Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Slaapmiddel op zolder, deel zoveel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Howdy Stoners, even een update. was de laatste plant wat vergeten dus schrok nogal van al het indrogende blad. snel aan de knip gegaan, voorzover dat nog lukte. wat een kutwerk is het wanneer je het blad niet gewoon tussenweg kan knippen. plukken lukt nog het best. toppen voelen meer fluffy aan. beetje teleurstellend, maar we zien wel wat het wordt. alles ligt in het droognet, restje wedding cake en de verdachte top apart. nu wachten ,wegen en dan de boel opruimen.

    vannacht een mix gemaakt van critical, wedding cake en runtz en na twee vullingen best lang geslapen. hopen dat de laatste plant wat doet met mn humeur en hopen op betere tijden


    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

    Comment


      Howdy Stoners, zijn we weer.

      vandaag de strawberry cheesecake de potten ingemikt. 3 x gewogen maar echt dik 80 gram. dat is excl. de verdachte top die in een apart potje zit. ook de laaste topjes van de weddingcake nu in de pot dus iets meer dan 250 gram onder mn 150w lampie vandaan gehaald deze ronde. zo'n gaas is dus de moeite wel waard.

      beetje rare week gehad, in ziekenhuis gelegen enzo dus of ik er goed op slaap kan ik nog niet zeggen, maar dat gaan we testen de komende periode. zal nog wel een keer een update doen hoe de soortjes bevallen maar voorlopig heb ik alles wat als aflsuitbare pot kan dienen bomvol dus een neuw rondje starten zal hem wel niet worden

      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Nu alleen nog foto's van het eindresultaat!

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Sow en dat van een paar autoflowers! Geniet er van

      • Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Puik werk!

      thnx allemaal! en ontzettend bedankt voor de gezelligheid, het meekijken en meehelpen. heeft me geholpen en heeft me goedgedaan. ja ik moet nog uitvinden of ik op de strawberry kan slapen, maar op de mix van de andere soorten slaap ik best goed al, ondanks alle shit momenteel dus dat is veelbelovend. het lastigste wordt denk ik om er overdag af te blijven nu ik niet zo goed in mn vel zit en het echt alleen als slaapmiddel in te zetten

      @Takketoellie de oogst: en de tip om te mixen is echt een hele goede!
      IMG_7739.jpg
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja zoiets. het werkt goed. heb aan twee vullingen misschien wel genoeg zelfs. ga ik proberen want ik ben echt nog duf s’ochtends

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Echt een mooi goed resultaat!

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        dank je takke!

      ok de strawberry cheesecake. ik las bij een review van een vape dat Takketoelli maar 3x aan een vullling hijst. ik lig meestal minutenlang te lurken, dus ik dacht deze keer wat korter per vulling en dan toch 3 ipv 2 vullingen te gebruiken.

      daarna keek ik deze reel, (je moet wel facebook hebben om het te openen ben ik bang) en heb ik 20 minuten liggen stuiteren van het lachen. ik bleef er bijna in. daarna heerlijk geslapen dus vanavond hetzelfde recept, misschien zelfs wel met dezelfde reel.



      ik twijfel nu trouwens of het wel aan de wiet ligt want ik luister hem nu nog eens en ga weer stuk
      mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

      Comment


      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ja precies dat, de smaak verandert en dan pak ik de volgende vulling als ik nog te wakker ben. wel genieten met nieuwe soorten hoor. zeker nu ze in de pot die erge grassmaak zijn verloren

      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Met de mighty heb ik wel wat meer trekjes hoor, maar na drie begint de smaak te veranderen. Dan vaak nog een grote en klaar. De pax is na drie flinke hijsjes op, net als de dynavap. Dynavap blijft wel lekkerder tot het eind

      • Alzheimer
        Alzheimer commented
        Editing a comment
        ik ga eens wat beter opletten en varieren. ook met de tempearatuur. thnx

      Alzheimer ik heb genoten van de kweekverslag maar word verdrietig van je persoonlijke omstandigheden. Hopelijk wordt het uiteindelijk beter. Ik heb zelf een Wedding Cake staan (feminized) en die gaat er binnenkort aan. Maar ik heb een vraag aan je: op welke strain slaap je het best? En word je niet na een paar uur weer wakker?

      Alvast hartelijk dank voor jouw reactie. Happy growing!

      Comment


      • stef273
        stef273 commented
        Editing a comment
        Ik merk wel dat CBD wiet vapen meer effectief is dan de olie (die ik ook zelf gemaakt heb).

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Roken/vapen met cbd wiet is beter als olie inderdaad

      • Deviezepresident
        Deviezepresident commented
        Editing a comment
        Ik ga wel een proefbestelling doen bij cbd-koning.nl. Kijken of het wat is. Zo niet val ik er ook geen buil aan. Keep you posted.
    Bezig...
    X