekeken en helaas al veel te droog. denk dat dit ook door de actieve afzuiging komt die in dat net zit..
        Dus snel in de potten met een metertje en als die vanavond nog een lv van 49 aangeven dan maar met een aardappelschil erbij ofzo. beetje kut, hopelijk maakt het voor de kwaliteit niet teveel uit..

        Er is bizar veel verdwenen omdat het zo kurkdroog is, maar ik heb nu al iets meer dan 150 gram in de potten zitten dus ik ben heel blij. vorig jaar had ik volgens mij 150 gram en daar heb ik nog 44 gram van over
        De runtz heeft harde zware toppen, glinstert als een maille en de oogst weegt 70 gram. ik begin te begrijpen waarom deze dame hier zo populair is.
        De wedding cake heb ik wat verwaarloosd , stond in het hoekje waar ik niet bij kon en werd overwoekerd door de strawberry cheesecake. toch een paar grote toppen met 31 gram kurkdroog

        De critical is minder compact dan de runtz, qua volume bijna gelijk maar weegt slechts 51 gram. als ik er op kan slapen maakt het mij niet uit.

        volgend jaar toch maar weer zo'n stevig gaas er in. het is een beetje onhandig maar ik denk dat ik bijna de helft meer opbrengst heb.
        ik laat ze nog even in de pot zitten, daarna een slaaptestje

        wat is het toch jammer dat het niet mag want ik zou graag een paar toppen langsbrengen bij iedereen die hier gezellig meekijkt en helpt

        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Proficiat! Goed gewerkt! Appelschil is smakelijker. En even wachten en bezien.

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Nat vloeitje in de deksel doen.

        • Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Lekker man. Welterusten 😴 t is je gegund!

          Als je wilt ruilen dan rijden we gewoon even over de grens. Dan mag het wel🤷🏼‍♂️🙃

        Bedankt voor alle leuke reacties en alle hulp deze ronde. doet me ontettend goed in deze kuttijd. zit inmiddels volledig thuis. wia wordt ingewikkeld.veel onzeker allemaal. dus wat extra slaapwiet komt onzettend goed van pas. net weer even bij de laatste dame gekeken en ik denk dat die volgend weekend maar om moet. dan heb ik nog even om meer potten te kopen

        gisteravond vergeten de tips hier te lezen dus ik ben nu mijn mandarijnenschillen aan het vervangen voor appel en de lv loopt al weer op
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          thnx ginnoo!

        • Babz
          Babz commented
          Editing a comment
          Mooie woorden Takke.. 😊

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          dank je Takketoelli ! ga proberen me idd te focussen op hetgeen ik kan beïnvloeden en niet te blijven hangen in de rest maar vind het moeilijk. ken mezelf momenteel niet meer terug. erg emotioneel en moe.

          je berichtje doet me goed, ook omdat ik weet dat jij het ook flink voor je kiezen krijgt. dank je wel man

          over een jaar ziet alles er hopelijk weer wat beter uit hou ik mezelf maar voor, maar onzekerheid vind ik altijd lastig om mee om te gaan 😅
          Last edited by Alzheimer; 12 July 2024, 20:07. Reden: typo

        Howdy Stoners, zijn we weer.


        lekker geslapen na paar biertjes en flink wat wedding cake in de mighty. daar was ik aan toe. net nog even gekeken bij de strawberry cheescake. wat water erbij gemikt en me daarna gerealiseerd dat ik de ph- vergeten was.. mgoed ze is er bijna.
        IMG_7712.jpg

        even van dichtbij kijken:
        IMG_2837.jpg

        deze lijkt ook wel klaar dus misschien laat ik haar nog een paar dagen staan zonder water en dan gaat ze daarna om.

        ondertussen iets te enthousiast geweest met bevochtigen van de wiet in de potten. LV loopt nu weer flink op dus paar keer daags aan het burpen. ach ja het houdt je bezig

        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Word ook 65 gram denk ik dit!

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja dat zou zomaar kunnen. ze was de grootste, geen idee hoe compact of zwaar de toppen zijn maar 50 zeker 😅

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Fijn

        Howdy stoners, zijn we weer.

        die top die takketoelli aanwees heb ik uit het gaas gepeuterd en en een vrije plek wat meer naar voren gegeven. ze zat raar tegen de achterwand aan en voelde erg vochtig. toch wel beetje verdacht. ik kijk het even aan en anders mik ik hem toch apart in het droognet. dit is ze van dichtbij, dus in principe zou ze om kunnen:
        IMG_2844.jpg

        de rest is wat minder ver, maar ik denk niet dat het nodig is nog een hele week te wachten met de knip van de laatste plant:
        IMG_2842.jpg

        nu ik het op groot scherm zie, zijn ze eigenlijk wel klaar voor de knip. ik laat ze nog een paar dagen staan zonder water en dan gaat de schaar erlangs.

        vannacht goed geslapen op de wedding cake. duurt wel lang voor ik er slaperig van word. er komt eerst echt een high. ook wel eens lekker deze dagen

        net de runtz in de grinder gehad. echt bizar hoe keihard die toppen zijn. nog even afwachten wat het effect is, maar het ziet er veelbelovend uit.
        zou de mighty liefst gelijk al aanslingeren maar dan mis ik waarschijnlijk de finale




        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ja herkenbaar, ook omdat er nu ook dagen zijn dat er geen voetbal op tv is vergeet ik het weer

        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Dan moet je je slaaptabletje dus in 2 delen doen, of 3,

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          3 vullingen klaarliggen voor direct na de finale 😁

        Howdy Stoners, zijn we weer,

        was vergeten dat ik geen water meer zou geven dus dit rondje duurt nog een dagje langer

        komt vast goed, kan er nog een grammetje extra bijkomen.

