Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Dat is goed om te horen van iemand die er volgens mij veel verstand van heeft.
    Ik mag ook niet klagen denk ik voor mn eerste keer geef ze veel liefde en aandacht,maar wat ik steeds lees komt nu de moeilijke periode ik hoop dat ik me samen met de dames hier ook goed door heen kan slaan maar met alle info en hulp hier bij JD moet dat kunnen lukken het had 10x moeilijker geweest zonder jullie hulp.
    Update volgt.
    Gr en thx Wallyknally

Comment

Hey Wallyknally,Ziet er goed uit hoor! En wat betreft de PH discussie is deze voor mij zeer interesant geweest. Ik ben nu met mijn derde kweek bezig en liep tegen ditzelfde probleem aan. Mensen in de GS adviseerde mij water van 6.5 - 6.8 en hier op het forum 5.8 - 6.0. Ik wist het toen niet meer. Ik heb toen water gegeven op 6.3 - 6.5. Mijn planten deden het goed hierop, dus heb ik het per ongeluk goed gedaan. Ik heb een PH meter voor de grond en ik probeer de grond op 6.5 te houden. Volgens de grafieken is dat de beste waarde voor aarde (is mij wijs gemaakt). Maar vooral je gevoel is belangrijk. Je ziet heel snel als er iets mis is.Maarveel succes ermee. De eerste keer is echt heel leuk en maakt je echt verslaafd.Ik ga je volgen, want je bent iemand die er serieus mee omgaat en dat waardeer ik wel.Gr. JFF
      Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

Comment

Yep dat waardeer ik ook heel erg in Wallyknally, helemaal met de vorige spreker eens, liefdevol met je plantjes omgaan, fantastich.
        Je gevoel is het belangrijkste, doen je plantjes het goed, dan vast houden je PH waarde, zoals op de zak potgrond van specialmix staat dat dit PH 6.0 is.
        Uit een kweek boek van jarenlange ervaren kwekers staat water voor je potgrond 6.0 t/m 6.5 persoonlijk doe ik dit iets lager.

Comment

Ik heb eigenlijk niet veel te melden, maar om nog even op de PH terug te komen ik heb nog steeds niets met de PH gedaan sinds ik ze in de Allmix PH 6.6 heb gezet (zoals jullie inmiddels wel weten op advies van de GS) en volgens mij gaat ie nog goed dus maar even afwachten of dat ook zo blijft zit nu in de vierde week bloei.
          Gr Wallyknally
          Attached Files

Comment

Ik zie nergens naar beneden buigende vingers of rare kronkels in het blad dus ik vermoed dat je wel goed zit met het pH verhaal hoor Wally.
            Keep up the good work!!!

Grtz $iR
            sigpic

Comment

heej wally..ff een tip..als je met je mobiel foto's maakt met licht aan..ff een zonnenbril ervoor houden...heb je niet zo'n last van die zwarte strepen...heb ik van iemand hier geleerd
              succes met je plantjes!!!

Comment

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Bman bedankt voor de tip maar moet gewoon mn foto toestel pakken af en toe gemakzucht.
                Hier maar een paar nieuwe fotoos de bladeren zien er alleen wat donkerder uit dan ze in werkelijkheid zijn en van 1 plantje zien de bladeren er niet goed uit worden geel en blijft ook achter in groei nu 55cm zie foto,wacht jullie deskundige oordeel weer af.
                Gr Wallyknally

Ps zal het al tijd worden voor P/K 13/14
                Attached Files
                Last edited by SirSmokeAllot; 24 August 2011, 09:50. Reden: double post

Comment

Beste Wally,

Gelieve niet te double posten en de bewerk bericht functie te gebruiken onderaan de post.
                  Heb je mayb ook een foto van het mindere blad?

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

$ir sorry zag het te laat wilden het te snel doen zal er op letten.
                    Hier een foto plus 1 vd boven kant moest met telefoon vriendin heeft camera mee.
                    Gr Wallyknally
                    Attached Files

Comment

Zo we gaan bijna week 5 bloei in gaat dus tijd worden voor de PK en dacht zet er eerst nog een paar fotootjes van hoe ze er nu bij staan op.
                      Was alleen net te laat om ze in het donker te nemen.
                      Plantje op foto 8 heeft een blad probleem?? fotoos op 1&2 zijn de toppen ervan.
                      Gr Wallyknally

Sorry voor het uitzicht op mn huis sloffen
                      Attached Files
                      Last edited by wallyknally; 26 August 2011, 10:51.

Comment

Hey Wally,
                        Leuk verslag!
                        Ik heb weer wat bijgeleerd
                        succes met je oogst binnenkort!
                        Ik ben ook maar een leek en kan je spijtig genoeg niet helpen met je bladprobleem.
                        Maar we horen het weldra van de experts hoop ik..
                        Grz
                        Bloom

Comment

Ziet er goed uit hoor wally!
                          Is dit bladprobleem iets wat voorkomt over de hele plant of slechts een enkel blaadje? En merk je op dat het eventueel erger wordt?
                          Je kunt ook altijd een draadje maken in het subforum voor bladproblemen onder de cannabis helpdesk. Krijg je gerichter en vaak meer antwoord. Meerdere meningen en inzichten leiden vaak tot een oplossing.

Grtz $iR
                          sigpic

Comment

$ir bedankt voor de tip, het zit meer onderin en naar het midden kun je op de foto ook wel zien top ziet er nog goed uit heb haar alleen water gegeven dacht mss te veel voeding het is ook het kleinste plantje en zie het nu niet meer erger worden maar zal er goed op letten voor de rest kan ik denk ik een tevreden man zijn.
                            Bloom leuk dat je het volgt en dat je er wat van op kan steken ben ook nog maar een beginner ik lees hier op JD alles een beetje door en daar ook veel van opgestoken en zeker ook van de tips en hulp die je hier krijgt dat alles maakt het leuk om zelf ook een verslagje bij te houden en zeker als je leuke reacties krijgt (maar pas op het werkt best een beetje verslavend)
                            Gr Wallyknally

Comment

Hier een klein updatje zit nu in week 5 bloei, mijn gevoel zegt dat ze wel een dagje zonder voeding kunnen dus alleen PK13/14 en booster.
                              Gr Wallyknally
                              Attached Files

Comment

Zo vroeg op gestaan om voor de dames week 6 12/12 ingaan nog wat fotootjes te maken.
                                Ga vanaf vanavond de ventilator een paar x per nacht kwartiertje laten draaien hoop dat ze dat lekker vinden of is dat geen goed idee af en toe een windje erdoor als ze slapen.
                                Gr Wallyknally
                                Attached Files

Comment

Bezig...
                                X