Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gsc 60x60 LED

Collapse
This topic has been answered.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Dag 34 ik heb gister weer wat lst toe gepast.
    de lamp staat nu op 75% ongedimd.
    ik geef ze nu om de dag water en een keer in de week voeding. Pure zym en power roods geef ik wel mee met het water.
    Attached Files

    Comment


    • Bo$wachter
      Bo$wachter commented
      Editing a comment
      Hoeveel Liter potten zijn dat en hoeveel Liter water geef je

    • Groenhard
      Groenhard commented
      Editing a comment
      Het zijn 11 L potten en ik geef ze nu 1,8 liter

    • parakweker
      parakweker commented
      Editing a comment
      Die plantjes kunnen de volle 100% echt al wel aan! Ik heb ook een TS1000, die begint op 50% en staat meestal in de 2e of uiterlijk 3e week al op 100%.

    #17
    Dag 36.

    1,5 L voeding met een ph van 6 en was 20 graden. Ik heb nog geen ec meter die komt nog. maar ik hou me gewoon aan een plagron schema allen bij de basis voeding neem ik net iets minder voor de zekerheid.

    ik heb het netje er op geknikkerd.

    deze week ga ik met hoeveelheid water iets stijgen.

    de temperaturen zijn overdag 23-24 en ‘s nachts 19 graden. Luchtvochtigheid licht tussen de 45 en 60.

    Het kan zijn dat het netje nog iets lager komt. Als iemand tips heeft over de perfecte hoogte hoor ik het graag. Ik denk zelf aan 25/30 cm van af de stam.
    Attached Files

    Comment


      #18
      Ik heb zelf ook met de TS1000 gekweekt maar dit gaat best langzaam... Dag 36... Ik neem aan dat ze nog steeds op 18 uur staan? Ik zou het vermogen toch maar iets verhogen want zometeen doe je langer over het voorgroeien dan de meesten hier over een complete ronde. En ja, natuurlijk heb je meer opbrengst met een langere voorgroei maar je gebruikt veel meer stroom t.o.v. je opbrengst. Aan de andere kant kan je dan straks wel zeggen dat je de 2 gram per watt gehaald hebt.
      Maar serieus, ik zou voor volle bak vermogen gaan en omschakelen naar 12 uur, ze gaan de komende 3/4 weken dan nog flink strekken en je oppervlakte is met 60x60 flink beperkt. En ik heb echt veel ervaring met TE laat omschakelen en kan je verzekeren dat dat niet prettig is.
      Lopend verslag

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Het was geen opdracht hè maar goed, blijft de tip staan, lees wat verslagen van anderen die onder vergelijkbare omstandigheden kweken en vooral naar wat er niet goed gaat, je zult zien dat bijna alle problemen in de basis de zelfde oorzaak hebben, de variabelen zijn vaak licht, vocht en temperatuur. Zelden zitten de problemen in voeding of medium. Zo zal je CalMag vaak tegenkomen in verslagen van de beginfase met LED, ik denk zelf dat LED niet per se meer CalMag vraagt maar dat vaak voorbijgegaan wordt aan het feit dat we allemaal een andere locatie hebben met dus verschillend kraanwater

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik zou ook schakelen

      • Groenhard
        Groenhard commented
        Editing a comment
        Ik leer graag en hier zit logica in dus ik het gewoon doen. ik ga zo voeding bestelen voor de bloei dus ik kan men boodschappenlijst nog aan passen. Ik wou terra bloom en green sensation gaan halen. Gewoon om dat het in het kweek schemaatje zit.

      #19
      Hier bij het voeding schemaatje
      Attached Files

      Comment


      • Groenhard
        Groenhard commented
        Editing a comment
        Ik weet niet ik heb eerder van canna de bio lijn gehad. Maar ik heb wel een keer ondersteund met de booster die er bij zat. Maar ik heb nu maar 4 plantjes dus ik dacht aan de hele rambam. Maar gebruiken jullie ook geen enzymen en wortel stimulator? Heb je nog een merk van de action ? Ik wist niet eens dat ze daar voeding hadden. Maar jullie merken er dus niks van?

      • Bo$wachter
        Bo$wachter commented
        Editing a comment
        Ik heb tot nu toe aptus, bio bizz, tk nog wat en top fertilizer gebruikt. Merk geen verschil.. merk wel het verschil in prijs. Ik heb van alle merken ook de complete rambam gekocht wat ze op t schema zetten. Alleen de fish en alga grow of iets van bio bizz niet.

        En aangezien ik nergens verschil in merk en hork met z’n 2€ fles kwam aan zetten van de action dacht ik laten we dat ook maar eens proberen wanneer dit op is aangezien dat een kleine 100€ aan kosten scheelt🤷🏼‍♂️🤓

      • Groenhard
        Groenhard commented
        Editing a comment
        Maar eigenlijk is het dus beter om je potgrond gewoon te bemesten ? Ik heb dat allen buiten gedaan nooit binnen. Maar ik moest zegen dat ook goed werkten. Of is dat het zelfde verhaal allen dan in de grond en niet in het water ?

      #20
      Dag 1 week 1 bloei

      lamp staat nu op 100 % en op 30 cm afstand.

      voor de rest weinig te melden.

      Attached Files

      Comment

      Bezig...
      X