Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chapter 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Zie nu pas dat er geen foto’s zijn toegevoegd laatste update🤔 vreemde zaak.. IMG_4429.jpg IMG_4427.jpg foto’s van vorige week

    Comment


    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment
      toppen genoeg, mooi man. lijkt dat zo of is veel blad wat dichtgeslagen over de lengte.beetje als een taco. ben vergeten wat, maar volgens mij was dat een signaal voor het één of ander?

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kanoblad, capilair systeem, iets met water en warmte.

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Jaa aan water hebben ze geen gebrek🙃iets te gul mss

    #17
    Week 8


    IMG_4496.jpg white choco

    IMG_4497.jpg en de rest IMG_4499.jpg IMG_4500.jpg nog week week of 2 half en dan is t klaar met de pret. Voor de 15e moet alles eruit zijn ivm vakantiones


    Voordat ik naar de beurs vertrok had ik 40L water erin gekiept en bij thuis komst was het op alleen Jacky had z’n blaadjes ook aardig verkleurd dus ergens is iets niet zo goed bevallen. Rest heeft nergens last van en gaat gewoon door.

    lv en temp zijn constant.
    40-45% 22/25 gr
    Nog altijd elke dag 10L verdeeld.

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Gaat lekker in Huize Bo$wachter, wat een kanonnen zeg! 😃

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Jaa de meisjes doen goed hun best!

    #18
    IMG_4557.jpg


    Week 9

    temp 31/27
    lv 40%

    Elke dag nog altijd 10L verdeeld, sinds vorige week krijgen ze alleen nog maar water. De blaadjes lieten me van alles zien qua over voeding een aangezien er nog vast genoeg voeding in de grond zit gaan we over op alleen water.

    De white Choco is grootse dingen van plan. Die blijft maar dikker en dikker worden, controleer dr ok de dag op rot maar tot nu toe safe, zul je altijd zien dat de dikste dames voor je neus weg rotten🥲
    Heb overigens nog nergens iets van rot of schimmel gezien 🤞🏼 dus als ze dat nog een ander halve week vol weten te houden zou nais zijn.

    Mack&Crack is wat Bleach gevoelig maar gaat voor de rest als een trein en ziet en ruikt goed.

    De Jacks: een de van lijkt er wel echt klaar mee te zijn. Ze groeit verder niet veel meer dr haartjes worden bruin of zijn het al. Maar de trichomen lopen nog wat achter die zijn 50/50 helder /troebel.
    Dr zus daarin tegen wordt met de minuut dikker.

    Foto van de choco met een liter fles calmag om beetje een beeld te geven wat voor piemel ik hier in de tent heb staan.


    IMG_4560.jpg
    IMG_4558.jpg
    IMG_4563.jpg IMG_4562.jpg IMG_4564.jpg

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Handig he?
      Je kunt gewoon aan de top zien hoe dik die fles is. Naïs

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Bang voor slakken!?
      Met dat koperbandje om de pols?

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      @alhzeimer volgens de trichomen mag die nog effe


      @reppel ja en t werkt ok nog🙂

    #19
    Gisteren was het D-Day🪓🪓🪓

    3/4 uur arbeid en alles hangt weer.

    9 weken 5 dagen hebben ze op 12/12 gestaan.

    IMG_4596.jpg IMG_4593.jpg IMG_4608.jpg

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Dat ziet er goed uit Bo$wachter, hangt lekker vol, mooie top op de eerste foto, geniet ervan.

    • PH donner
      PH donner commented
      Editing a comment
      Lekkere bonken jongeh!!

    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Danku, Ja ze mogen er weze deze ronde. 😎 ben benieuwd wat de weegschaal gaat zeggen.

    #20
    De tijd is rijp voor de laatste update.



    Alle hoofdtoppen zijn mooi van structuur, alles daar onder vindt ik stukken minder. Niks compacts tussen, volgende ronde ga ik die beentjes wat meer scheren van de dames zodat dr wat meer licht bij komt. Merkt toch dat dat echt veel uit maakt wanneer je het wel of niet doet.


