Ik gebruik de spider farmers 120x52 met thermostaat inderdaad.
Ik meet niet de wortels zelf, ik meet eigenlijk nabij de pothoogte zelf.
de heat mats staan op 27c in het donker en 23c met het licht aan,is gedigitaliseerd volledig dus lekker lui en geen omkijken na.
Ik zal je een foto toevoegen op een mat staan ze rechtstreeks (rechts) en links licht de mat eronder) rechtstreeks erop is beter.
18graden is al te koud,dat veroorzaakt een achterstallige ontwikkeling en rode stengels nabij 15 graden staan ze volledig stil.
De inblaas heb ik rechtstreeks in de ruimte zelf de uitblaast gaat rechtstreeks na buiten toe.
Ik weet dat jouw planten 5weken stonden in de voorgroei.
Deze zijn overmorgen exact 2,5week oud.
(als je goed kijkt zie je nog wat oud rood)
en hebben daar net water gehad vandaar dat ze op 68% voor kort stonden.
ook ik had geen ideale start,ivm 18 graden schommelen,omdat ik moest wachten op de heat mats.
en 2 zijn later geplant nu word het puzzelen,omdat ik eigenlijk teveel zaden had uitgelegd voor als er een uitvaller was,maargoed vond het zonde om ze weg te gooien is al duur genoeg allemaal tegenwoordig.
Het is een hybride (Miracle Alien Cookies (MAC1) X Exodus Cheese)
Oftewel Mac & Cheese.
Staff
Ik meet niet de wortels zelf, ik meet eigenlijk nabij de pothoogte zelf.
de heat mats staan op 27c in het donker en 23c met het licht aan,is gedigitaliseerd volledig dus lekker lui en geen omkijken na.
Ik zal je een foto toevoegen op een mat staan ze rechtstreeks (rechts) en links licht de mat eronder) rechtstreeks erop is beter.
18graden is al te koud,dat veroorzaakt een achterstallige ontwikkeling en rode stengels nabij 15 graden staan ze volledig stil.
De inblaas heb ik rechtstreeks in de ruimte zelf de uitblaast gaat rechtstreeks na buiten toe.
Ik weet dat jouw planten 5weken stonden in de voorgroei.
Deze zijn overmorgen exact 2,5week oud.
(als je goed kijkt zie je nog wat oud rood)
en hebben daar net water gehad vandaar dat ze op 68% voor kort stonden.
ook ik had geen ideale start,ivm 18 graden schommelen,omdat ik moest wachten op de heat mats.
en 2 zijn later geplant nu word het puzzelen,omdat ik eigenlijk teveel zaden had uitgelegd voor als er een uitvaller was,maargoed vond het zonde om ze weg te gooien is al duur genoeg allemaal tegenwoordig.
Het is een hybride (Miracle Alien Cookies (MAC1) X Exodus Cheese)
Oftewel Mac & Cheese.
Staff
Comment