Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekronde 2.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    9/08
    Vandaag de dames 2 liter afgezuurd water zonder voeding
    dames zijn in de laatste week aangekomen (gokje )

    TrichomEn beginnen sneller af te rijpen en de flush begint door te komen en de toppen beginnen lichtelijk paarse tinten te krijgen

    al met al gaat deze ronden 1000 keer beter als de vorige hopen op 300 350 gram droog te krijgen van deze ronden
    Attached Files

    Comment


    • Milano
      Milano commented
      Editing a comment
      Boswachter hahaha ik heb alleen een mini bic dan lijken de toppen nog veel groter 🤭
      Mooiste is nog dat je de toppen van de voorste plant niet eens kan inknijpen zo compact zijn ze.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      "Phoe he", zou Tommie zeggen

      Lv in orde?

    • Milano
      Milano commented
      Editing a comment
      Takketoelli lv is prima let er niet echt op want zitten geen gekke uitschieters bij laagste is ong 40% en hoogste 60% komt ook omdat er nu totaal 2 ventilatoren aan staan dus lucht staat niet stil👌👌

    #17
    Goedemorgen beste kwekers, ik heb even jullie hulp nodig. trichomen zijn al aardig amber wat zouden jullie doen,
    of ik haal ze dit weekend om miss iets eerder als gehoopt, of ik moet dit volgend weekend doen dan heb ik pas weer tijd maar ben bang dan ze dan te lang staan. Ik heb wat foto's gemaakt voor jullie
    Attached Files

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Wat takketoellie zegt! Weekje later kan geen kwaad

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Ik deel de mening,dat de verschillen omtrent trichomen verouderd zijn en niet meer van de tijd van nu zijn,de soorten tegen woordig zijn zo opgefokt eb doorgekruist dat de verschillen vrijwel niet meer te merken zijn.

      Net zoals spoelen geen invloed op de smaak heeft,dat zeg ik al 15jaar spoelen heeft maar 1 doel de plant dat laatste extra booster zetje te geven om net dat extra gewicht te creëeren maar daar is ook alles mee gezegd.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Spoelen is milde wiet
      Niet spoelen scherpe wiet
      Mijn keeltje merkt dat wel degelijk, maar noet in smaak inderdaad
      Ik moet ook bijna altijd hoesten van shopwiet, maar dat kan ook aan evt bestrijdingsmiddelen liggen ofzo

    #18
    Beste kwekers vandaag was de een na laatste update planten zijn net geknipt hierbij alleen de fanleaves de kroonbladeren laat ik tijdens het droge zitten voor een wat langer droogproces . Betekend wel 1ste week dagelijks checken op rot laatste week is dit niet meer nodig.

    Mijn voorspelling van deze ronde zit richting de 300 gram ik denk niet dat ik er ver vanaf zit.

    Mijn volgende update is na het drogen voor het totaal gewicht en natuurlijk wat foto's .

    Maar alvast tot de volgende ronde

    FOTO'S
    Attached Files

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Lekker dikke compacte toppen zo te zien? 👀
      Mooi man, geniet ervan!

    #19
    02/08
    vandaag vast begonnen met knippen ze moeten nog wel een dag of 2 drogen. Nou kom ik juist die dingen tegen die niemand tegen wilt komen
    zaadjes

    Tot nu toe 1 1/2 knipt waarbij 3 zaadjes zijn gevondem 2 niet rijp en 1 wel maar er zot niet in elke top zaadjes zover ik heb gezien

    wat doen jullie op zo'n moment alles weggooien ga ik niet doen want dat vind ik zonde

    Ik maak sws van de larfe buds hasj.
    Gewoon de plant laten curen en daarna gewoom de toppen uit elkaar peuzelen voor het roken
    of van alles hasj maken
    (Zijn geen standaart hasj rokers)

    Ik heb jullie advies even nodig wie helpt me

    Comment


    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      In shop wiet zit ook wel 's zaad maar dat verkopen ze ook gewoon.

    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Enkele zaadjes heb je soms wel eens omdat je niet alles kan zien. Dan moet je echt uren naar je planten kijken en checken. Er kunnen dus altijd een beetje pollen vormen zonder dat je het door hebt. Heb ik ook bij m'n recentste kweek. Voor de top in de cruncher gaat even checken naar zaadjes.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Inderdaad wat babz zegt, bij de shop ook wel eens tegen gekomen. Ook toen wel eens bij me eigen kweek, wiet was super te roken. Voor het verkruimelen even controleren op zaden, of even met de top goed op en neer schudden..

    #20
    Dit moest je 10 jaar geleden zeggen hier 100watt aan een led lampje 3 plantjes en 300 gram 🤣🤣🤣

    ben eens benieuwd wat me Spider Farmer 3000 dan gaat doen.

    Comment


    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Milano neehoor, de mars hydro ts1000 is echt 150 watt, zoals gino ook al aangaf,heb het eens opgezocht,dus je hebt met 230 watt in totaal gedraaid.

    • Milano
      Milano commented
      Editing a comment
      stafford ohw had ik niet in de gaten maar ben benieuwd 200 gram valt wel te behalen denk ik😅

    • stafford
      stafford commented
      Editing a comment
      Makkelijk

    #21
    Gister 6/08 heb ik 1 van de 3 plant in de potten gestoken maar er kwam meteen een grote vochtige walm uit de pot dat die nog te nat is dus nog maar een dag liggen miss 2 maar kon van 1 plant sws 2 of 3 1l potten vullen vorige keer 1 pot per plant en dat was zo'n 60 a 70 gram droog miss is de 300 gram toch niet zo onrealistisch

    We gaan het zien update volgt nog .....

    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Zou heel mooi zijn 3 ons!

    #22
    Laatste update in deze poll/topic
    gister de plant in de potten gestoken totaal 13 dagen drogen geen rot gespot alleen het rest afval zoals knipsel / larfe toppen ligt nog te drogen voor ik er hasj mee ga maken.

    Opbrengste per plant
    rechts achter = 68 gr
    links achter = 105 gr
    voorste = 79 gr
    totaal komen we op 252 gram
    net niet de 3 ons maar niet slecht vergeleken met de vorige ronden 4 plant in 20l 200 gr.

    maar we zijn der nog niet hoop volgende ronde toch die 300 gram droog te kweken iemand hier nog tips om er nog meer uit te halen meer licht ? Of gelijkere veld ???

    Comment


    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      250g onder een 150w bak is super netjes.

    • Babz
      Babz commented
      Editing a comment
      Prachtig resultaat voor maar 3 plantjes.

    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      230 watt hangt erin, maar als nog zeker netjes!
Bezig...
X