Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Korting op 420shop
    Ik dacht na een paar weken op dit forum rond geneusd en opgestoken te hebben ik ga ook wat plaatsen.
    Ik ben nu 2 weken en 2 dgn onderweg met zaailingen ze staan onder een 600w lamp in een omgebouwde kast
    op 18/6 twijfel aan de ph waarde maar ga straks een goede meter halen kan die ik nu gebruik de prullenbak in.
    Volgens mij zien ze er wel goed uit hoop dat dat ook zo is.
    gr wallyknally
    Attached Files

Re: goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Hoi Wally,

Dat ze maar lekker mogen knallie!!

Ze staan in kleine potten , ga je ze nog overpotten?
    Foto's zijn beter te beoordelen als je een foto neemt met licht uit en flits.
    En je hebt je berichtje 2 x geplaatst.
    Ik hoop dat het goed gaat, succes ermee!

Comment

Ziet er netjes uit, mooi fris en gezond.
      Houden zo wel ff overpotten binnenkort, bespaar daarbij niet op je grond.

Comment

Hoi Weedje,

Leuk dat er iemand reageert.
        Ik heb er inmiddels 2 overgepot en wil de rest vanavond doen.
        Zal het proberen met een camera op mn i phone zit geen flitser.
        Het is de eerste x dacht dat het niet gelukt was.

Canna blij dat te horen ik zet ze in all mix van Biobizz in de growshop vertelde ze mij dat die heel goed is.

Canna ik zet ze in All mix van Biobizz heb er nu 2gedaan ga straks die andere doen.
        En ik ben blij met je beoordeling, het is toch afwachten hoe die gaat de eerste keer.
        Last edited by ceBep; 25 July 2011, 19:09. Reden: wederom dubbelposten

Comment

Okay wallyknally,nu gaan wij ff een babbeltje maken...

Je had 2 identieke topics aangemaakt, degene waar niet gereageerd werd, heb ik verwijderd.

Dubbelposten, lees dit ff:
          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/17316-Dubbel-posten-en-quoten
          Je hebt in beide topics dubbel gepost, denk er ff aan; het forum schoonhouden kost tijd!

Je topic is verplaatst naar Kweekverslagen.

Neem de aangehaalde puntjes waar en succes met je kweekje

Comment

Ik heb gisteren avond mijn plantjes overgepot in All mix aarde en vanmorgen heb ik wat fotootjes gemaakt en tot mijn grote schrik zie ik allemaal witte puntjes ik ben gaan zoeken en nu ben ik bang dat het spint is ik kweek binnen uit zaadjes en ben een leek help aub voeg wat fotootjes bij.
            Attached Files

Comment

Geen idee wat het is, valt niet echt goed te beordelen op deze foto's.
              Kijk gerust zelf even rond op internet of je kan vinden wat er aan de hand is Google even naar spint bijvoorbeeld.
              Wel snel actie ondernemen anders kan het wel eens slecht aflopen met spint.

Greetzz Coen..

Comment

Coen bedankt voor je reactie, ik heb er zo veel mogelijk over opgezocht en kom niet verder dan spint dus heb ze maar met spint van bayer besproeid vind het alleen vreemd uit zaadjes en binnenkweek.

gr wally

Comment

Graag gedaan, het is wel vreemd, wellicht zat de spint in de grond die je gebruikt hebt?

Greetzz Coen..

Comment

Alleen nieuwe aarde gebruikt weet het ook niet zeker wacht het nu maar af ik hou je wel op de hoogte mischien kan ik morgen een duidelijke foto maken.

Gr Wally

Comment

Ik heb gister mijn plantjes besproeid met spint van Bayer en plaats nu van 2 plantjes een foto 1 van voor en 1van na de besproeing als ik inzoem zie ik een duidelijk verschil hoop dat dat hier ook is te zien en hoop dus ook dat het zo blijft.

Gr Wallyknally
                      Attached Files

Comment

Ik heb 2dgn geleden mijn plantjes overgepot en zo te zien zijn de wortels aangeslagen ze zijn ong 1cm gegroeid, nu behandel ik ze met spint en moet dat nog 2x doen maar wil ze eigenlijk nu ook toppen vraag me nu alleen af of dat kwaad kan?? hoop dat iemand me hier advies in kan geven.

Gr Wallyknally

Comment

Hier een update van mijn WW plantjes. Ik heb de dames afg dond 28-7 getopt en ga vanaf vandaag 31-7 over op 12/12 voeding hoeft nog niet zit nog genoeg in de All mix wel rhizo + 40ml canna boost gegeven, ze zijn vanaf het overpotten 6dgn gel ong 6-7 cm gegroeid en nu p/m 20cm de temp licht op 22gr nacht 29 dag rv 50 dag 65/70 nacht. Voor mn gevoel gaat ie goed alleen de middelste blijft wat achter en links voor ziet er vanaf het begin al wat anders uit kreeg een gratis zaadje erbij en denk dat die dat is maar niet op gelet en de andere 2 heb ik niet getopt om te kijken wat het verschil word, maar ben nog een leek dus we wachten maar weer af. Doe er een paar fotootjes bij en hoop dat iemand zijn mening of tips kan geven.

Groetjes Wallyknally
                          Attached Files

Comment

Ik denk dat je goed bezig bent....ze groeien goed toch?ik ben zelf ook nog een leek en vroeg me af
                            of het niet wat vroeg is om ze al 12,12 te zetten?

Succes....

Comment

Hey Plakker leuk dat je reageert.

Ik dacht 3wkn voorgroei 20cm hoog moet genoeg zijn, groeid nu ook nog 2-3wkn door voor die in de bloei gaat
                              en heb gelezen dat het geen probleem is blijft ie wat kleiner en compacter en nu zeker dat ik ze getopt heb.
                              Dus ik hoop dat het goed gaat en hou je op de hoogte.

Groet Wallyknally

Comment

Bezig...
                              X