        IMG_7715.jpg

        de verdachte top naar voren gemanouvreerd om haar in de gaten te kunnen houden: voorlopig lijkt dit wel ok.
        IMG_7716.jpg

        vanaf nu een paar dagen opdrogen en daarna kan de kast leeg.

        gister de runtz nog een keer geprobeerd. na een paar hijsen voel je hem flink, maar dit zakt weg en daarna gebeurt er lang helemaal niks. wel goed geslapen.
        maar ze moet echt nog langer in de pot, want het is of je gras zit te vapen. niet lekker. komt vast goed.

        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Greyvol
          Greyvol commented
          Editing a comment
          Hier weer elke dag een bakkie koffie met wietboter. Af en toe ga ik knock-out, maar dan zal het ook vast tijd zijn voor een dutje. Zeker proberen. Dosering is pittig maar goed te doen.

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ohja! ik zag net bij het zoeken in berichten dat wij daar over gesproken hadden. ga gelijk terugkijken

        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Die verdachte top?
          Heb je hen al gebogen zodat je goed het binnenste kunt bekijken?
          Die kleine suikerblaadjes blijven het langst goed
          Wanneer je die vastpakt en het loslaat zonder te trekken
          Dan zit er over het algemeen rot in je top
          En zo ziet het eruit op de foto
          Het zou zonde zijn als de top van binnen helemaal weg rot

        He bedankt voor het meespeuren Bobledsgrow want dit vind ik altijd enorm lastig. deze top zat tussen het gaas en de achterwand en achteraf gezien had ik die daar veel eerder weg moeten halen.
        onder het gaas is alles lichtgroen en wat nattig gebleven. in de top zat blad dat al aan het verdorren was, maar alles zat nog wel heel vast.
        blad wat ik eruit probeer te trekken zat bij nader inzien zo vast dat ik mn gaas van de wand af trok.

        ik heb de top wat uit elkaar getrokken en geprobeerd op de foto te zetten.

        ik hou haar apart maar zie geen rot. kan jij aangeven welk stuk je verdacht vindt en waarom? daar hoop ik van te leren. op de laatste heb ik omcirkeld wat je wellicht bedoelde?


        IMG_7720 2.jpg

        van onderen:
        IMG_7719 2.jpg



        is dit een verdacht stuk of bedoel je iets anders?
        rot.jpg
        Attached Files
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment


        • Highrider
          Highrider commented
          Editing a comment
          IMG_7712.jpg

          Achterin. De blaadjes die omhoog knikken zijn verdacht

        • Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment
          ok thnx. ja dat is een eerdere foto waar de top nog tegen de achterwand aanstaat.
          inmiddels heb ik haar naar voren gefrommeld. ik zal nog een keer kijken en knip haar dan maar gewoon af en hou haar apart.

        Als jij de top pakt
        en je buigt hem zodat de toppen iets van elkaar afkomen
        Dan kan je vaak mooi diep in de top kijken
        Als je rot hebt zie jé dat gelijk
        grijze zompige wiet
        maar zolang het er goed uit ziet
        Niks aan het handje
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Als ik de top alleen zie zou ik zeggen dat het goed zit
          Vergelijk ik de top met de rest zou ik zeggen dat het fout zit
          Die ene top, boeie
          Ik zeg 80% zeker rot

          Helaas. Maar als dat alles is.....

        • Bobledsgrow
          Bobledsgrow commented
          Editing a comment
          Inderdaad @Takketoellie
          Als het 1 top is geen probleem
          Maar als ergens ook maar een klein beetje rot in zit
          Knip ik die top gelijk weg
          Ik knip liever een gram rot weg
          Dan dat ik maar 1 gram goede wiet van zo'n top overhoud
          En de schimmelsporen wil ik er zo snel mogelijk uit hebben
          Maar goed is goed
          En zal ik het zeker laten zitten
          Ik knip vaak 1 top verder weg dan waar de rot zit
          Nooit gehad dat het dan verder rot

        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik heb net mijn Big Bud de potten in gedaan. 8 toppen met rot, best veel dit keer. Toch heb ik 4 potten vol met wiet van die dame.
          Bij mij hoort dat er in de voor en na zomer gewoon bij. Als je maar genoeg overhoudt is er niks aan de hand

        IMG_7722.jpg de top zat een tijd klem tussen gaas en wand en zat ook nog eens veel te dicht op de lamp. dus het zou me niet verbazen als het mis is
        heb haar net helemaal uit elkaar getrokken 😎
        en volgens mij is het ok, maar ze voelt ook wat nattig dus voor mijn gemoedsrust alleen al droog ik haar apart en mik ik haar bij twijfel volledig weg. kom potten tekort na deze mazzelronde.

        thnx voor het mee speuren allemaal! rot spotten vind ik erg lastig 😅
        mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

        Comment

        Bezig...
        X