Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bubba²
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
P1100473.jpgP1100474.jpgP1100475.jpgP1100476.jpg
Vandaag gaat ze om, veel te vroeg natuurlijk, heb wel weer wat geleerd)
De nl5xHaze ( nog 5weken te gaan)
P1100496.jpgP1100490.jpgP1100493.jpgP1100495.jpg
( ze begint hier en daar wat plekjes te vertonen voornamelijk op ouwe bladen, andere staan iets te dicht up de lamp, voorlopig ziet het ok uit. De voeding is opgekrikt van 2 tot 4ml per liter)
Het Rdb'tje (is jammer genoeg klein gebleven...)
P1100489.jpgP1100485.jpg
ze staat nu al een mooie 6 weken, van vandaag geen voeding meer enkel water)
Toendra #6 ( ze heeft iets te lang met kap opgestaan, ze is wat aan het verzuipen, ze zal verbeteren naarmate de aarde droger wordt)
P1100483.jpgP1100481.jpg
Nog een Toendra #6 ( van in het stek hokje, ik zal haar in het bloeihok zetten om het geslacht te bepalen, zodra we het weten gaat ze terug in het stek hokje)
P1100479.jpg
Omni's Haze en Be hazed zitten in deze. 5 van de 8 in drie dagen tot het perfecte penworteltje. Het is nog eventjes wachten op de andere kiemen, vandaag of morgen zou deze toch moeten ontwikkeld zijn dat ze de aarde in kunnen
P1100497.jpg
Grtz Bubbelsigpic
Comment
-
White widowxBigbud
Na een gezellig bezoekje bij onze Bubbels ging ik natuurlijk naar huis met een heerlijk rokertje voor thuis
Nou ik draaide mn joint en verwachte eigenlijk niet echt veel om dat ik de geur niet echt lekker vond van het wietje
waarschijnlijk komt dat door de verpakking.
Maar goed 3 hijsjes genomen en kreeg niet eens meer de kans de Pc dicht te doen want ik storte op de bank in elkaar.
Ik kreeg het heerlijk warm en knus gevoel dekentje er bij gepakt en heerlijk tv gekeken het viel mijn lief al op dat ik verdacht stil was.
Ik had een lange jlint gedraai dus nog paar keer hijsjes genomen en om 21 uur lag deze dame in bed en sliep
Om 2 uur werd ik wakker en honger da ik had ben naar benden gegaan en ben begonnen eten.
Dubbele boterhampindakaas
Halve zak chips
2 grote repen kaas
4 bonbonneks
Grote mok warme chocmelk
2 glazen spacitroen
2 koekjes
En da allemaal voor iemand die niet kan eten
Ik vind het een Top wietje ziet er zeer mooi uit geur vind ik niet zo lekker
Medicinaal daar is hij 100% goed voor
Eet lust 100% goed
Toppie bubbels