Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik hoop voor je dat het minimaal 250 gram is.
Mooie ruimte, mooi materiaal, en je kunt een plantje afbloeien. Het is alleen nog niet echt rendabel met 1200W erboven.
Plaats genoeg dus voor verbeteringen. Je moet hier zonder veel moeite drie keer zoveel vanaf kunnen halen. Met dezelfde kwaliteit.
Je kunt je oppervlak nog wat beter benutten, en de hoogte natuurlijk ook.
Als je je eigen doel gehaald hebt, dan heb je het prima gedaan.
Toppen zien er wel ongelofelijk sexy uit.
Last edited by QnQ; 27 October 2011, 18:53.
Reden: -
Ziet er zeker lekker uit, respect.
Wat mij op valt is dat ondanks dat het een sativa is de lengte erg meevalt, is altijd zo of heb wat special gedaan.
Mij lijkt dit soortje leuk om ook een keer te proberen.
Leuk initiatief, hihi en redelijk wat animo, nice. Mischien de reeds gegokte grammen in een lijstje hier plaatsen en dan bijwerken van tijd tot tijd. Zo zie je snel wat andere reeds gegokt hebben.
Wat mij op valt is dat ondanks dat het een sativa is de lengte erg meevalt, is altijd zo of heb wat special gedaan.
Hoi Fast, het was mijn bedoeling de planten zo breed en laag mogelijk te houden (korte internodes) wat op zich goed is gelukt met behulp van een Metal Halide lamp en 2x toppen in de voorgroei. Dat de plantjes niet hoger dan 45 cm zijn geworden was niet de bedoeling ..., volgens mij komt dit door de hoge EC-waarde van het substraat (EC.2,52).
Comment