Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

    Je zegt hetzelf in je quote max 500 tot 600 " met max bedoel ik met een 600 watt kun je dat maximaal behalen +/- maar in jou geval bedoelde ik eigenlijk specifiek : dat jij aangaf van je vorige oogsten een max van +/- 500 af te halen en dat voor 1200 watt ! maar goed ik zou zowiezo niet voor dat cool tube gebeuren gaan maar dat is weer een ander verhaal gr ps maar grotendeels heb jij ook gelijk en brengt sterke argumenten naar voren....

    ---------- Post added 21st September 2011 at 01:52 ---------- Previous post was 20th September 2011 at 22:54 ----------

    En je zegt als je cooltubes op een hoogte van 50 cm hangen je een opp van 1,2 vierkante meter kunt belichtten maar je hangt ze op dertig waardoor ze dus nog een kleiner oppervlak belichtten.. Omdat het natuurlijk cooltubes zijn en daardoor ook de temperatuur makkelijker onder controlle blijft.Waardoor je er 2 neemt zoals men ook met gewone 2 stuks hogedruk natrium lampen (op een hoogte van 60 cm ) zou doen om een oppervlak van 2 x 60 cm te belichten..maar van die ruimte maak je geen optimaal en effecient gebruik of zijn de planten zo breed dat ze het hele oppervlak in breedte beslaan..? ^^ neej toch ik geloof zou je de planten zelf zo dicht tegen elkaar ("kunnen") schuiven dat ook de gaten een btje gevuld zouden worden je nog een opvervlak van 40 vierkante centimeter overhouden die je niet belicht van de 1 .40

    Comment


      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

      Wat een mooie planten!!!

      Interessante topic!

      Eu... die UFO wat is me dat voor iets?

      Grtz

      Comment


        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

        die dikken weer lekker aan.hoelang laat je ze staan?kan niet wachten totdat die van mij lekker gaat stinken

        Comment


          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

          John, de UFO is een zelfgemaakte propagator/voorgroeibak.

          Tumble, ze blijven nog vier weken staan. De meisjes ruiken nu al heerlijk, wat een lekker soortje is dit toch ....

          Ben er nog steeds verliefd op ...

          Grtzzz

          Comment


            Comment




              ---------- Post added at 20:06 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

              Yohow,

              Vandaag dag 44 12/12:

              Vanmorgen de stekken en Esmee een behandeling gegeven met Plant Vitality Plus.

              Bij Esmee heb ik gisteren en eergisteren weer een paar spint-mijtjes ontdekt, zo schattig ..., net uit het ei ...
              De stekken komen van een buitenplant waar ook spint in zit dus ..., aanvallen ...!!!

              De meiden hebben vanmiddag een waterbeurt gehad van een halve liter per pot (250ml boven, 200ml in de kuip). De EC van het voedingswater heb ik nu tot het maximum opgeschroefd ...: 2.35 en de PH een stapje omhoog naar 6.2. Morgen krijgen ze weer een halve liter op deze waarde en dan ga ik in de loop van deze week (week 7) Mills A/B afbouwen en in week 8 vervangen door Vitrosol (suikerbiet-extract).

              De samenstelling van het voedingswater is nu als volgt:

              Op 5 liter water:

              8 ml Mills A
              8 ml Mills B
              12,5 ml Mills C
              6 gram H&G Shooting Powder

              Dat was 'm weer ...

              Laterzzz

              Comment


                Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                Klopt maar ik kweek ook met een ander doel (of eigenlijk om twee redenen ) , vandaar dat ik mijn mening op comerciele argumenten opbouw " maar het is en blijft een leuke hobby ! En ik vind er mag hier af en toe ook eens een discussie zijn , we zijn hier niet alleen om ja en amen te zeggen e' oh wat zien ze er mooi uit ' we zijn hier ten slotte om van elkaar te leren" ? gr clitfetesjistjuhhhh
                Last edited by bert88; 22 September 2011, 20:48.

                Comment


                  Comment


                    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                    Eyss mohawk , sure your wright about de cooltubes ! maar ik had daar ook nog geen mening over gegeven waarom 'ik ze niet gebruik' , ofwel ? second ,vind ik ook als ik naar jou uitleg kijk en jou fotos kijk dat er wel goed over nagedacht is ! en ik denk ook dat die cooltubes een goed oplossing is in de 'zomer' ? (op die zolder) but your missing my point , maar wat ik echter niet begrijp is die opstelling van de planten zelf.. waarom i n het midden geen 2 ? zo maak je toch meer optimaal lichtgebruik.. gr ps daar komt binnenkort nog een verslag over bij deze

                    Comment


                      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                      Bedankt voor de uitleg over je ufo. Had die eerste post idd gemist. Echt goed over nagedacht. Mooi gemaakt en zo te zien werkt het ook. Je klusskills zijn echt een klassen apart. Zeer mooi verzorgd allemaal.

                      Comment


                        Comment


                          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                          Yohow

                          Gisteren, dag 45 12/12, heb ik weer foto's gemaakt van de dames. Het effect van de Topbooster begint zichtbaar te worden, de toppen beginnen aan het bouwen van torentjes en de herfstkleuren doen hun intrede. De Topbooster zorgt ervoor dat de plant de indruk krijgt uit te drogen, dat versterk ik nog eens door daadwerkelijk enkele dagen minder water te geven. De plant gaat zo meer energie steken in de ontwikkeling van de toppen en begint de voorraden uit het blad aan te spreken.

                          Enjoy ...
                          Attached Files
                          Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 13:36.

                          Comment


                            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                            Heerlijk mohawk, ik zit zo af en toe mee te gluren, schitterend wat je hier hebt.
                            Gelekt ^^ ghehe
                            sigpic

                            Comment


                              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                              vooral die close upsheerlijke amnesia,echt kenmerkend.
                              mooi vent!
                              grtz

                              Comment

                              Bezig...
                              X