Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

De lv buitenkweek gaat toch ook op en neer buiten, moeilijk om zoiets zelf te gaan regelen, binnen in je tent of kast is het van iets meer of iets minder open te gaan zetten.
    Last edited by Knealus; 29 August 2011, 10:44.

Comment

Re: 1e keer, 5x Snow White feminized + 5x Hawaii Maui Waui feminized graag advies

Maar ik wil mijn tent eigenlijk niet open zetten i.v.m. geur en licht dat vrij komt. ik woon in een huur rijtjes huis, heb wel een medische verklaring voor 5 planten van de dokter en de woningbouw maar heb er op dit moment 14 staan dus heb echt geen zin dat mensen komen kijken.

Ik heb sinds ik de pingi heb opgehangen gemeten, de lv is gedaalt van +/- 80% NAAR +/- 65% ik zit te denken om er nog een extra bij te hangen. Wat betreft de Siliciumdioxide mag ik hopen dat deze niet vrij komt, zal idd niet best zijn voor de planten. het is bedoeld voor in caravans en auto's als de pingi schadelijk stoffen vrijgeeft zouden toch niet zeggen dat je hem in de auto kan gebruiken dat is dan ook schadelijk voor je...??.

Comment

Een auto consumeer je niet.
        Je hebt ook verschillende bestrijdingsmiddelen voor bijvoorbeeld bloemen, en voor eetbare gewassen.

Maar ik snap nog niet hoe je aan 80% komt. Heb je wel eens gemeten wat de LV is in de ruimte waar je je inblaas vandaan haalt ?
        Binnenshuis zou die rond de 50-60 zitten normaal gesproken, maar die moet dan haast ook erg hoog zijn zou je denken.
        Of staan je planten misschien erg nat ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

In die auto zit toch de zelfde lucht als nu in mijn kweektent, die lucht in de auto adem je dan in, als je dat kan inademen zonder schade kunnen me planten toch al helemaal geen probleem zijn ik snap het niet helemaal.

Maar goed, planten zijn niet heel nat. de ruimte waar de kweektent instaat heeft idd een normaal lv, nu heb ik aan zijkant van mijn tent een kleine flap eraf gehaald, zit gaas achter, denk 15 bij 10 cm, nu in combi met 2 pingi is de lv +/- 50% temp loopt nu ook hoger op tot 27.5 i.vp. 24+25 graden misschein hoort die flap er overdag af????

Zit wel rechts onderin de kweektent een gat waar ze verfrisse lucht via krijgen maar misschien is dat niet genoeg.

iemand toevallige ervaring Skunk Passion van dutch passion??

Comment

Die zijkant flab heb ik nooit gebruikt is altijd open, je afzuiging zorgt er wel voor als er geen geuren buiten je tent komt, als ik alles dicht zet gaat mijn lv ook erg omhoog. Heb je dan geen koolstof filter + afzuiging.
            (De zijkant van de flab tegen een muurkant aan gaan zetten, ca. 10 a' 15 cm ruimte voor zuurstof toevoer, zo voorkom je lichtinval op 12/12, beetje maanlicht is niet erg)
            Last edited by Knealus; 31 August 2011, 01:27.

Comment

Ik heb die flap nu 2 dagen eraf gehad, maar helaas begint wel flink te ruiken dan, moet ik mijn afzuiging dan hoger zetten i.v.p %50 op %100 zetten? er staat een ven voor het gat lucht naar binnen blazen.

Comment

Precies.

Beter LV omlaag door meer invoer, want meer invoer is ook meer frisse lucht. Wil je geen geurtjes, dan MOET je een sterke azuiging + groot filter halen, anders kun je meer aktieve intake creeeren. Dat op de eerste plaats, meer verse lucht.

2de plaats kun je warme lucht die van de 600W afkomt sterker circuleren, deze lucht is ook droger. Je kunt klimaat al veranderen door een grote ventilator gewoon anders te richten.

3de plaats als de planten continue te veel water krijgen, dan gaan ze ook meer verdampen, wat niet altijd goed is. Het beste voor planten is zoveel te verdampen zodat de stofwisseling optimaal blijft. Dus eens een dagje geen water geven of minder.

25 C is aan de lage kant voor de bloei, das meer wat voor groei, lees je meer in of kijk op youtube, 28-29 C is beter voor de bloei.

Voor de rest is er nog een groot verschil tussen biologisch en organisch, zelfs tussen organische voeding heb je verschillende standaarden.

Succes met verder verloop van bloei.

Comment

Precies 100% laten draaien je afzuiger, en de flap open, als het goed is, is dit gat twee keer zo groot als je afzuig gat.

Comment

En die fan uitzetten, dan ben je ook van die geur af.

Comment

Bedankt heaven ga ik er mee aan de gang.
                      Knealus heb nu op 100% staan, de flap eraf en ven voor het gat. 2de ven in de tent geplaats, de tent gaat een beetje bol staan van veel lucht i.v.p in elkaar gezogen. Gaat dit goed??

---------- Post added at 19:04 ---------- Previous post was at 19:01 ----------

QnQ, moet ik me in blaas ven uit zetten of de ven in mijn tent?? Als ik de ven in mijn tent uitzet krijg ik dan al niet helemaal toprot??

Comment

In de tent uit doen, deze blaast waarschijnelijk veel te hard als je tent bol staat, heb hier ook een ven voor de inlaat tent staan maar deze blaast heel weinig op stand 1.

Comment

Is deze klaar...??

Ik heb foto gemaakt van mijn black jack auto, deze word morgen vrijdag 2 sept 9 weken oud, tijd om te om te halen dus. 3 weken groei en 6 weken bloei.
                          Ik vind zelf de haaren nog niet bruin genoeg wat is jullie mening..?? ik heb foto's gemaakt rond om de plant van een paar toppen.

ik heb al andere halve week gespoelt
                          Ik zit te denken dat tot maandag te laten staan en geen water meer te geven om het procces te versnellen is dat een goed idee??
                          Attached Files
                          Last edited by exmember16357; 1 September 2011, 19:56.

Comment

Nee, je inblaasfan uitzetten, als je de tent openzet.
                            Je schakelt dan over op passieve inlaat.
                            Als je de fan aan laat, blaas je ongefilterde lucht door de opening naar buiten.
                            In je tent zou je geen fan nodig hebben, als de LV goed is.

Je oogstmoment bepaal je aan de hand van de kleur van de trichomen, nooit op de haartjes afgaan !
                            (dat schrijf ik de laatste tijd wel in erg veel topics.)

Comment

Dus aan deze foto's kan je niet zien hoe lang ze nog moeten staan?

Comment

De auto black jack omgehaald, nu 2 weken geduld hebben ik gok zelf op 20 gram droog.
                                wat denken jullie?
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X