Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

hey ik ben ook een beginner . Heb mijn babes op 12/12 gezet toen ze ong. 12a15 cm groot waren (3weken groei) en nu 2weken verder zijn ze ondertussen al 23 a 26 cm
    en komen er mooie toppen aan . dus ik denk zeker geen probleem. succes

Comment

Hey Bernie dat is goed om te horen vertel is wat meer over je kweek.
      En heb je er ook fotoos van wil ik wel graag zien.

Gr Wallyknally

Comment

Zo de dames staan nu 5 dgn op 12/12 onder 600Watt HPS en in de licht uren een ventilator aan en natuurlijk een koolstof filter en 2 inlaat vinnen van onder af 24/7. Ze zijn 8 dgn geleden getopt en staan 11 dgn in All mix in 9 en 11 liter potten en hebben alleen rhizo&booster gehad, ik heb ze af en toe met water besproeid ik heb gewoon kraantjes water gebruikt en niets met de ph gedaan in de GS vertelde ze mij dat dat niet hoefde met All mix als de ph maar constand blijft.
        Wil met 2/3 dgn bloeivoeding (Terra Flores van Canna) gaan toevoegen. De Dames zijn nu 23 tot 29 cm en de temp dag p/m 30 nacht p/m 23 lv dag p/m 50 nacht p/m 65. Ik wil ze ook gaan dieven maar twijfel nog wanneer.
        Zoals ik al eerder verteld heb ben ik een leek dus tips op of aanmerkingen zijn van harte welkom.
        Gr Wallyknally
        Attached Files

Comment

hey wallyknally,
          zal binnekort wel verslagje plaatsen met foto natuurlijk .
          ziet er lekker uit bij jou. oe is het verder verlopen met je spint?

Comment

Hey Bernie moet je doen vind ik leuk, de spint (als dat het was) is compleet verdwenen 2x besproeid met Bayer.
            De dames heb ik 2 dgn geleden gedieft en ze hebben nu 4 dgn bloemvorming.
            Ik geef ze nu 45ml Terra Flores- 40ml Cannaboost- 20ml Rhizotonic op 10liter kraantjeswater 300-400ml pd.
            De temp zit tussen de 23-29 en de lv 40-65 de lengte tussen de 30-36cm en staan nu 32 dgn in de aarde.
            Volgens mij gaat ie goed en tot nu toe ben ik tevreden over hoe de dames het doen.

Gr Wallyknally
            Attached Files

Comment

Kan je eens wat foto's maken zonder dat HPS licht ? Dus net voor het licht aan gaat, of als ze net uit springt.
              Volgens mij zien ze er niet 100% uit, lijkt TMV, maar het is moeilijk te zien in dat gele licht.

Spint kan overal vandaan komen. Die stokken zitten ook vaak beestjes in/op als je ze buiten gebruikt hebt, of uit een tuincentrum waar ze buiten staan.
              Potten heb je voor gebruik ook helemaal schoon geborsteld met dettol ofzo ? Ook die potten die je eronder hebt staan ?
              Je hebt ook een filterdoek voor je luchttoevoer o.i.d ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ altijd fijn als iemand je wil helpen thx ga mrg ochtend proberen goede fotoos te maken.
                De potten zijn nieuw de potten eronder en de stokken staan al 6jr in de kweek kast en zijn in die tijd ook niet gebruikt ook de kast niet, het lijkt op de foto misschien zo maar voor de luchttoevoer zit niets.
                De plant voor in het midden ziet er al vanaf de eerste blaadjes zo uit misschien mn gratis zaadje.
                Gr Wallyknally Ps ik rook wel ivm TMV.

Comment

QnQ nog wat inf ivm TMV, ik kweek uit zaadjes de temp komt niet onder de 23 gr en de lv niet boven de 65 (wist niet wat TMV was dus heb het opgezocht en weer wat geleerd lang leve de ervaren kwekers)
                  Ik hoop dat deze fotoos je een beter beeld kunnen geven voor je beoordeling.
                  Gr Wallyknally
                  Attached Files

Comment

Ze zien er nog erg goed uit hoor, behalve dan dat mongooltje op foto 4.
                    Waarschijnlijk toch een genetische misser, ik zie niet meer TMV kenmerken.
                    Gewoon laten gaan als je de ruimte hebt, zal best wiet af komen.
                    Mooie planten.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ben blij dat te horen, ik post regelmatig wat en zou het leuk vinden als je over mn schouder mee blijft kijken en je mening geeft het is pas mijn eerste kweekje dus goede raad is altijd welkom.

Gr Wallyknally

Comment

Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
                        niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

Ik ben op dag 37 aangekomen en op dag 14 12/12 en nu heb ik een blad probleempje op 2 plantjes en precies de 2 plantjes die ik niet getopt heb.
                          Na het het op te zoeken wat het probleem is denk ik aan calcium te kort maar weet niet zeker of dat het ook is.
                          Ik draai op 600w temp is 23-29 lv 51-65 en ze staan 70 cm onder de lamp ik geef ze Canna Boost 40ml Terra Flores 45ml en Rhizotonic 5ml,
                          nu hoop ik dat er iemand is die me hiermee wil en kan helpen om het probleem op te lossen.
                          Attached Files

Comment

hey wallyknally . hopelijk krijg je het bladprobleem snel opgelost man . Moest ik het weten kzou het je direct zeggen. hier is de link nr m n 1ste kweek zoals beloofd.
                            eindelijk mijn 1ste kweek ( Jorges Diamond )

Comment

Hebben de bladeren een diepgroene kleur en/of zijn de bladpunten enigszins verbrand dan geef je teveel voeding.

Comment

Nee volgens mij niet en ik geef ze allemaal de zelfde voeding hou me aan de tensio meter vast en krijg je bij teveel voeding dan ook van die stippen op het blad kijk morgen hoe ze ervoor staan en sla anders een dagje voeding over dat kan volgens mij toch geen kwaad.
                                Zal morgen ochtend proberen duidelijke fotoos te maken ook ivm met de kleur.

Comment

Bezig...
                                X