Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubba²

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

sigpic

Comment

God was never on your side..

Comment

100_2532.jpg

Het is mss niet zo slecht zo kan de Rdameblanche strax zich ook volledig tonen.

Dit is het verschil met de wortelstimulator van gold en met de wortel stimulator van Bio nova.
        Links kon ik zo uit de pot trekken, rechts ging minder goed, er ging nog een kluit aan maar die viel er zo af omdat er bijna geen door worteling was naar beneden.
        100_2534.jpgDeze twee waren de strijd tussen gold en mijn kweekmethode. Door het jammere herma toeval ben ik dus mijn controle planten kwijt...maar het duidelijke beeld van de wortelstimulator heeft wel weer dat gold een duidelijk hele goeie wortel stimulator heeft

Er zijn wel weer 3 RDB's, daar wordt de nieuwe vergelijkings test van gemaakt, maar dat is voor later, ze staan nu elk in aparte pot met nog een plastiek kap.

Dit is het huidige totaal beeld
        100_2536.jpg

GRtz Bubba
        Last edited by Bubba J; 15 September 2011, 10:17.
        sigpic

Comment

RDB'tjes
          100_2537.jpg100_2539.jpg

Nl5xhaze (nog steeds geen verschijnselen van het geslacht)

100_2546.jpg

White widow x Big bud (laatste foto de achter komer wwxbb die nu ook bloei verschijnselen toont, eindelijk ze is er volledig door)
          100_2541.jpg100_2542.jpg100_2544.jpg100_2538.jpg

G13 Omni
          100_2547.jpg100_2548.jpg

Bubba '76 (heerlijke meid, dat toppen en dieven heeft haar echt goed gedaan)
          100_2549.jpg100_2550.jpg100_2551.jpg

En dan nog een totaal plaatje
          100_2552.jpg

Groeten uit de Bubbel die niet meer zo bubbel is ^^
          sigpic

Comment

100_2534.jpgDeze twee waren de strijd tussen gold en mijn kweekmethode. Door het jammere herma toeval ben ik dus mijn controle planten kwijt...maar het duidelijke beeld van de wortelstimulator heeft wel weer dat gold een duidelijk hele goeie wortel stimulator heeft

Het was bij mij ook al gelijk duidelijk dat die Exelerator van GS het erg goed deed.
            Best bijzonder eigenlijk. Ik dacht eerst dat ze er indolylboter(of azijn)zuur in gegooid hadden, maar het schijnt op zeewier basis te zijn.
            Nu zitten in sommige van zulke extracten ook erg veel auxinen, in elk geval in wat zij gebruiken, want de doorworteling is erg goed.
            Ik heb in elk geval nog nooit een wortelstimulator gehad die het beter deed.
            Moet zelfs bekennen dat de controle planten die Yara SuperFK kregen niet zo'n dicht wortelgestel hadden, niet slecht, maar toch was Exelerator beter.

Succes met de RDB
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

sigpic

Comment

Comment

nl5xh
                  100_2681.jpg

wwxbb

100_2541.jpg + achterkomer*100_2685.jpg100_2684.jpg

bubba '76
                  100_2679.jpg100_2680.jpg100_2678.jpg
                  100_2675.jpgHier is wrs een druppel ophet blad terecht gekomen en net iets te dicht op de lamp gestaan, deze tak is dan ook geknakt en hangt nu in het midden, op foto 2 van de kan je het goed zien.

G13
                  100_2683.jpgDie gaat rustig verder

100_2686.jpg De RDBtjes, jasje is al open straks mag het eraf.

Groet uit de bubbel tuin
                  sigpic

Comment

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

sigpic

Comment

chill and good vibes grtzzz B2

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

Comment

sigpic

Comment

G staat trouwens voor Goverment, de 13 zal wel het plantnr zijn geweest.
                              G13 staat voor Growroom 13 waar die planten gekweekt werden.
                              De originele G13 vind je niet meer, allemaal kruisingen wel.
                              Moest je interesse hebben in deze kruisingen ik ken hier iemand die er veel verschillende heeft en er ook veel vanaf weet.
                              Just let me know...

We gaan dus even verder,in de jaren 80,toen dus deze growroom13
                              wiet kweekte van deze Indica,wees uit dat dit soortje ideaal is voor
                              medische doelen,dus de regering van de V.S. keek nauwlettend toe en
                              regelde de beveiliging,subsidies,controle op de vooruitgang,enfin,deze
                              wietplant kreeg de naam GOVERMENTSPLANT,wat terecht bleek,hypocretie
                              in het kwadraat,want zeker in de jaren 80 vloog men 5 jaar in een straf-
                              kamp voor het doorgeven van een joint...moet je niet nagaan,daar
                              overzee....
                              Dan verschiint diene Howard Marcks,Mr. Nice, op de proppen en laat
                              enkele stekken,alle 4 vrouwelijk,pikken...om het plat en vlot te vertellen.
                              Mr.Nice was een welbekende wietsmokkelaar/playboy en zat in
                              totaal 7 jaren in Amerika in de nor.Hij houdt zich nu nog bezig met het
                              schrijven van boeken en het promoten van wiet.
                              Last edited by Freebird; 23 September 2011, 18:16.
                              She gives me the Blues ...

Comment

__________________________________________________ ______________

When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.

sigpic

Comment

Bezig...
                                X