Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
-
Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder
Zeer mooi kweekje ik blijf je volgen en ook zeer interessant voor andere Medi gebruikers.
Mijn vraag aan jou zou jij ook een kweek verslag op het medicinaal deel willen plaatsen?
Zo dat andere medi gebruikers daar een duidelijk beeld krijgen van hou je je eigen kan voor zien.
Mocht je het teveel werk vinden laat het me even weten dan maak ik dat verslag daar zelf met jou toestemming.
Dan kopieer ik straks jou verslag naar daar in een topic.
Groetjes belladonnaGod was never on your side..
Comment
-
Yow,
Nu ik toch achter de kweekruimte was met de camera heb ik ook wat foto's gemaakt van de afzuigers en de slang-doorvoeren van de cooltubes aan de binnenkant van het hok. Het vierkanten blokje aan de rechterzijde van de deur is de temperatuur-sensor van de klimaatcontroller. Het langwerpige witte blokje aan de linkerzijde van de deur is de temperatuur-sensor van de binnen/buiten thermometer.
LaterzzzzLast edited by Mohawk; 18 November 2011, 12:24.
Comment
-
kweek al jaren op aarde,met biobizz groei en bloei,dan hoef je niet aftezuuren.me laatste kweek had ik nieuwe aarde,nieuwe lampen,superplant lampen,en zuurde ik voor de eerste keer af,met mooie combi meter.en had in plaats van 0.7 of 0.8 maar 0.5 de gram de wattwat er precies is fout gegaan weet ik niet,maar ga gewoon op oude voet verder,en draai ook maar weer de oude philiphs son t erin.
Comment
-
-
-
Attached Files- Kweek-63.jpg (65,3 KB, 18 views)
- Kweek-64.jpg (68,3 KB, 15 views)
- Kweek-66.jpg (42,8 KB, 14 views)
- Kweek-67.jpg (65,9 KB, 13 views)
- Kweek-68.jpg (38,0 KB, 11 views)
- Kweek-69.jpg (50,7 KB, 11 views)
- Kweek-70.jpg (42,1 KB, 13 views)
- Kweek-71.jpg (41,3 KB, 12 views)
- Kweek-72.jpg (74,6 KB, 13 views)
- Kweek-73.jpg (50,1 KB, 11 views)
- Kweek-74.jpg (31,0 KB, 10 views)
- Kweek-75.jpg (56,0 KB, 13 views)
- Kweek-76.jpg (47,7 KB, 14 views)
- Kweek-77.jpg (27,9 KB, 12 views)
Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 12:39.
Comment
Comment