Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubba²
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
100_2793.jpg100_2792.jpg
Ook heb ik bij de white widow x big bud een herma tak ontdenkt, op de gehele plant zit 1 enkele herma tak, als je van plaatslijke stress spreekt . Ik Had het al eerder ondenkt en heb het bewust laten hangen waarop de onderliggende buds bevrucht zijn geraakt en daar nu zaden vormen. De top met de stuifmeelhoesjes heb ik nu wel uitgehaald omdat ik niet graag zou hebben dat heel me oogst vol zaad zit, als dat nu al niet het geval is..stuifmeel brrrr
100_2789.jpg100_2782.jpg
De actieve inlaat draait 24/24, heb er een plankje gezet omdat niemand graag in de toch staan ^^
100_2790.jpg
Grtz bubbasigpic
Comment
-
bevruchten.jpgAls me ogen me niet bedriegen monty, dan zie ik enkel zaadvorming op de onderkanten, het kan mss wel vanbinnen zitten ik hoop het allesins niet.
Zaad vorming is toch al na 10 a 12 dagen zichtbaar, de bloemen zwellen en lijken te ontploffen ook het haartje is bruin, andere delen van de plant lijken dat niet te hebben ook geen andere platen..ik hou ze goed in'd oog
Comment
-
Omni Toendra #6 is in de plaats gekomen.
Een foto update met een degelijk foto toestel van een vriendin ^^
Deze keer heb ik enkel de bubba '76, wwxbb en de G13 getrokken
Deze staan het verste en staan ook het mooiste.
Reden waarom de Nl5xH er niet bij staat is omdat ze zwaar is geknakt geweest en met het licht aan zie je daar geen bal van en ze kan het hok niet uit omdat ze redelijk gebonden is door het hevige knakken. Stel je gwn voor dat de hoofdtak een Z-figuur heeft gekregen
Deze drie staan sinds vandaag precies 6weken.
Hun voeding is nog steeds AB+C 2ml/l met een ph van 6.3.
Alli genoeg gezeverd hier de foto's
White widow x big bud
DSC_0002.jpgDSC_0001.jpgDSC_0003.jpg
Bubba '76
DSC_0005.jpgDSC_0013.jpgDSC_0010.jpg
G13
DSC_0014.jpgDSC_0017.jpgDSC_0018.jpg
Enjoy peepz
Grtz BubbsLast edited by Bubba J; 15 October 2011, 10:30.sigpic
Comment
Comment