Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: eerste kweek

goedendag collegea....vandaag ff naar de shop geweest en een 35w tl-bloeilamp gehaald...dit om de toppen die nu in de 'schaduw'van hun grote zusters staan toch een beetje welverdiend licht te geven...ff kijken hoe t de dames bevalt als ze wakker worden...

Comment

hallo allemaal...hier weer een nieuwe update...heb 1 foto met OF toprot wat ik niet denk OF een geroosterd topje...21082011618.jpg21082011619.jpg21082011624.jpg21082011632.jpg24082011689.jpg24082011693.jpg24082011694.jpg24082011695.jpg24082011696.jpg24082011699.jpg24082011700.jpg24082011704.jpg

volgens mij heb ik last van ongedierte...gele stippen op blad..
      Last edited by ceBep; 24 August 2011, 20:55. Reden: dubbelposten, bewerk je vorige bericht om iets toe te voegen

Comment

ik denk dat je topje gewoon verbrand is, en met je bladprobleem kan ik je niet helpen daar heb ik niet genoeg ervaring mee
        maar ik denk dat het aan je voeding kan liggen??

grtzz
        Weedd.
        Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
        niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

ja, kheb een lading gele stippen op mn blad zitten,maar zie geen spint..heb vd zekerheid maar gespoten maar denk eerder dat t aan een overdosis voedsel ligt...en ze stonden te nat...mn hygro meter was kaduuk en heb een nieuwe gehaald...nu kan ik tenminste weer zien of ik ze verzuip...

Comment

kasspint2_20101011_2050457757.jpg

Comment

25082011707.jpg25082011708.jpg25082011709.jpg25082011710.jpg

Comment

Tering man hoeveel mensen moeten nou tegen jou zeggen spint overvoeding en ze staan te nat ....
                God was never on your side..

Comment

Ondanks dat toch wel lekkere dikke toppen en die hebben nog wel even te gaan.
                  Ziet er wel uit dat er kleine donkere dingetjes op je blad zitten, volgens mij kun je die beesten met het blote oog zien lopen. Het hoeft maar te bewegen en dan weet je dat het een insect is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                    Tering man hoeveel mensen moeten nou tegen jou zeggen spint overvoeding en ze staan te nat ....
                    Beestjes ja, maar die planten zijn helemaal niet overvoed en zeker niet te nat, je ziet ni eens de bodem en aan de planten zelf is ook niks te merken voor zover ik zie.
                    Zijn mooie cola's en zal mooie opbrengst worden.Wel opletten ivm met luchtvochtigheid, zou tijdens de nacht de afzuiging continu laten draaien ipv een kwartier per uur zoals het nu is.

Comment

heb idd al sinds gisteren continu afzuiging plus extra ventilator voor goede circulatie..zou zonde zijn om mijn eerste kweekje net voor de finisch te verliezen aan ofwel beestjes of toprot...
                      bedankt vd morele ondersteuning...had ik ff nodig..en tips zijn ook welkom...

Comment

Wat heb je gedaan tegen de beestjes ?
                        Je kunt niet afwachten en hopen dat ze weggaan, want dat doen ze niet.
                        Geen halve maatregelen. PVP, Masai of NeemOlie zijn je vrienden.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

26082011712.jpg26082011714.jpg26082011715.jpg26082011720.jpg26082011722.jpgheb gespoten met een middel uit de shop...heeft mn ex gehaald,staat geen naam op maar zou goed zijn zei de beste man uit de shop...klein wit flesje..50ml op 5 ltr en dan liefst 3 dagen sproeien met uitsparing van de toppen..
                          zie nu trouwens al bruine haartje verschijnen op mn toppen..misschien net op tijd oogsten...khoop t..
                          Last edited by bman; 26 August 2011, 18:12.

Comment

Naajs... Wedden dat het Vertimec/abamectine is ?
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Toppen zien er inderdaad heel goed uit
                              ik heb juist het zelfde op mn blad , van die mini mini gele puntjes en de punt van het blad ziet ook geel bruin achtig
                              volgens mij heeft dat te maken met overvoeding en een redelijk warme temperatuur .. weet het natuurlijk niet zeker maar bij mij lijkt het daar wel op
                              kan je in principe weinig aan doen , als je naar je buds ziet ben je goed bezig dus zou niet teveel veranderen dan dat je nu bezig bent
                              maar 1 vraag , dat piepschuim dat je gebruikt tegen de wanden reflecteert dat wel genoeg ?? ik zelf gebruik witte plastic gaat tot 90% reflectie
                              peace out

take a look at mine , and feel free http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-400w-growtent
                              One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

t was echt spint...heb ze omgehakt...ze waren al webben aan t maken..stondenwel lang genoeg denk ik...waren echt vet...beter dan secondenlijm..maar dat piepschuim werkt prima hoor...houdt ook je temperatuur constant..

Comment

Bezig...
                                X