Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beginner zolder erperiment nummer 2!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Beginner zolder erperiment nummer 2!

    Het leek niet echt echt of iemand hier nog echt wat las, dus had niks meer gepost.. Maar ik heb ondertussen gemerkt dat het wel vaker wat stil wordt bij dit soort verslagen. Maar dat er heus nog wel mensen lezen. Sorry!
    Tplantje wat over was werd een mannetje..... En dat werd ik goed zat... Dus heb het helemaal anders gedaan met wat gekochte en zeker weten vrouwelijke zaadjes. Die het ondertussen erg goed doen. 3 stuks.
    Op wat bladluis na dan.. maar die gaan mooi dood met wat spiritus en zeepsop in een plantenspuit.
    Ze komen alleen wel steeds terug, jammer genoeg..

    Ondertussen zijn de plantjes in de tuin natuurlijk ook mooi in een hoop joints verdwenen.. Waar we het toch om doen! Ik iig
    Had echt geen zin meer om geld uit te geven aan al die wiet als we het hier toch lekker zelf mogen groeien.
    Omdat ik echter niet te gek wil doen met teveel planten wil ik voor de kosten nu naar een leuke led lamp gaan kijken en als ik die heb zal ik wel weer een topicje openen.
    En ik zal nog een paar plaatjes schieten van degene die er nu staan.

    ---------- Post added at 23:52 ---------- Previous post was at 23:48 ----------

    Oh ja.. Ik heb trouwens wel een hoop geleerd door de buitenplanten en het binnen groeien. Over voeding, knippen, toppen, licht, stress, etc.. En ik lees graag andermans verslagen. Ik voel me steeds zekerder met het hele groeien. Ik ben nu alle mogelijke groei en bloei toevoegingen aan het bekijken. Het lijkt voor een beginner alsof er ongelofelijk veel te krijgen is op de markt, maar dat er toch heel vaak maar een paar specifieke producten door iedereen wordt gebruikt.

    Comment


      #32
      Re: Beginner zolder erperiment nummer 2!

      Lekker door posten. We lezen mee maar posten niet altijd wat.

      Comment


        #33
        Re: Beginner zolder erperiment nummer 2!

        Oh ja.. Ik heb trouwens wel een hoop geleerd door de buitenplanten en het binnen groeien. Over voeding, knippen, toppen, licht, stress, etc.. En ik lees graag andermans verslagen. Ik voel me steeds zekerder met het hele groeien. Ik ben nu alle mogelijke groei en bloei toevoegingen aan het bekijken. Het lijkt voor een beginner alsof er ongelofelijk veel te krijgen is op de markt, maar dat er toch heel vaak maar een paar specifieke producten door iedereen wordt gebruikt.

        Hoi,

        Hier is het allemaal om te doen, van je fouten leer je het meest.
        Het valt allemaal niet mee als kweekleek. En info zat en de rest,lampen, ventilatie enz, enz.
        Door de bomen zie je het bos niet meer. Maar je eigen weed kweken is gewoon leuk.
        En met een beetje geduld en gezond verstand kom je al een heel eind.
        Dus daarom denk ik dat je al aardig op de goeie weg bent.

        Succes.


        mzzl,wsteb
        Onrust zaaier,.......... onrust stoken behoort ook tot de mogelijkheid........

        Comment

        Bezig...
        X