Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: goedenmiddag iedereen mijn eerste ww binnenkweek plus foto

Mooie dames heb je hoor wally! Keep on cruisin'!
    Zien er echt heel gezond en mooi groen uit. Nog evolutie opgemerkt in het bladprobleem?

Grtz $iR
    sigpic

Comment

Ik zou de ventilator de hele nacht aanzetten wally. Buiten stopt de wind ook niet, het wordt daarom ook aanbevolen de ventilator 24 uur te laten draaien.
      Zeker tegen toprot en meeldauw is het belangrijk de ventilator aan te houden. Ik laat hem zelfs op volle stand gaan.
      De planten verdampen gewoon door snachts. De stofwisseling veranderd wel snachts maar ze hebben nog steeds het verdampingsproces daar voor nodig.

Zet de ventilator alleen een half uur of een uur uit vlak voor of vlak nadat de lamp uit gaat om het hok de planten en de grond langzamer te laten afkoelen.

Comment

Af en toe je ventilator door middel van een timer een kwartiertje rust geven is eventueel ook geen slecht idee. Die dingen zijn niet gemaakt om 24/7 te draaien en op die manier zul je er mogelijks net iets langer plezier aan beleven.

Grtz $iR
        sigpic

Comment

Ik wil jullie weer bedanken voor het advies ik laat hem ongeveer om de 2uur een kwartiertje uitgaan. Het is goed om te horen dat ze er goed en gezond bij staan het is toch voor mn eerste keer steeds maar weer afwachten en $ir het blad probleem blijft stabiel de top groeit en de nieuwe blaadjes zien er steeds goed uit laat het dus nog maar gewoon gaan.
          Gr Wallyknally

Comment

ziet er mooi uit

grtszzzzzzzzzz

Comment

We zitten nu einde week 6 12/12 het word spannend nu het einde in zicht komt moet nu het goede moment gaan kiezen wanneer klieven wil er een paar proberen wanneer stoppen met voeding dus genoeg denk werk (niet mijn sterkste punt).
              Temp zit goed 21-28 lv minder 50-70 laat nu wel de ventilator op een paar onder brekingen na 24uur draaien.
              Miss hebben jullie na het zien van de fotoos nog op of aanmerkingen ik hoor ze graag.
              Gr Wallyknally
              Attached Files

Comment

Mooie besneeuwde toppen kerel! Ik haal alvast mn snowboard van zolder
                Voor klieven heb je nog wel ff tijd dus stel dat denkwerk maar uit voor later Je zult merken dat de toppen nu nog wat zullen opzwellen en harder worden. Laat ze nog maar wat werken nu!

Grtz $iR
                sigpic

Comment

$ir weer bedankt voor het advies stel het denk werk nog ff uit tot eind vd week, maar vet ze maar wel vast in.

Comment

mmmmmmmm lekker vette toppen
                    Gogo Wally!

Comment

Zo vandaag laatste dag week 7 12/12 wil gaan stoppen met voeding geven (morgen) en ze een paar dagen (4?) op water plus booster zetten en dan er een paar klieven nog een paar dagen water en hoop dat de afrijping dan goed verloopt en ik er een mooi oogstje aan over houd.
                      Maar mss denken de kenners onder ons dat het anders moet dan hoor ik dat heel graag.
                      Gr Wallyknally
                      Attached Files

Comment

zien der mooi uit man,

toch een vraagje, wat voor booster wil je ze gaan geven die laatste dagen?
                        als er P en K in zit, kan je misschien overwegen om niet meer voeding mee te geven in wat voor vorm ook

P en K roken is niet echt bevordelijk

succes!
                        __________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

zit er goed uit bro.....(alleen je moet wel je teen nagels knippen)......voor de rest nice....mooi groen blad en lekker witte toppen..
                          Last edited by drdino; 16 September 2011, 13:32.

Comment

Ik geef ze Canna Boost accelerator weet niet of daar P en K in zit staat niets op de verpakking maar bedankt voor de tip.
                            O drdino vd week gedaan kon niet eerder had mn beton schaar uit geleend.
                            Gr Wallyknally

Comment

Lol @ Wally!
                              Ziet er daar overheerlijk uit kerel! Toch denk ik dat ze nog ff mogen hoor. Het blad is echt nog mooi groen en de toppen en haren sneeuwwit. Volgens mij kunnen ze zelf nog wat gaan opzwellen en harder worden. Heb je er al eens licht in geknepen?

Ik weet niet hoe je je voeding plant. Heb je eventueel een ec-meter of een voedingsschema om je op te baseren?
                              Persoonlijk zou ik rustig aan de voeding afbouwen ipv in 1 keer ermee op te houden. Beter matig je dan in een keer alles of niets te geven. Ik weet niet hoe het zit met de dosering van je voeding maar bvb elke 3-5 dagen 1ml per liter minder ofzo, afhankelijk van het aantal ml jenu geeft, vandaag te beginnen. Ik denk dat je toch nog zon 2 weken op die manier verder kunt doen om op 0 ml per liter uit te komen.
                              Met het opbouwen van je booster kon je eigenlijk al vorige week mee aangevangen hebben, om ongeveer op dit moment op volle dosis te zitten. In principe vervang je een deel bloeivoeding door een even sterk deel booster (de sterkte van de 2 kan soms verschillen, dus 1ml van het een is niet altijd gelijk aan 1ml van het ander). Je kunt ze eventueel in versneld tempo gaan verhogen maar hou rekening met je bloeivoeding indien je besluit ze nog mee te geven. Mijn ervaring leert me dat je met cannaboost wel wat respijt hebt. Het is niet de zwaarste booster met het oog ODs maar let toch op dat je niet overdoseert want de dikke madam heeft nog niet gezongen!

Grtz $iR
                              sigpic

Comment

$ir ik volg een beetje de voedings lijn van Canna en geef nu de helft en de boost geef ik vanaf het begin vol 40ml naar de PH en EC waarde heb ik helemaal niet gekeken, maar omdat ze ong 8wkn bloei tijd aangeven dacht ik dat het nu wel tijd werd om te gaan spoelen maar beter dus om nog wat meer te gaan afbouwen maar dan kom ik wel op 10 wkn bloei.
                                Gr Wallyknally

Ps nee ik heb er niet in geknepen hoe moeten ze aan voelen dan.

Comment

Bezig...
                                X