Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Barney's OG-KUSH & GSC in een tentje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Barney's OG-KUSH & GSC in een tentje

    Korting op 420shop
    Na een tijdje van afwezigheid ben ik er weer en ga ik proberen dit verslag van begin tot het einde bij te houden.

    Op dit moment ben ik nog bezig met mijn 3de AF ronde:

    2x Dosidos F1 (links onder en boven) die zijn bijna klaar
    1x Wurlz (rechts onder) ook bijna klaar
    1x Jealousy (rechts boven en overal doorheen🤣) die moet nog wel een paar weken.

    Zodra er ruimte is ga ik meteen door met een ronde OG-KUSH en Girl Scout Cookies gefeminiseerd van Barney's Farm. Training gaan ze krijgen maar ik ben er nog niet uit welke dat gaat worden.

    De AF rondes die ik heb gedaan deed ik met 4 planten in 11liter potten, deze ronde ga ik voor 2 planten in 15liter potten.
    Deze komen te staan in een tentje van 80x80x180 onder een Marshydro ts1000

    Een tijdje geleden heb ik van iemand een ongebruikte Advanced Nutrition starterkit overgenomen en deze wil ik gaan gebruiken voor deze ronde.

    Verder moet ik een nieuwe ec-meter aanschaffen want mijn milwaukee heeft het vorige week begeven.

    Voor nu ga ik afsluiten met een foto van de huidige ronde.

    ​​​​​​
    De foto
    Last edited by Silas; 3 dagen geleden.

    #2
    Succes met het afronden van je huidige kweek en veel plezier met je nieuwe kweek in the making.

    Comment


      #3
      Nice man ik heb nu gsc een maandje in groei maar die ruikt nu al goed 😎 ik heb allen een iets kleiner tentje. Maar ik vind je netje wel hip misschien ga ik dat ook nog wel doen ik vind die standaard wel grote gaten heeft. Succes man ik ga hem volgen 👌

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Neem groen tuingaas, is steviger.

      • Skanti
        Skanti commented
        Editing a comment
        Ik had nog pvc liggen dus heb dat gebruikt. Tuingaas is uiteraard steviger maar dit is wel strak en met kracht vastgezet.

      #4
      Ik heb je berichten even samengevoegd.

      Dan kun je me ook wat vertellen over AF's. Ik zoek De iedeale AF, qau grootte, qau opbrengst en kwaliteit.
      Ik heb nu tussen mijn kweek af en toe een AF staan en wil nu een hele ronde AF's gaan draaien.
      Vandaar mijn vraag en de mijne waren nogal klein en mager, maar wel goede wiet.

      Succes met je kweek.
      Veel gestelde vragen over het forum
      JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL
      "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

      Comment


      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        Ik kan je maar een adviseren als je echt knallen planten wilt met een geweldige wiet en roker.

        Purple Lemonade van fast buds.
        5planten x 480watt led resulteerde in 726 droog.

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        stafford hoor daar meer goede verhalen over inderdaad

      • stafford
        stafford commented
        Editing a comment
        giinnoo ik ben helemaal niet van die autoflowera eigenlijk, maar voor deze maak ik een uitzondering.

        Wat is dat een ontiegelijk heftige prachtige plant,met een gewicht waar je u tegen zegt en de buds en geur is niet normaal.

        Ik durf oprecht te zeggen dat de purple lemonade me echt aan alle kanten heeft verbaasd.

        Het kan dus toch met een autoflower de top bereiken,als ze maar willen maar helaas gaat geld voor kwantiteit tegenwoordig.

        Maar purple lemonade gaan jullie nog terug zien in 2025 bij mij

      #5
      Succes met je kweek!

      Comment


        #6
        Lang geleden skanti,althans ik neem aan dat je de skanti bent van het verleden met een nieuw profiel?

        Comment


        • Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Profiel is nog dezelfde als toen maar ik heb 10 maanden niks gepost maar heb wel zo nu en dan meegelezen.

        • stafford
          stafford commented
          Editing a comment
          Dan zul je wel niet de skanti zijn van toen,augustus 2022 is voor mij vrij jong.

        • Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Grappig dat er dan nog iemand op die naam is gekomen. Bij mij zijn het 3x de eerste 2 letters van de namen van onze honden.

        #7
        De zaden zijn vandaag binnen, 3x gsc 3x og kush en 3gratis blue sunset sherbert.
        Na veel op YouTube te hebben gekeken naar trainingstechnieken kwam ik northernscrogger tegen, deze grower zegt op de oldskool methode te scroggen. Hij geeft een goede en duidelijke uitleg van zijn manier van scroggen en ik ga aankomende ronde op deze manier scrog toepassen. Hij heeft 2 maanden groei maar dat zal bij mij korter worden want ik heb een kleiner screen om te vullen.

        Verder ben ik nog aan het kijken naar een nieuwe (betaalbare) ec-meter. Ik kwam op aqua-master uit maar na een vrij korte zoektocht op dit forum bleek dit niet zo'n goed idee te zijn. Een bluelab met alle benodigdheden is me wat te duur, en zit nu te kijken naar een adwa 32.


        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Ben zo benieuwd naar die scrog!!

          Wat gebruikt ie, net of tuingaas?

        • Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Strak net, indien nodig verzwaard om het naar beneden te houden

        #8
        Rreppellsteeltjam
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ziet er goed uit, heb je een video die je kunt posten? Ben benieuwd! Gaat lastiger in werkelijkheid hoor

        • Skanti
          Skanti commented
          Editing a comment
          Op YouTube zoeken op northernscrogger daar staan hele video series
      Bezig...
      X