    De Jack Herrer van Seedstockers heeft me op alle fronten eigenlijk wel positief verrast. Uiterlijk, geur, kleur, groei/bloei proces en opbrengst!
    De smaak kan ik nog niet beoordelen daarvoor is het nog te vroeg maar wat ik zo proefde gaat dat lekkere wiet worden naar paar maandjes rust in de potten.

    Mac&Crack van Seedstockers is een leuke plant om te kweken, alles ging aardig gelijk op en de phenos waren ook zo goed als gelijk bij de 3 die ik had. De geur is citrus achtig en dat zal de smaak was ook zijn. Mooi opbouw van de bloemetjes vindt maar ze is wel erg gevoelig voor light Bleach. Waar de Jack bijna de lamp kuste verkleurde de mac 10 cm dr onder langsaam steeds witter.🤷🏼‍♂️🙃

    En dan als laatste de White Choco van Amsterdam Genetics. Niet voor niets als laatste.. ik heb nu 2 rondes achter elkaar ook zaad mee op gekweekt van hun en die rotzooi van hun geeft alleen maar problemen. Begint al bij het kiemen en dat geëmmer blijft aan de gang tot in de bloei..
    De Fat Kid Cake was ook al 3x niks en dat is nu niet veel anders bij de white choco. Kiemen was bij 1/3 gelukt en de gene die t gehaald had bleek ook een mogooltje te zijn in z’n gehele groei proces. Geresulteerd in voor het oog een mooie dikke sappige top.. naar het drogen in werkelijkheid een teleurstellende bedoeling wat me met pijn en moeite 43,5gr heeft opgeleverd. Top structuur is ook niks om trots op te zijn, beter als van de FKC maar dan hebben we het ook wel gezegd. Hoop dat het nog iets wordt naar paar maandjes curen🤞🏼 neee deze boswachter besteld daar niks meer. Als ik zie hoe het zaad van barneys en met name seedstockers het dr langs doet kan ik overtuigend zeggen dat Amsterdam Genetics niks voor mij is. Hoop van harte dat andere Growers er meer geluk mee hebben maar wat er hier gebeurd is gewoon bras. Hun service is wel netjes overigens, tijd terug mail gestuurd en direct nieuw zaad opgestuurd gekregen.. de vraag is alleen of dag nog gekiemd gaat worden😯🙃🤷🏼‍♂️

    Enfin tijd voor een foto zodat jullie kwijlers er een beeld bij hebben.

    1,67 gr/Watt

    IMG_4649.jpg
    Van boven naar onder:
    Jack Herrer
    Mac&Crack
    White Choco

    IMG_4648.jpg A7D47FBD-4C16-4B22-A1CE-8559AC6198D7.jpg Dat wassi weer
    ​​​​​​​
    Last edited by Bo$wachter; 13 July 2024, 15:05.

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Niet voorzichtig eerder lui, ik slaap op alle wiet. Van de een moete mss iets meer roken als van de ander maar slapen zul je. Niet zoveel lezen Alzheimer gwn kweken😋meer kweken kende meer roken kende langer slapen😮🙃👍🏻

    • Alzheimer
      Alzheimer commented
      Editing a comment

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Wat een meester ronde!!! Ja de beentjes scheren. En zowat een paar grote fan leaves die naar boven naar binnen groeien boven in verwijderen helpt enorm. Niet dat we jou iets moeten wijsmaken over kweken. Hoe snel dat bij jou gaat is ridicuul, genoeg veren...... Congrats!!!
      Last edited by Kunichika; 13 July 2024, 15:12.

    #21
    Het ziet er goed uit, jammer dat sommige wat tegenvallen. Al eens Marmalade gezet van Delicious Seeds? Daar was ik wel over te spreken.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Nee ken ik niet, zal m straks eens opzoeken. Heb nu toevallig de unknow kush van delicious seeds staan maar die mag naar buiten toe een dezer dagen.
Bezig...
X