Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

    Je hebt alles in een week gedroogd ?? Tsja..
    Zoveel (>400) kon ik er met deze foto's toch echt niet van maken.


    Succes met de volgende.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

      Ghehehe ..., er waren vijf lagen van het droognet gevuld ..., een strik-foto dus ...

      De toppen verliezen nog maar nauwelijks gewicht na 10 dagen drogen ..., het maakt voor de winnaars geen verschil ..., die hadden evengoed gewonnen.

      Grtzzz

      Comment


        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

        De winnaars gefeliciteerd, daar ging het mij eigenlijk niet om.
        Ik telde zo'n 150 buds op 5 lagen idd, da's inclusief het kleine spul, dan zouden ze gemiddeld meer dan 2.5 gram wegen ?
        Dat is een mooie strain, dat die zo zwaar blijft dan, want ik zag het er niet aan af.

        Als deze aan je medische behoefte voldoet heb je in ieder geval een voorraadje, tot de volgende klaar is
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

          geen grap amnees droogt veel beter op dan een pptje.toppen van dezelfde grote kunnen wel 2 keer zoveel wegen.hoe het komt weet ik ook nietgoede amnees is ook kei hard als ie droog is

          Comment


            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

            Oke Mohawk je hebt me overtuigd ...
            Laat maar komen dan zal ik er eens lekker voor gaan zitten een toetertje draaien en hiervan een mooi verslagje van maken ...als dat tenminste daarna nog wel kan. ...want ja het blijft natuurlijk wel Amnesia he .

            Ik stuur je zo een p.m

            later....
            Led's grow !

            Comment


              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              De winnaars gefeliciteerd, daar ging het mij eigenlijk niet om.
              Ik telde zo'n 150 buds op 5 lagen idd, da's inclusief het kleine spul, dan zouden ze gemiddeld meer dan 2.5 gram wegen ?
              Dat is een mooie strain, dat die zo zwaar blijft dan, want ik zag het er niet aan af.

              Als deze aan je medische behoefte voldoet heb je in ieder geval een voorraadje, tot de volgende klaar is
              De grotere toppen wegen gemiddeld zo'n 4 - 6 gram, de topjes van onderin gemiddeld zo'n 2,5 gram en zijn allemaal kneiterhard.

              Voorlopig heb ik weer genoeg te roken, ik wil van deze strain een voorraadje aanleggen waarvan ik een deel kan omzetten in olie. Ik ben van mening dat een "Rick Simpson kuur" op zijn tijd meewerkt aan het voorkomen van allerlei nare ziekten en wil dit gewoon een keer doen ..., daarom draai ik er nog een paar rondjes achteraan met hetzelfde soortje ..., volgens mij komt er vet veel olie uit.

              Bodos, gefeliciteerd met je prijs en leuk dat je ook een verslagje wil schrijven ...

              Grtzzz

              Comment


                Led's grow !

                Comment


                  Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                  Heeey ik heb hem ook binnen en moet zeggen dat het zekers heerlijk ruikt.
                  ga er nu eentje draaien van

                  CLARA

                  verslag van clara volgt vanavond

                  jeffmansje

                  Comment


                    439,5 gram uitgekomen.

                    Grtzzz

                    Comment


                      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                      Rookverslag

                      Soort:Amnesia Haze
                      Grower:Mohawk
                      Breeder
                      Bloeitijd

                      Clara en anna

                      Uiterlijk
                      Mooie ubergrote zaaddoosjes.. hier en daar zijn de trichomen echt lekker amber..
                      Ook uberwit.. dat zal jullie op de fotos ook wel niet ontgaan..
                      Reduced: 58% of original size [ 1024 x 768 ] - Click to view full image



                      Geur:
                      Lekker zoetig.. beetje snoepachtig.. en een klein beetje hazegeur..
                      er zit iets donkers in de smaak (lekker man!) wat ik in de shops niet ben tegengekomen..
                      een voller sterker aroma......

                      Reduced: 58% of original size [ 1024 x 768 ] - Click to view full image


                      Smaak:
                      Lekker zachte zoete smaak.. met een flinke hazeteug
                      rookt heerlijk weg (haha joint gaat veels te snel op ) en geeft geen onaangename kriebel en/of hoest.
                      Na een halve joint gerookt te hebben moet ik hem toch even wegleggen..
                      Phoeh dat komt toch wel aan hoor haha
                      Reduced: 58% of original size [ 1024 x 768 ] - Click to view full image



                      Effect:
                      Ket effect is straight up high met een kleine tint stoned hang gevoel.
                      Ik wordt er lekker sociaal van en krijg goede ideeen om nog fftjes te doen voordat de dag om is.
                      Lekker man zon haze.. iedere keer weer herinnerd het mij waarom ik haze zo lekker vind..
                      en dat is dus niet alleen om de smaak


                      Reduced: 58% of original size [ 1024 x 768 ] - Click to view full image


                      Overall:
                      Ik geef deze wiet een 9.
                      Ik hou sowieso van zoet en van amnesia(haze).. en om dan zon prachtsample te krijgen (hele dikke sample!!) geweldig gewoon.
                      Echt veel beter dan de amnesia haze uit de shop hier.. in vele opzichten.


                      Bij deze nog reuze bedank Mohawk
                      ik heb er echt van genoten

                      gr jeffmansje
                      Last edited by jeffmansje; 4 November 2011, 17:24.

                      Comment


                        Comment


                          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                          die smaakt een stuk sterker scherp niet maar heftig zeg maar ik ga strakd helaas al weer de laatste betsie roken die top zag er het grootst uit dus ben benieuwt gr

                          Comment


                            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                            trouwens weet je het natgewicht ook van de plantjes daar was ik nog wel heel benieuwd naar

                            Comment


                              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                              Leuk kweekverslagje mohawk maar ik blijf erbij er is nog zeer veel ruimte voor verbetering zeker voor 2 x 600 watt ! en ook al heb je genoeg aan 439,5 gram en kost het stroomverbruik nagenoeg niets ! is toch zwaar zonde als je nog niet eens probeert er meer uit te halen.. des te meer stash heb je he , naja rook ze gr

                              Comment


                                Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                                He Jeffmansje, het nat-gewicht heb ik niet gemeten ..., omdat ik ze niet meteen schoonknip is het niet relevant.

                                Bert, de volgende ronde laat ik de plantjes wat groter worden voor ik omschakel naar 12/12.

                                Ik ga er nu een paar dagen vandoor en ben pas over een dag of drie weer terug.

                                Laterzzz

                                Comment

                                Bezig...
                                X