Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 6

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Chapter 6

Korting op 420shop
    🙋‍♂️

Beste Collega’s en alle andere spienzers de tijd is rijp, rijp voor een nieuwe ronde.

De setup:
    Zelfde als vorige ronden.

De geselecteerde kandidaten zijn:
    White choco - Amsterdam Genetics 3x
    Jack Herrer - Seedstockers 3x
    Mack&Crack - Seedstockers 3x

De intentie is/was om met de 6 beste door te gaan.

Start datum 1-4-24

Zaden 24 uur in glas water, alles gekiemd behalve 2 white choco’s niet…Boswachter al over de zeik en we zijn pas net begonnen.
    Vorige ronde kiemde die fat kid ook al eentje niet.. terwijl andere zaden van andere zaad boeren dat wel doen. Zo doende kunnen we vast stellen dat het gewoon kut zaden zijn die ik krijg of ik wordt gejinxt. Enfin mail gestuurd en we zijn gecompenseerd. 3x white en 1x fat kid hebben ze me gestuurd.

Verder met de plant.

Alle zaden gekiemd of niet in een pot gedaan met grond die goed nat is. ( potten uurtje in een lekbak laten staan met water en vervolgens nog water van boven er op gegooid zodat alles lekker nat is. En daarna de zaden. Binnen 12 tot 48 uur was alles boven de grond behalve 2 van de 3 choco’s. Foto is van 4-4

IMG_4105.jpg

Aangezien er veel verdampt wordt heb ik de potjes nog 1x bewaterd meen de 7e of 8e april🤷🏼‍♂️🙃.

IMG_4144.jpg
    Deze foto is van vandaag, zoals je ziet hebben we 2 kneusjes.. en ja hoor white choco hoort er natuurlijk weer bij..🚀💥🖕🏼Heb de choco cheese, choco haze, white choco en de blue magic nog van ze liggen mocht dat spul ook allemaal niet uitkomen weet ik iig waar ik niet meer wat moet bestellen 😞 en dat terwijl ik nog wel het meeste uit keek naar die white choco verdomme. Ome Jack is trouwens het andere kneusje.

Dussss het ziet er naar uit dat het een ronde van 5 wordt jammer dat we met 2 ipv 3 soortjes door gaan. It izz whut it izz

Nog een week en dan gaan ze naar de grote speeltuin. Een Week, Max 11 dagen krijgen ze 18/6 daarna gaan we meteen over op 12/12 ivm vakantiones 🛫🏝️🛬.

Wordt vervolgd 🙋‍♂️

Hoop dat het allemaal meevalt en dat de rest goed is. Succes!
    Baas in eigen brein.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Die 5 gaan als een trein dat komt wel goed, hoop dat de choco nog iets laat zien.

• Eclecticon
      Eclecticon commented
      Editing a comment
      Kan alle kanten nog op, komt vast goed.

Glas halfvol, het hebt er sws 5(5 hele lekkere dames) en alles wat erbij komt is mooi meegenomen.

Veel plezier met deze run, en ik volg wederom met veel genoegen. 😊🌱

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja zo is het ook maar Ben verwend en wilde er 6!☹️🙃

Aaah gefunden.
    strandbedje en een paapie erbij.
    veel succes!
    Last edited by Highrider; 11 April 2024, 19:04.

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Welkom welkom, Lang moete zoeken ja?🙃

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Tweeëneenhalf strandbedjes om precies te zijn.

De kneusjes kunnen nog wel bijtrekken, weggooien kan altijd nog.

Succes!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Het Zou de choco sieren als die effe een boost zou krijgen ofzo

• Highrider
      Highrider commented
      Editing a comment
      Fuck Choco🖕.
      Weggooien zou ik ook nog niet doen, ze is het wel waard naar mijn bescheide mening🥺.

• Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Ja ze is de kleinste, ziet er ook echt uit als een downie maar goed we geven dr een kans. Vrijdag krijgt ze dr grote sloffen aan.

Zo beste mensen, de grote verhuizing heeft zich gisteren plaats gevonden. 6 dames kregen hun nieuwe pattas.

1x White Choco
    2x Jack Herrer
    3x Mack&Crack

Grond flink ingewaterd voor dat de dames erin gingen. Eenmaal in de grond heb ik nog eens per plant 2L gegeven tot dat het water langzaam onder uit de bags kwam.

Metzelzand erop voor de vliegjes en tegen de verdamping.

