Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
merienes scrog met 2xblack jack auto,2xfast haze auto en 4x lsd feminized 1xamnesia stekje
Re: merienes scrog met 2xblack jack auto,2xfast haze auto en 4x lsd feminized 1xamnesia st
ik heb eerst met tl en t-neon lampen voorgegroeid , voor mijn volgende kweek heb ik een 250watt plug en grow (groei) gekocht.
je hebt er ook dubbele reflectorkappen voor dus goed voor 500 watt waar je een vierkante meter aardig goed mee kunt beschijnen.
ik heb eerst met tl en t-neon lampen voorgegroeid , voor mijn volgende kweek heb ik een 250watt plug en grow (groei) gekocht.
je hebt er ook dubbele reflectorkappen voor dus goed voor 500 watt waar je een vierkante meter aardig goed mee kunt beschijnen.
Weer wat om naar uit te kijken, ik volg je verslagen graag. en die dubble kap heb ik idd ook al eens gezien met die ventilator in het midden.
Mag ik zo brutaal zijn en vragen waar jij je complete set heb besteld en wat het heeft gekost?
ik denk dat ik zelf wel iets vergelijkbaars wil gezien de resultaten...
Last edited by WeeNieWie; 28 September 2011, 10:56.
Weer wat om naar uit te kijken, ik volg je verslagen graag. en die dubble kap heb ik idd ook al eens gezien met die ventilator in het midden.
Mag ik zo brutaal zijn en vragen waar jij je complete set heb besteld en wat het heeft gekost?
ik denk dat ik zelf wel iets vergelijkbaars wil gezien de resultaten...
ik heb de complete tent bij een webwinkel gekocht(te duur) ik kan je growshoponline.nl aanbevelen want
daar kan je je gehele set samenstellen naar wens en goedkoper als waar ik hem heb besteld.
ik zou ook voor een iets grotere tent gaan ivm warmte.
eigenlijkhad ik achteraf liever 100x100x...... genomen.
Re: merienes scrog met 2xblack jack auto,2xfast haze auto en 4x lsd feminized 1xamnesia st
ik heb er trouwens ongeveer 70/75gram droog aan overgehouden en daar laat ik de helft van curen en de helft rook ik lekker op (ben er al mee bezig haha)
de hoofdtoppen zijn lekker compact en plakkerig
lekker smaakje....beetje citrusachtig wat met t curen goed naar boven komt
nu heb ik 8 santa maria en 3 amnesia staan in volle bak van 60x60
Comment