Goedemorgen, ik ben begonnen met een nieuwe ronde. Ik was in eerste instantie niet van plan hier een kweekverslag van bij te houden maar we gaan het
toch proberen.
Setup:
Groei: lamp mars hydro ts1000 dimbaar
Afzuiging g tools 360m³ met een koolstoffilter van 360m³
ventilator 30 w
Bloei nog steeds met de mars hydro lamp maar met als toevoeging 2× 40 watt cosmorrow bloei lampen
voor de rest is alles hetzelfde
misschien komt er nog een ventilator bij maar dat zien we gaan de
we zijn begonnen op 13/05/2024 met 3× Runtz van barneys farm
begonnen met tellen vanaf de eerste lobblaadjes
de eerste ong 3 geen voeding gewoon kraanwater ( niet afgezuurd) vanaf week 3 begonnen met voeding geven (no mercy lijn) grow 0.5/1ml per liter en een halve ml calmag met afgezuurd water naar ph 5.9
Het is een klein experimententnje geworden
runtz : 2 keer getopt
Runtz 2 : 1 keer getopt vanwege na eerstd topping groeide er maar 1 scheut andere had een of andere mutatie en groeid niet meer
Runtz 3 : 2 keer getopt hierbij ook de grotere zij scheuten vanuit de stam getopt om te kijken of dat ook kan
Er is 3 keer lst gedaan
Ze Zijn 16-06 op 12/12 gezet ze vandaag even wat gesnoeit oud blad etc . Ik heb ze vrij vroeg over geschakeld omdat ik hoor dat runtz nog erg veel stretche in de bloei
reden dat ik jullie meeneem in de bloei met dit verslag is omdat ik er vorige ronde toch nog niet alles uit heb kunnen halen vandaar dit keer 1 soortje ipv 4 en 3 planten ipv 4 ook dit keer met 80 watt exstra led van de hoeken
Hierbij wat foto's
toch proberen.
Setup:
Groei: lamp mars hydro ts1000 dimbaar
Afzuiging g tools 360m³ met een koolstoffilter van 360m³
ventilator 30 w
Bloei nog steeds met de mars hydro lamp maar met als toevoeging 2× 40 watt cosmorrow bloei lampen
voor de rest is alles hetzelfde
misschien komt er nog een ventilator bij maar dat zien we gaan de
we zijn begonnen op 13/05/2024 met 3× Runtz van barneys farm
begonnen met tellen vanaf de eerste lobblaadjes
de eerste ong 3 geen voeding gewoon kraanwater ( niet afgezuurd) vanaf week 3 begonnen met voeding geven (no mercy lijn) grow 0.5/1ml per liter en een halve ml calmag met afgezuurd water naar ph 5.9
Het is een klein experimententnje geworden
runtz : 2 keer getopt
Runtz 2 : 1 keer getopt vanwege na eerstd topping groeide er maar 1 scheut andere had een of andere mutatie en groeid niet meer
Runtz 3 : 2 keer getopt hierbij ook de grotere zij scheuten vanuit de stam getopt om te kijken of dat ook kan
Er is 3 keer lst gedaan
Ze Zijn 16-06 op 12/12 gezet ze vandaag even wat gesnoeit oud blad etc . Ik heb ze vrij vroeg over geschakeld omdat ik hoor dat runtz nog erg veel stretche in de bloei
reden dat ik jullie meeneem in de bloei met dit verslag is omdat ik er vorige ronde toch nog niet alles uit heb kunnen halen vandaar dit keer 1 soortje ipv 4 en 3 planten ipv 4 ook dit keer met 80 watt exstra led van de hoeken
Hierbij wat foto's
Comment