Andere voeding deze ronden, had nog voeding staan wat ik gekregen had van Urban dus die gaan we nu gebruiken nu dat de voeding op is die ik normaal gebruik.
    Merk: BIO TKA
    IMG_4204.jpg IMG_4201.png Zoals je ziet heb ik de hele teringzooi staan wat op het schema staat dus dat beloofd wat.
    Ik gebruik gewoon normale potgrond met voeding er in dus ik zal het schema dan ook niet precies volgen en overal ongeveer de helft van wat voorgeschreven staat geven. Zo heb ik dat tot nu toe altijd gedaan ook met andere voedingsmerken.

De tent is weer volledig gepoetst met Grünen zeep 🧼 el naturel zodat we weer fris van start kunnen.
    Bodem iso en verwarmingstube zijn eruit. Is genoeg geweest met de pret tijd voor de zomer!
    Fliter heb ik deze ronden vervangen, vorige ronde wilde ik dat doen maar had besloten hem een kwartslag te draaien en hem een 2e ronde te gunnen en dat ging allemaal prima zoals verwacht natuurlijk. Ik weet ik weet hij kan langer mee, maar voor die 80€ vervang ik liever 2x te veel als 1 x te weinig aangezien ik naar buiten afblaas.

De Mc’s staan in de bruine bags Met de onhandige Luv hendels die omhoog steken wat hartstikke fijn is tijdens het water geven wanneer ze wat groter zijn zodat je nog minder plek hebt👍🏻

White Choco links voor en de Jacks staan rechts.​

Lamp hangt op 30cm boven het gewas en staat op 50%
    De temp is 23/17graden en LV zit op z’n 47%.

Volgens mij heb ik alles wel z’n beetje gehad, nu dan nog de groepsfoto.⬇️⬇️⬇️
    IMG_4203.jpg
    IMG_4202.jpg

Comment

Kunnen ze wel bij het water? Ik zou voor de zekerheid dagelijks langs de stammen blijven wateren tot ze beginnen te groeien. En vanwaar zulke grote potten/zakken? Meer dan 18liters is voor de binnenteelt overkill.

Succes!
      Horks Fototopic 2.0

Comment

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        Meer wortel meer plant klopt, maar je dak is niet hoog genoeg voor planten formaat kastanjeboom. Zoveel medium heeft in de binnenteelt gewoon geen nut, met 11literpotten had je twee keer zoveel planten kwijt gekund en meer planten is meer toppen en eerder oogsten.

• Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Jaa oke maar hoe kleiner de pot hoe vaker deze jongen weer moet wateren. Dit gaat me zo wel aardig af. Voorlopig houden we dit nog even aan.

• Hork
        Hork commented
        Editing a comment
        In het begin drinken ze niet zoveel en nadat de hele pot door geworteld is kun je het water in de lekbak kiepen.

.Suc6 Bo$wachter ziet er weer keurig uit.
      buiten-2020, 2021, 2022, 2023
      Hydro-met afjes-2022

Comment

zo

De tijd is rijp de klok is om.

Dag 1 12/12

Lamp 100%= 480W +- 30cm boven het gewas.

Ze staan vandaag 9 dagen in de grote schoenen. Elke dag kregen ze rond om een beetje water. Eerste paar dagen 300ml, toen een dag of 5 500ml en nu zitten ze op 700ml. Vanaf morgen krijgen ze een liter pp.

Normaal begon ik altijd pas met voeden in de 2e week van 12/12, aangezien we het hele pret pakket hebben ben ik deze ronden vanaf begin een kleine hoeveelheid aan het mee geven om te kijken hoe ze het er op doen.. zo te zien best aardig.

De white choco is niet m’n vriend.. die blijft toch goed dwars liggen. Het groeit.. daar hebben we dan ook wel alles mee gezegd. Ben benieuwd wat dat nog wordt. 🧐

Netje vanmorgen erin gehangen en deze keer ga ik weer wat meer binden.🔥

Wassi weer🙋‍♂️

IMG_4238.jpg
        IMG_4243.jpg IMG_4242.jpg IMG_4241.jpg IMG_4240.jpg

Comment

• Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Ff oude bladeren verwijderen i.v.m. schimmel

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Gaat nog gebeuren

IMG_4280.jpg IMG_4281.jpg IMG_4277.jpg 🙋‍♂️

We zijn weer een weekje verder, 4-5 stonden ze 1 week op 12/12.

