Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 jaar oude zaden, kiemkracht beslist welke dames het worden !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LED: 5 jaar oude zaden, kiemkracht beslist welke dames het worden !

Korting op 420shop
    Na een lange rustperiode en zakken geld kwijt maandelijks om gewoon een joint te kunnen roken- voor wel goed gekweekte wiet - maar niet wat ik wil roken.
    Het enige voordeel aan 'straatwiet' is de kennis en afwerking erachter. het echte enige nadeel van homegrown is dat ik bang ben voor schimmels of rot die ik niet spot en oprook. Al de rest is goud waard. Net als eten beter smaakt met liefde zelf gemaakt, smaak je de fabriekgemaakte terpenen van straatwiet. zelfgekweekt is op veel vlakken apart, beter.

setup is mars hydro ts3000 , 300 w in een 120x60 cm tent. soortjes die als eerste geprobeerd worden zijn super skunk en ny diesel van vision, en runtz en sunset sherbet van zamnesia.

ik miste het wel, en met wat te sukkelen de laatste jaren is zelfs mijn collectie kamerplanten gedecimeerd geraakt, en het werkt ook therapeutisch om ze te zien groeien en bloeien dus - - wordt + + +

ik gebruik root cubes om te ontkiemen, bierpong cups om voor te groeien , langwerpige 3 l rozenpotten om goed te wortelen , en eens geworteld verpotten naar de eindpot een growbag van rond de 25 liter denk ik.

Alles goed proper gemaakt want vorige rondes nu al paar jaar geleden?(tijd is een illusie ) had ik spint en thrips en of iets dergelijks.

scheutje dreft bij ontkiemen oud zaad in water ? of fabeltje?

Groetjes en may your buds grow beautifull!

Attached Files
    Ganja always does the trick.

LR2 die heeft afgelopen jaar nog gedeelt hoe je het best oud zaad kan ontkiemen ookal heeft het bijna geen kiemkracht meer
    het was wel een hoogstandje qua werk
    Maar als je geavanceerd zoekt
    Is het te vinden

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      cheers, es opzoeken en uittesten !

Waterstofperoxide 1 op 3 in glas water, zaadje opschuren in glas met schuurpapier, warmtematje 28°c en tissue en afgesloten container is resultaat binnen 24/36 uur.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      thx , ga ik es proberen !

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      ik vertrouw mijn warmtematjes niet echt meer, had meer dan 1 ben nog op zoek 'aar de tweede mss betere mat

Leuk, misschien komen ze wel allemaal boven!

Succes!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      mercikes, hoop ik ook, wil niet met dagen of weken verschil beginnen ook...

Zo lang alweer geleden? Damn wat vliegt de tijd zeg.

En schimmel is het gevolg van dauwpunt, dus als je dauwpunt kunt voorkomen voorkom je schimmel.

Succes!
    Horks Fototopic 2.0

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      wel tzaad is zo oud , laatste kweekverslag was2021 dacht ik . wss 22 eerder, was al verhuisd ook dacht ik, thx !

Subke erbij, dat is lang geleden! Welkom terug 😁

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      bij een kweekje hoort een verslagje, en jd is de enige echte qua forum ervoor, blij terug te zijn, thx!

Go Pipes.
    ik kijk ook weer mee.

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      cheers , welkom!

Leuk, ben benieuwd of ze nog ontkiemen. Succes in ieder geval deze ronde!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      thx, ik heb er al twee die willen meedoen intussen!

In de grond en we zien wel. Succes!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      idd, , mercikes, we geven er een lap op !

5jaar is niks, als je ze koel en donker bewaard hebt.
    welcome terug trouwens

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      wel koelkast tightvac, originele verpakking , en nog wat silica er bij maar bij bekijken en of uitdelen paar x vergeten terug in de koelkast te steken, en schommelen ook ni goed maar ze beginnen uit te komen gelukkig. cheers !

Veel Succes Mr.Pipes! Subbed
    Ad usum proprium!

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      mercikes ! we gaan ons best doen !

Voorlopig twee met methode 1 ,ik ga nu voor de waterstofperoxide manier, met ouderwetse soortjes die ik met nostalgische bewegredenen gekocht had. dus 1 op 3 peroxide is toch een redelijke scheut op een glas water , heb ng juist genoeg.

17286419311428223158002459230149.jpg

1 x skunk red hair
    1 x K2
    1 x orange bud
    1 x candy kush

de candy kush is minder nostalgisch maar een aanrader van maat qua smaak en pijnverlichtende, mss helende eigenschappen.

verder blijf ik Diesel onderzoeken, daarom ook 1 x sour diesel nog, heb ik er teveel ga ik deze in mijn propagator tentje lst'en en in groei houden en heel laag proberen te houden voor enkele maanden of zou dit niet te doen zijn, ik denk nu uiteindelijk moeilijk, maar waarom niet he

dit gevonden tussen zaad, wss door schommelingen in temp bij bewaren...

