Na een tijdje van afwezigheid ben ik er weer en ga ik proberen dit verslag van begin tot het einde bij te houden.
Op dit moment ben ik nog bezig met mijn 3de AF ronde:
2x Dosidos F1 (links onder en boven) die zijn bijna klaar
1x Wurlz (rechts onder) ook bijna klaar
1x Jealousy (rechts boven en overal doorheen🤣) die moet nog wel een paar weken.
Zodra er ruimte is ga ik meteen door met een ronde OG-KUSH en Girl Scout Cookies gefeminiseerd van Barney's Farm. Training gaan ze krijgen maar ik ben er nog niet uit welke dat gaat worden.
De AF rondes die ik heb gedaan deed ik met 4 planten in 11liter potten, deze ronde ga ik voor 2 planten in 15liter potten.
Deze komen te staan in een tentje van 80x80x180 onder een Marshydro ts1000
Een tijdje geleden heb ik van iemand een ongebruikte Advanced Nutrition starterkit overgenomen en deze wil ik gaan gebruiken voor deze ronde.
Verder moet ik een nieuwe ec-meter aanschaffen want mijn milwaukee heeft het vorige week begeven.
Voor nu ga ik afsluiten met een foto van de huidige ronde.
De foto
Op dit moment ben ik nog bezig met mijn 3de AF ronde:
2x Dosidos F1 (links onder en boven) die zijn bijna klaar
1x Wurlz (rechts onder) ook bijna klaar
1x Jealousy (rechts boven en overal doorheen🤣) die moet nog wel een paar weken.
Zodra er ruimte is ga ik meteen door met een ronde OG-KUSH en Girl Scout Cookies gefeminiseerd van Barney's Farm. Training gaan ze krijgen maar ik ben er nog niet uit welke dat gaat worden.
De AF rondes die ik heb gedaan deed ik met 4 planten in 11liter potten, deze ronde ga ik voor 2 planten in 15liter potten.
Deze komen te staan in een tentje van 80x80x180 onder een Marshydro ts1000
Een tijdje geleden heb ik van iemand een ongebruikte Advanced Nutrition starterkit overgenomen en deze wil ik gaan gebruiken voor deze ronde.
Verder moet ik een nieuwe ec-meter aanschaffen want mijn milwaukee heeft het vorige week begeven.
Voor nu ga ik afsluiten met een foto van de huidige ronde.
De foto
Comment