De white choco heeft te nat gestaan blijkbaar terwijl ze al iets minder kreeg als de rest. Enfin we gaan zien Hoelang ze het vol houdt. Als de andere haar gaan overwoekeren dan haal ik ze er uit. Tot die tijd blijven we duimen voor op z’n minst een hoofdtop aan white choco ganja..

Jacky Herrer gaat als een trein, denk dat dat een aardige dame gaat worden. De Macks gaan ook goed groeien wel iets minder explosief als de jackys.

De temperatuur schommelt tussen de 20-26 graden en de lv is tussen de 50-60%. De lamp heb ik z’n 10-15 cm boven het gewas hangen.

Elke dag krijgen de dames z’n 500-800ml water + voeding.
        Van het schema krijgen ze de helft van wat beschreven staat.

Comment

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Nee en als zou ik erbij uit de buurt van blijven. 😛

• Alzheimer
          Alzheimer commented
          Editing a comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Das een soort van anticontraproductief

IMG_4298.jpg IMG_4297.jpg IMG_4299.jpg

2 weken 12/12

De Jacks gaan hard de Macs gaan goed de white…nja ze is er nog.

Temp 20-26
        lv 45/55%
        Lamp +- 10-15 cm boven het gewas.
        Elke dag 1/1,5L water + voeding.

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik zou die drie wat lager zetten, gelijk met die lage

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Jij bent ook veel productiever als ik. En blijkbaar ook creatiever🙃

3 weken 12/12

Afgelopen week hoop blad verwijderd waar je nu al niks meer van terug ziet. Wel ontdekt dat 3 planten het minder goed als gedacht doen, de white choco was al bekend dat is nog steeds net niks. Maar helaas ook 2 Macs die niet zo geweldig hun best doen..dus 1 Mac en 2 jacks overwoekeren momenteel de hele boel🙃 we gaan t mee maken.

Ze zuipen daarin tegen allemaal wel goed behalve de choco. Elke dag 10L +voeding van ondere en om de 2/3 dagen een keer van boven.

Temp 22/26
        LV 45/55%
        Lamp +- 10cm boven het gewas

IMG_4331.jpg IMG_4330.jpg IMG_4328.jpg IMG_4326.jpg

Comment

• Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat bedoelde ik vorige week

• Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Sommigen snappen dat creatieve gewoon niet hè.

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Zag jij toen al dat er 3 wat minder gingen als de rest 😯

IMG_4332.jpg 2 weckpotten in een vuilniszak zak en ze doet weer mee.

Comment

• Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Nu nog even dat verlengsnoer links in de hoek buiten de tent leggen en het is perfect

• Bo$wachter
          Bo$wachter commented
          Editing a comment
          Ja die hing er idd voor Jan doedel in.

IMG_4359.jpg Kijk ze toch, 7 kweks sterkIMG_4343.jpg

Zo beste mensen,

Week 4 12/12

Temp 20-24
        Lv 40-47%

Qua voeding geef ik ze 2/3 van wat ze adviseren, elke dag krijgen ze 10L + voeding. Deze ronde nagenoeg geen calmag gebruikt aangezien die bijna op is. Dat geef ik nu 1x in de week ipv iedere gift (ik geef ze grond water).

Her en der de boel geknakt want die lamp moest me te hoog voor een paar stengels en dat beviel me niet.

De choco heeft het sinds de verhoging echt veel meer naar dr zin en doet ook goed dr best.

IMG_4353.jpg IMG_4356.jpg IMG_4355.jpg
        Attached Files
        Last edited by Bo$wachter; 26 May 2024, 16:10. Reden: Gewoon omdat het kan

Comment

Week 6 12/12

Temp en lv zijn vrij constant 22/24 graden en een lv van 40/45%

De white choco maakt het goed, en de rest ook. Alles begint al goed te ruiken wanneer de tent open gaat.

Elke dag 10L water + voeding voor de dames.

​​​​​​​

Comment

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ah vandaar. ik heb een ontvochiger gehad maar dat had weinig effect omdat ik in dezelfde ruimte mn lucht afvoer. kan nog niet anders. mooi geregeld man, zorg minder.
            toplamp heb je dan 👍🏻.

• Bo$wachter
            Bo$wachter commented
            Editing a comment
            Kun jij niks maken dat het naar een andere kamer of na buiten gaat?

• Alzheimer
            Alzheimer commented
            Editing a comment
            ja ik wil mn afvoer met de wtw afvoer samenvoegen, maar wil die ook niet verneuken en echt handig ben ik niet. dus na dit rondje even iemand erbij vragen om dit te fixen
        Bezig...
        X