17286413007123155839486053962600.jpg
    ​​​​​​ 17286413007123155839486053962600.jpg

secret jardin dark propagator

17286420866079102267545623500965.jpg
    en de mars hydro

17286421314223242438096030443983.jpg

alles in de warmte.

17286430686848429989342052961043.jpg
    ​​​

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      zou dat gaan ganjagast om ze 4 maand veg te houden in stektent en laag? ofwel moet ik de eerste ronde zeer snel in bloei zetten met een plantje extra erbij fzo eerder maar 3 maand dan...

• ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      4 maanden veg is wel lang dus zal flink moeten buigen, toppen en trimmen zeker in de DP. Zal niet makkelijk zijn aangezien de DP niet hoog genoeg is. Het kan wel, maar nogmaals veel buigen etc. Zal wel een mooie scrog opleveren. Probeer het gewoon en zien hoe het zal gaan, als de DP anders leeg blijft staan waarom niet.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      is idd het proberen waard he. thx!

Subke suc6 Wes
    buiten-2020, 2021, 2022, 2023
    Hydro-met afjes-2022

Comment

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      wow nice, speciale soortjes mss ? of bedoel je 100 gram, anders +- 170 gram per afje ?

• Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Nee 1000 gram, hydro kweek buiten, van 1 plant iets meer als 300 gram sticky orange xxxl van sensi.

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      zeer nice hoor, dat kan tellen voor een paar afjes, had je verslagje ervan ?

al wat meer opkomst 4 zaailingen nu , en twee die ook al willen, de rest zal wss niets worden. Nog een dagje of mss twee afwachten.

IMG_20241014_173629.jpg

IMG_20241014_174334.jpg

rooster maken nog wat kijken hoe best.

Comment

• Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Steewol blokjes heb je veel beter resultaat dan dit spul!!

• Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      mss wel , maar is organisch en heb nog nooit rot zaad gehad is handig ook, meestal perfecte balans nat droog, gebruik graag deze methode. de peroxide manier is wel doeltreffend . nog 2 diesels en 1 skunk red hair die niet willen had ze graag erbij...

4 zijn er al voorbij de lobblaadjes, en 5 in opkomst.

IMG_20241016_191002.jpg

Jammer genoeg zijn er twee ny diesels en éen skunk red hair die in de waterstofperoxide nog niet willen meedoen.

voor degene uitgekomen in water gebruik ik geen clonex cubes maar rechtstreeks in de grond.

ik vond mijn zeshoekige rode bierpongcups niet, deze zijn wat groter en gaan wat langer nodig hebben om wat vol te wortelen.

ze krijgen water en qua voeding ga ik toch wat minderen in de toekomst, mss wat toevoegingen in de aarde. ik heb bij deze aarde al wat hoornmeel bijgedaan niet veel. ook niet nodig maar ja. ik hoop dat er eigenlijk nog wat goed is van mijn vloeibare plagron voeding maar wss niet van 2 jaar geleden ?

wormentoren heb ik jammer genoeg niet onderhouden, geen wormenmest of aarde...

ik ga geen wortelstimulator gebruiken, ook weinig groeivoeding,
    mss een weekje opt einde groei,
    weekje half groei bloei, dan wel wat bloei
    ( meeste probleempjes komen op dan rond die periode) maar zeker niet teveel. en booster ook wel, maaar zeker niet te vroeg wat ik vroeger ook deed.

plagron mineraal en green sensation. heb wel ng anders extras staan maar ik ga pas geven als ze niet gezond tonen en niets preventief ook.

buitenplanten vorig jaar, 4 die zeer hoog groeiden, 10 literpotjes , 3 weken uitgedroogd, 3 weken nat, geen voeding. twee waren doorgeworteld en twee niet, deze waren hoogste en dikste stam. niks naar omgekeken geen rot of niks, wel mindere opbrengst maar stam van 2 euro en 2m,30 hoog , in een 10 literpotje, heb ik wel van verschoten, minder is meer soms op de goeie manier dan. om te groeien en te bloeien op een gezonde manier, hebben ze weinig nodig

aan de andere kant, buiten is binnen niet, en als ik booster bijgeef halfweg bloei, maar de stamdikte en toevoer voor dikkere toppen bleef wat uit door te weing groei mee te geven ,blijft het eindresultaat ook wat uit. eeuwige twijfel en voer voor discusiie

6 gaan er dus mee deze ronde, en 1 tot 6 in de proptent, lst the sht out of thm 4 3 mnths

Comment

Bezig...
    X