Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De meiden hebben gisteren geen water gehad, in de loop van vandaag krijgen ze weer te drinken van de baas ...
De trichomes schitteren me tegemoet als ik de deur opendoe, de onmiskenbare Amnesia-geur vult de ruimte en ik verheug me nu al op het eerste rokertje van dit rondje.
Je knoppen zien er heerlijk frosty uit Mohawk!
Khoop dat mijn amnesiatje ook zo'n mooi resultaat zal tonen . Klaat ze foto's van je meisjes zien als voorbeeld, hehe!! Ze heeft een rolmodel nodig
Ik denk zelf mohawk, dat je nog aardig wat verbetering kunt aanbrengen, mss de ruimte, ik heb even snel in je bouwtopic gekeken, ziet er strak uit. Of mss tijdens de rit.
Ik weet bijna zeker dat de wortel te weinig lucht krijgt, kan ook zijn dat ze wat nat staan de hele tijd.
Lijkt er ook op dat er wat meer P in mag, ze trekken de fosfor eruit.
Kortom ik zou zelf met wat dingen experimenteren, om het rendement toch flink omhoog te krijgen.
Just my 4 cents tips.
Wat een gedoe allemaal over je lampen en opstelling zeg..
Wat mij betreft ziet het er allemaal goed en netjes uit zoals je je hokje gebouwd hebt .
De toppen van je dames zijn lekker dik dus die 1200wattjes doen het goed ,zo mooi krijg ik ze waarschijnlijk niet met m'n ledje .
@bodos hzo gedoe ? ik zeg het nogmaals met nadruk we zijn hier om van elkaar te lern !
@ mohawk met dat vergelen van de schutbladeren ben ik het niet eens men kan de plant ook merendeels groen houden tot aan eind en ik denk zelf ook aan te nat of een tekort gr
gelijkmatige vergeling van het schutblad nu plaats vindt ... Halverwege week 8 knip ik het resterende schutblad weg om de onderliggende toppen meer licht te geven en voorzie iedere pot van reflecterende folie om het licht dat op het substraat valt te weerkaatsen.
Iedereen kweekt volgens zijn eigen methode Bert, voor mij zijn de uitwerking en de smaak bepalend, ik rook er immers iedere dag van. Als de plant tijdens de laatste weken van de bloei alle suikers uit het schutblad trekt komt dat de smaak en de topontwikkeling ten goede. Het is wederom te simpel geredeneerd dat de planten het beste zo lang mogelijk groen kunnen blijven, dat duidt voor mijn gevoel op een voedingsoverschot dat je terug gaat proeven in je wiet. Er wordt vaak maar wat geroepen Bert ..., ik zou niet alles zo maar klakkeloos overnemen ..., als ik zo vrij mag zijn je een tip te geven. Dus neem ook dat wat ik beweer met een korreltje zout en doe lekker je eigen ding ...
Het eindresultaat is waar het om gaat ..., dus ..., nog een week of 5 en dan wordt wel duidelijk of mijn aanpak succes heeft ...
Dat heeft niks met simpel redeneren te makn mohawk van simpel zit ik ver weg ! En moet toevoegen dat het " simpel " is wat jij weer momenteel gedaan hebt (als ik ook zo vrij mag zijn ) , dat je namelijk weer niet goed gelezen hebt ! ik citeer uit mijn vorige post = " men kan de plant tot het einde groen houden " niet , men moet ! dat ten eerste, ten tweede heb ik weer niet naar andere posts gekeken en dus over het hoofd gezien van het verhaal met de voeding ( my mistake ) maar ik neem zekr niks over men kan ook een identieke mening hebben . Maar goed ben nu erg off-topic haha naja wel moet ik jou gelijk gevn ieder heeft zijn manier van aanpak . En er is altijd wel een betere en juist daar zit het hem in ! Want hier kunnen we erover discussieren en van elkaar lern ! Maar doe vooral je eigen ding . Want van je eigen ervaring en fouten leer je gr
Hihi better leave a joint or two. zie je "je gaat er vanuit" dat ik bedoel dat het betr is ! ik ga er ook vanuit dat mijn auto morgenvroeg gwn start , maar of dat klopt? maar goed met de smaak ben ik het uit eigen ervaring niet met je eens ! Ik had de versie van hypro endie was nagenoeg tot het einde groen..En oooo zo lekker en wat een inslag (amnesia) " en geen voeding te proeven in de smaak.Een wonder?wie zal het zeggen! En gek makn laat ik mealleen door mijn vriendin..Voor de rest vind ik het wel mooi dat we tenminste de mening over de site delen ! Alwel ik toch even moet adden dat mijn kweekgeschiedenis/ervaring wat verder terug gaat dan 2 jaar.Maar goed laat je maar niet van stuk brengen door mij.Je bent gewoon goed bezig! En ik volg ju gr
Comment