Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

    Precies en mt de ideale omstandigheden kan het een ware plaag worden dus snel en goed ingrijpen is een must gr

    Comment


      #77
      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

      toen ik nog allmix gebruikte,maakte ik altyd een kuil in het midden van de kuip,en deed daar 5 liter lightmix in,zodat de stek sneller aansloeg.

      Comment


        #78
        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

        Ook geen slecht idee of een beetje cocos erdoorheen mengen word het mooi luchtig

        Comment


          #79
          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

          ziet er egt goed uit man ; Wat je met die emmers gedaan hebt gwn fantastisch beetje last van bladluizen als ik dat goed bezie , paar lievenheersbeestjes erop en alles komt goed grtz

          Comment


            #80
            Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

            Heb je verslag van de bouw van je hok op je zolder gelezen, je heb een zeer mooi hok staan vriend, daar kan menig hobby-bouwer jaloers op zijn. Daar is veel tijd en denk werk in gestopt, netjes hoor he... ben er gewoon jaloers op

            Mooie planten om te zien, mooi gezond. Maar zou wel wat gaan doen aan je ongewenste huisdieren .

            Voor de rest.... laat de toppen maar knallen, zou ik zeggen. Die gaan zeker dikker worden. En een erg lekker soortje ook, die ga ik ook straks zetten.

            Ik ga je zeker volgen.

            Grtz
            Last edited by THC Dude; 7 September 2011, 13:54.

            Comment


              #81
              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

              Jo gappies, de spint-uitbraak heb ik nog steeds onder controle door iedere dag bij Esmee de achterkant van haar blaadjes af te nemen met een sponsje. Ik wil haar niet van nog meer blad ontdoen ..., ze gaat juist zo lekker ... Ik hoop deze week de Plant Vitality+ binnen te hebben zodat ik de dames nog twee tot drie keer een PV-behandeling kan geven en hoop er dan vanaf te zijn.

              Vandaag dag 29 12/12: (vier weken)

              Week vijf is ingegaan en de grote bladeren worden iets lichter van kleur rond de nerf. De bladpuntjes zijn nog mooi gaaf dus ik ga de voeding langzaam opbouwen ondanks de hoge EC-waarde van de grond. Gisteren heb ik een water/voedingbeurt gegeven (1 liter per plant) met een EC van 1.2 en een PH van 6.0. Vandaag heb ik geen water gegeven, morgen ga ik naar een EC van 1.4.

              Alle zijtakken heb ik vandaag opgebonden, dit om ervoor te zorgen dat de planten elkaar niet raken als de toppen op gewicht komen. Een hele klus maar het is voor een goed doel, zo kan de spint zich minder makkelijk over alle planten verspreiden.

              De lampen hangen nu 40 cm boven de meiden, de temperatuur klimt op tot zo'n 28 graden gedurende de dag en de luchtvochtigheid schommelt rond de 50%. Afgelopen nacht is het 19 graden geweest.

              Ik heb vandaag ook weer wat foto's gemaakt, enjoy ...
              Attached Files
              Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 13:00.

              Comment


                #82
                Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                als ik die dikke pistels zie ,word ik altijd vrolijk.bij iedere amnesia die ik heb gehad met dikke pistels,is altijd die echte echte geweest!.
                ik denk dat jij wel n paar lekkerre en goede steks te pakken hebt!
                alleen met pvp zul je t niet gaan redden,vrees ik.
                pvp werkt meer preventief tegen spint.
                iedere dag dat t langer duurt zul je er meer krijgen.gemiddelt om de 4 dagen ,nieuwe invasie.
                zou erg jammer zijn!
                grtz

                Comment


                  #83
                  Last edited by Mohawk; 7 September 2011, 22:05.

                  Comment


                    #84
                    Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                    Hoi Mohawk ,

                    Het ziet er allemaal prima uit ,het is te hopen dat de monsters op je planten niet teveel schade maken tot je de PV+ binnen hebt.

                    Keep your head up and kill them all !!

                    later...........
                    Led's grow !

                    Comment


                      #85
                      Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                      Thanks Bodos, ik heb vanmorgen de meiden goed gecontroleerd en niets gevonden ..., evengoed de blaadjes van Esmee aan de onderzijde met een sponsje afgenomen.

                      Dag 30 12/12:

                      Vandaag 1 liter water gegeven per plant EC 1.5 / PH 6.0. Het lijkt erop dat Esmee minder water nodig heeft dan de rest. Er staat nog een klein laagje water in haar kuip als de anderen al droge voeten hebben. Logisch natuurlijk, ze heeft aanzienlijk minder blad om te voeden ...

                      Vanmorgen wat foto's genomen voor het licht aanging en een paar foto's gemaakt van de TEMP/RV-meter gedurende de dag. De temperatuur loopt van 20 graden op tot 28 graden, de luchtvochtigheid daalt van 65% naar 50%, de ideale waarden lijkt mij zo ...

                      Laterzzz
                      Attached Files
                      Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 13:03.

                      Comment


                        #86
                        Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                        wauw die worden al lekker witmaatje van me is knetter gek die heeft ze 5 weken voorgroei gegeven.

                        Comment


                          #87
                          Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                          Gaat goed alleen ietwat overdreven voor vijf lilliputters 1200 watt te gaan verbruiken , een btje overkill vind je niet ?? denk dat 600 watt toch al zwaar genoeg is ! meer licht is niet altijd betr ! gr spatlapkunstenaar..

                          Comment


                            #88

                            Comment


                              #89
                              Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                              Jo gappies, vandaag dag 31 12/12:

                              Vanmorgen de meiden weer goed gecontroleerd op spint en niets gevonden, evengoed de blaadjes van Esmee afgenomen met het sponsje. Daarna een waterbeurt van 650ml per pot (250ml boven, 200ml pijp, 200ml kuip), EC 1.65 en PH 6.0.

                              Vanmiddag is de Plant Vitality Plus bezorgd, met 2 liter water aangemaakt en het blad zorgvuldig van onderen en boven ingespoten alsmede de stam en de stelen en de bovenlaag van de grond. De lampen heb ik een stuk omhoog gehangen en de plantjes direct na de sproeibeurt met een handventilator en een bamboestokje van alle druppels ontdaan. Daarna heb ik nog twee uur gewacht voordat ik de lampen weer heb laten zakken.

                              Nog wat budshots van vandaag, voor de liefhebber ...
                              Attached Files
                              Last edited by Mohawk; 18 November 2011, 13:06.

                              Comment


                                #90
                                Re: 5 x Amnesia, medi-wietkweek op zolder

                                die zijn al lekker aan het volbouwen daar

                                Comment

                                Bezig...
                                X